  • 1. Data: 2009-03-06 11:15:24
    Temat: roboczogodzina projektanta elektryka
    Od: "Mariusz" <m...@g...com>

    Witam, jak w temacie.
    Chodzi o pracę nad projektem linii kablowej. Temat padł a troszkę nad tym
    posiedziałem.
    W związku z tym, mam wycenić swoją pracę (rzeczowo). Czy są jakieś oficjalne
    stawki, np. kosztorysowe pracy projektantów ?

    Pozdrawiam
    Mariusz

  • 2. Data: 2009-03-06 11:31:56
    Temat: Re: roboczogodzina projektanta elektryka
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    Mariusz pisze:
> [...]
    > W związku z tym, mam wycenić swoją pracę (rzeczowo). Czy są jakieś oficjalne
    > stawki, np. kosztorysowe pracy projektantów ?

    Nie wiem co projektowałeś... ale mój kumpel pracuje w firmie projektowej
    i oni za projekt przeniesienia linii WN naziemnej na podziemna chyba 6
    słupów biorą 3mln zł.

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 3. Data: 2009-03-06 11:44:20
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mariusz" <m...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > W związku z tym, mam wycenić swoją pracę (rzeczowo). Czy są jakieś
    > oficjalne stawki, np. kosztorysowe pracy projektantów ?

    Apo co Tobie stawki, kosztorysy itp. Przecież wyceniasz SWOJĄ pracę i nie
    potrafisz tego zrobić?

    Krzysiek

  • 4. Data: 2009-03-06 11:51:15
    Od: "Mariusz" <m...@g...com>

    Użytkownik "RudeBoy" <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiem co projektowałeś... ale mój kumpel pracuje w firmie projektowej i
    > oni za projekt przeniesienia linii WN naziemnej na podziemna chyba 6
    > słupów biorą 3mln zł.

    Bajki opowiadasz, projekt kilkunastu kilometrow linii WN nie przekroczyłby
    tej kwoty.
    Nawet za projekt z wykonastwem to lekka przesada.

  • 5. Data: 2009-03-06 11:57:53
    Od: "Mariusz" <m...@g...com>

    > Użytkownik "Mariusz" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    >>
    > Apo co Tobie stawki, kosztorysy itp. Przecież wyceniasz SWOJĄ pracę i nie
    > potrafisz tego zrobić?

    Otóż po to, że tę wycenę mam przedstawić Inwestorowi, którym jest ZE.
    Wycenić oczywiście sam mogę, ale zawsze lepiej się oprzeć na jakichkolwiek
    wytycznych.
    W wycenie oczywiście uwzględniam mapy, wyjazdy, rozmowy telefoniczne, wypisy
    z rej. gr. itp.
    Ale posiedziałem załóżmy z 10 h nad projektem, koncepcją, uzgodnieniami z
    Inwestorem i tu podejrzewam, musiałbym oprzeć się na stawce r-g.
    Nie napiszę przecież, że moja r-g to 100 zł bo tak się cenię. Muszę to jakoś
    przedstawić tak jak np. r-g montera elektryka w naszym województwie to 9,58
    zł.

  • 6. Data: 2009-03-06 12:21:22
    Od: SALAMON <s...@p...beztego.fm>

    Mariusz pisze:
> [...]
    > W związku z tym, mam wycenić swoją pracę (rzeczowo). Czy są jakieś oficjalne
    > stawki, np. kosztorysowe pracy projektantów ?

    Jest (a przynajmniej kiedyś było) takie wydawnictwo: Środowiskowe
    Zasady Wyceny Prac Projektowych.
    I na podstawie tego projektant podawał ile mu się należy za projekt
    (robił kosztorys projektu).

    pozdrawiam
    SALAMON

  • 7. Data: 2009-03-06 13:34:34
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

> [...]
    > Nie napiszę przecież, że moja r-g to 100 zł bo tak się cenię. Muszę to
    > jakoś przedstawić tak jak np. r-g montera elektryka w naszym województwie

    Może znajdziesz w bazie KNR ?

  • 8. Data: 2009-03-06 13:47:47
    Od: SALAMON <s...@p...beztego.fm>

    Jacek "Plumpi" pisze:

    > Może znajdziesz w bazie KNR ?
    Nic tam nie znajdzie

    Tu masz to, czego szukasz
    http://www.ipb.org.pl/index.php?option=com_content&t
    ask=view&id=72&Itemid=89

    pozdrawiam
    SALAMON

  • 9. Data: 2009-03-06 14:20:05
    Od: "Mariusz" <m...@g...com>

    Użytkownik "SALAMON" <s...@p...beztego.fm> napisał w wiadomości

    > Nic tam nie znajdzie
    >
    > Tu masz to, czego szukasz
    > http://www.ipb.org.pl/index.php?option=com_content&t
    ask=view&id=72&Itemid=89

    Tak, czytale. Dzieki za podanie źródła.

  • 10. Data: 2009-03-06 15:13:51
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    Mariusz pisze:

    > Bajki opowiadasz, projekt kilkunastu kilometrow linii WN nie przekroczyłby
    > tej kwoty.
    > Nawet za projekt z wykonastwem to lekka przesada.

    No wierz mi, że to nie jest bajka. Teren w 100% zurbanizowany, zabudowany.

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...