  • 11. Data: 2009-07-26 21:54:00
    Temat: Re: Styropian pod posadzka w garazu?
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Stolat" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:h4ij0b$9ct$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Niby tak, ale pamiętaj że podłogówka jest niksotemperaturowa, przecież ja
    > nie chcę mieć w garażu 22 stopni, tlyko powiedzmy 16. I zasialanie wtedy
    > na pozimie 35-45 stopni.

    Taak, to wszystko wiem, sam mam przewazajaca wiekszosc podlogowki, ale garaz
    to troche co innego i moga byc problemy, tak sobie tylko to rozwazam. Choc
    byc moze lepsze to jak grzejnik do ciaglego ogrzewania, incydentalnie
    napewno nie.

    > A zi jak sobie samochód grzejsz to mu lepiej w zimię będzie.

    Tego wlasnie nie jestem pewien.

    Pozdro.. TK

  • 12. Data: 2009-07-26 22:03:48
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Teraz trzymam tam śmieci różne, w zimie można ziemniaki, a w lecie piwo
    > :).

    Co racja to racja. :-) Kanal dobra rzecz. :-))

    > Ja tam na razie sam wszytko dłubie przy swoim samochdozie a za
    > zaoszczędzoną kasę na mechaników kupuje sobie systematycznie narzędzia.

    Slusznie, to w wiekszosci zdziercy i oszusci zarabiajacy drugie tyle na
    czesciach, chociaz niektorzy lubia za wygode placic.

    > Ja tam biedny kredytowy chłopak jestem, więc jak mam za wymianę rozrządu
    > płacić 300 zł to wolę sam się przemęczyć i mieć pewność, że wszytko
    > prawidłowo zrobiłem.

    To przyjemne odstresowanie, sporo tez samo robilem swego czasu, dzis wygodny
    sie zrobilem, moze nie wygodny, ale czasami zbyt zmeczony dniem zeby jeszcze
    dlubac a i rodzina trzeba sie nacieszyc. Jak zakoncze budowe to moze
    dokoncze swojego scigacza.

    > A moja dniówka w pracy jest tak marna, że mi się opłaca samemu robić.

    Jak masz wolne po pracy i troche wiedzy to tylko tak.

    Pozdro.. TK

  • 13. Data: 2009-07-27 06:55:05
    Od: "Tomek" <a...@i...pl>

    > Ja tam biedny kredytowy chłopak jestem, więc jak mam za wymianę rozrządu
    > płacić 300 zł to wolę sam się przemęczyć i mieć pewność, że wszytko
    > prawidłowo zrobiłem.

    tez sobie lubie dlubnac przy aucie i kanal wybudowalem. Ciekawe czy tam
    kiedys w ogole wejde. W autach ktorymi teraz jezdze cos jeszcze pogrzebac
    mozna, ale tendencja jest taka, ze jest coraz wiecej elektroniki,
    specjalnych kluczy dostepnych tylko w ASO itp podobnych utrudnien. W
    domowych warunkach niestety mozna zrobic coraz mniej, czasy malucha, ktorego
    dalo sie wyremontowac na parkingu pod blokiem niestety minely.

    --
    Tomek

  • 14. Data: 2009-07-27 20:12:54
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl>

    Maniek4 wrote:
    > Użytkownik "Stolat" <c...@g...pl> napisał w wiadomo?ci

    > Zastanawiam sie po co nam te kanaly. :-)
    > Lubie majsterkowac przy samochodach, ale coraz mniej na to czasu. Mam
    > takiego jednego po przerobkach czekajacego na dalsze realizacje, ale teraz
    > budowa i czasu tym bardziej brak.
    Cheh ja mam podobnie :) tzn mam kanał i nadzieję że wejdę do niego i coś
    przy aucie podłubię :)

    --
    -----
    Pozdr