  • 11. Data: 2016-10-30 19:17:05
    Temat: Re: Stojak na telewizor, ale meblowy
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2016-10-30 17:35, obywatel Sebastian Biały uprzejmie donosi:

    Jakoś nie dziwi mnie to.
    Ty byś się podjął za darmo?

  • 12. Data: 2016-10-30 19:21:38
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-10-30 19:17, Qrczak wrote:
    > Jakoś nie dziwi mnie to.
    > Ty byś się podjął za darmo?

    Myślę że moment łapania za słówka jest właściwy do EOB.

  • 13. Data: 2016-10-30 19:24:32
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2016-10-30 17:34, obywatel Sebastian Biały uprzejmie donosi:

    > Środek telewizora nie jest tym samym co wysokośc płyty meblowej.

    > Drewno elastyczne jest. Nie przypuszczam żeby półtora metra płyty
    > meblowej dało się ustablizować byle tyczką. Mówie z praktyki - miałem
    > kiedyś wieszak z lustrem o podobnej kontrukcji wzmacniany na plecach
    > solidnymi listwami. Nie był stabilny, wieszanie płasza powodowało
    > widoczne bujanie.

    Nie przypuszczam, żeby półtora metra płyty meblowej było drewnem.

  • 14. Data: 2016-10-30 19:30:32
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-10-30 19:24, Qrczak wrote:
    > Nie przypuszczam, żeby półtora metra płyty meblowej było drewnem.

    Listwy z tyłu były drewniane. Brak dobrej woli w czytaniu i łapanie za
    słowka po raz drugi. Życzę sukcesów.

  • 15. Data: 2016-10-30 20:03:35
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2016-10-30 19:21, obywatel Sebastian Biały uprzejmie donosi:

    > Myślę że moment łapania za słówka jest właściwy do EOB.

    Tak sobie też myślę, że nie zachęcasz do współpracy.
    EO...

  • 16. Data: 2016-10-30 20:04:24
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2016-10-30 19:30, obywatel Sebastian Biały uprzejmie donosi:

    W myślach nie potrafię.

  • 17. Data: 2016-11-01 20:35:02
    Od: wowa <w...@g...pl>

> [...]
    > lustrem o podobnej kontrukcji wzmacniany na plecach solidnymi listwami. Nie
    > był stabilny, wieszanie płasza powodowało widoczne bujanie.

    Obojętnie jaki zrobisz stelaż, bujać się będzie. Nie jest na sztywno
    przymocowane do podłoża/sciany.

    Namawiam Cię na coś podobnego
    http://imged.pl/stolik-rtv-stojak-uchwyt-tv-lcd-led-
    30-50-hit-2-7950325.html.
    Wojtek

  • 18. Data: 2016-11-02 19:55:42
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-11-01 20:35, wowa wrote:
    > Obojętnie jaki zrobisz stelaż, bujać się będzie. Nie jest na sztywno
    > przymocowane do podłoża/sciany.

    Kwestia apmlitudy.

    > Namawiam Cię na coś podobnego
    > http://imged.pl/stolik-rtv-stojak-uchwyt-tv-lcd-led-
    30-50-hit-2-7950325.html.

    Za mały stolik. Tak sobie myślę żeby upchać tam kilka sprzetów audio,
    konsol, odtwrzaczy, dekoderów itp. Sporo miejsca potrzeba.

  • 19. Data: 2016-11-02 20:30:07
    Od: wolim <n...@p...tu>

    > Kwestia apmlitudy.

    30-50-hit-2-7950325.html.

    > Za mały stolik. Tak sobie myślę żeby upchać tam kilka sprzetów audio,
    > konsol, odtwrzaczy, dekoderów itp. Sporo miejsca potrzeba.

    Chłopie. Marudzisz. Zamów sobie gotowe formatki z płyty meblowej w
    jakiejś hurtowni. Poskręcaj z tego co chcesz i gotowe. Jak się boisz, że
    się płyta będzie giąć, to weź grubszą (np. 36mm) lub złóż dwie do kupy.
    Albo z tyłu przykręć dwa profile stalowe, żeby wzmocnić konstrukcję.
    Taki profil 20x30mm na długości półtora metra to już naprawdę będzie
    ciężko zgiąć.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 20. Data: 2016-11-04 23:46:11
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl>

    wowa <w...@g...pl> napisał(a):

    >Obojętnie jaki zrobisz stelaż, bujać się będzie. Nie jest na sztywno
> [...]

    To jest bardzo marny stojak, jak ktos ma wiecej sprzetu niz tradycyjnie tylko
    tuner od kablowki i dvd :) Wtedy jest ok.

    Ale dorzuc apmlituner z mnostwem kabli z tylu, centralny glosnik, konsole
    czy jakis multimedialby NAS i jest porazka.

    Z mojego doswiadczenia wynika, ze najlepsza szafka jest taka, ktora sam zrobbisz.
    Ja szukalem, szukalem i nie znalazlem nic fajnego, co by pomiescilo ten caly osprzet.
    NIe wiem, producenci zatrzymali sie na czasach tylko dvd pod tv czy jak?