  • 1. Data: 2015-06-30 00:58:44
    Temat: Studnia w piwnicy.
    Od: XL <i...@g...pl>

    Gdzieś tu ktoś wspomniał o studni w piwnicy. W internecie ludzie
    budujący domy wymieniają się uwagami na temat takich studni. Nie
    zdają sobie głupi ludzie sprawy z ogromnych zagrożeń wynikających
    z takiego umiejscowienia, jak choćby tzw gaz bagienny i inne
    gazy, w przypadku warstw piasku osłabienie gęstości gruntu pod
    fundamentami na skutek działania pompy odwadniającej piwnicę w
    czasie podtopień, okresowe (bywa raz na 20 lat , a i znacznie
    częściej, tego nikt Nir wie, póki sam nie za na, a sprzedający mu
    działkę przecież albo sam tego nie wie, albo zatai) wzrosty
    poziomu wód gruntowych...
    --
    XL

  • 2. Data: 2015-06-30 20:00:25
    Temat: Re: Studnia w piwnicy.
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2015-06-30 o 00:58, XL pisze:
    > okresowe (bywa raz na 20 lat , a i znacznie
    > częściej, tego nikt Nir wie, póki sam nie za na, a sprzedający mu
    > działkę przecież albo sam tego nie wie, albo zatai
    i chcesz wywołać dyskusję? :)
    Czy szukasz rady jak do szkoły wrócić?

  • 3. Data: 2015-06-30 21:45:48
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 30 Jun 2015 20:00:25 +0200, Jawi napisał(a):

    > i chcesz wywołać dyskusję? :)
    > Czy szukasz rady jak do szkoły wrócić?

    Chcesz podyskutować? poradzić?

    --
    XL
    http://www.taniaksiazka.pl/pulapka-gender-karly-kont

  • 4. Data: 2015-06-30 22:58:36
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak na razie widać że najlepiej ci się rozmawia samej ze sobą. I może niech tak
    zostanie.

  • 5. Data: 2015-06-30 23:07:46
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 30 Jun 2015 13:58:36 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):

    > Jak na razie widać że najlepiej ci się rozmawia samej ze sobą. I może niech tak
    zostanie.

    Hej, Zenek jestem!