  • Data: 2018-03-05 11:38:11
    Temat: Szambo betonowe czy z tworzywa
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Jakie szambo mam kupic o pojemnosci ok 8000 litrow?
    Do wczoraj bylem zdecydowany na szambo z tworzywa poniewaz jest w pelni szczelne.
    A dzisiaj doczytalem, ze zdaza sie, ze te szamba sa miazdzone przez napor ziemi.
    No i nie wiem co mam zrobic. Betonowe juz mialem i mam problem bo jest nieszczelne.
    Gleba jest u gory piaszczysta na dole jest glina. W lecie, 1,5 pret stalowy wchodzi
    bez wiekszych problemow w ziemie, chociaz jak elektryk wbijal szpilke z uziomu to
    ponizej 3 metrow juz walczyl ostro.
    Czy jak wkopuje drugie szambo a stare zadypuje to mam miec jskies pozwolenia,
    ptojekty i inne bzdety?