  • 911. Data: 2021-09-09 22:09:15
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 09.09.2021 o 20:31, a a pisze:

    > VAERS
    > Found 4,909 cases where Vaccination-to-Onset Delay is 0 to 2 days and Vaccine is
    COVID19 and Patient Died

    > Prawie 5000 zmarło w ciągu 2 dni od zaszczepienia
    >
    > Takie dane w Europie zostały utajnione dla publiki.
    >

    > Found 11,665 cases where Vaccination-to-Onset Delay is 0 to 200 days and Vaccine is
    COVID19 and Patient Died

    > Czyli do końca roku liczba 20.000 zgonów po szczepieniu zostanie przekroczona.

    Czyli do tych zmarłych po szczepieniu wliczani są także ci, którzy np.
    zginęli w wypadku samochodowym albo zostali zastrzeleni przez kochanka żony?

    --
    Ewa

  • 912. Data: 2021-09-09 22:54:04
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 9 Sep 2021 11:31:15 -0700 (PDT), w
    <389a1fcc-25e6-4432-92a9-044b0d358305n@googlegroups.
    com>, a a
    <m...@g...com> napisał(-a):

    > Dane europejskie nie są wiarygodne, bo cała procedura jest po to miękka aby za dużo
    NOP-ów nie dało się dopisać.

    > Za to w Stanach dane są urzedowe i żadne tam, NOP-y, ale zgony po szczepieniu
    >
    > I sa zgony w ciągu godziny po zaszczepieniu,
    > zgony w tym samym dniu, pojutrze, w ciągu tygodnia
    > i każdy może sam sprawdzić i zapoznać sie z kartotekami medycznymi zmarłych
    pacjentów, od jakiej szczepionki zmarli.

> [...]
    COVID19 and Patient Died

    > Czyli do końca roku liczba 20.000 zgonów po szczepieniu zostanie przekroczona.

    Tutaj się śmieją z takich szurów, którzy przeklejają te pierdoły :D

    https://www.reuters.com/article/factcheck-vaers-deat
    hs-idUSL1N2LV0NY

    "Of the 145 million COVID-19 vaccine doses administered in the United States
    from Dec. 14, 2020 through March 29, 2021, "VAERS received 2,509 reports of
    death (0.0017%) among people who received a COVID-19 vaccine." Having reviewed
    "available clinical information including death certificates, autopsy, and
    medical records," the CDC found "no evidence that vaccination contributed to
    patient deaths" (here)."

    Fact Check-VAERS data does not prove thousands died from receiving COVID-19
    vaccines

    VERDICT

    Misleading. This video takes VAERS death reports out of context to falsely
    claim that thousands of U.S. vaccine recipients who died after getting the
    vaccine died as a result of getting the vaccine.

    This article was produced by the Reuters Fact Check team. Read more about our
    work to fact-check social media posts here .

    Czyli musisz niestety iść z tym na foliarskie fora :D

  • 913. Data: 2021-09-09 22:57:19
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    <m...@g...com> napisał(-a):

    > Dane europejskie nie są wiarygodne, bo cała procedura jest po to miękka aby za dużo
    NOP-ów nie dało się dopisać.

    > Za to w Stanach dane są urzedowe i żadne tam, NOP-y, ale zgony po szczepieniu

    A na dodatek łżesz jak pies, bo nie są to żadne dane urzędowe, tylko z bazy
    online, do której każdy może zgłosić przypadek zgonu.

    The video's caption links to the VAERS online database
    (wonder.cdc.gov/vaers.html), which is run by the Centers for Disease Control
    and Prevention (CDC). The general public may report events to VAERS, and a
    disclaimer on the CDC website says: "The reports may contain information that
    is incomplete, inaccurate, coincidental, or unverifiable" (here).

    When downloading the data, users are presented with a further disclaimer that
    the data does not include information from investigations into reported cases.
    The disclaimer also says "the inclusion of events in VAERS data does not imply
    causality" (here).

  • 914. Data: 2021-09-09 23:06:16
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 9 September 2021 at 22:55:27 UTC+2, r...@k...pl wrote:
> [...]
    > work to fact-check social media posts here .
    >

    > Czyli musisz niestety iść z tym na foliarskie fora :D
    a reuters to kto i co ma wspólnego z epidemiologią

    Czytać i naumieć się trza wpierw

    "
    What is VAERS?

    The U.S. Government collects reports of adverse health events that follow the
    administration of a vaccine. This database, called the Vaccine Adverse Event
    Reporting System (VAERS) is available for anyone to use.
    Why this site?

    MedAlerts offers an alternative to the official VAERS search engine, CDC Wonder. Both
    are built from the government's raw data, but MedAlerts has a better user interface,
    more powerful search capabilities, and more extensive reporting, making it the best
    VAERS search facility.
    ---

    KPW że VAERS prezentuje urzędowe, oficjalne dane rządowe USA nt. zgonów, a jedynie
    dodaje wlasny interfejs do wyszukiwarki

    Przecież jest to ta sama baza danych o zaszczepionych pacjentach, publikowana przez
    CDC

    Nie wiem dlaczego reuters wprowadza w bląd i jaki ma w tym interes, ale to mnie nie
    interesuje.

    Baza VAERS jest urzędowa, rządu Stanów Zjednoczonych, CDC

    A interfejs
    https://medalerts.org/
    https://www.medalerts.org/vaershttps://medalerts.org
    /db/findfield.php?TABLE=ON&GROUP1=AGE&EVENTS=ON&VAX=
    COVID19&DIED=Yes&V2OCHECKED=ON&V2OLOW=0&V2OHIGH=2
    jest przyjazny dla użytkownika, czyli łatwy do obsługi
    a kartoteki zmarłych pacjentów po szczepieniu sa identyczne, gdyż baza danych
    pochodzi od CDC

  • 915. Data: 2021-09-09 23:21:49
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 9 September 2021 at 23:00:26 UTC+2, r...@k...pl wrote:
> [...]
    "A na dodatek łżesz jak pies, bo nie są to żadne dane urzędowe, tylko z bazy
    online, do której każdy może zgłosić przypadek zgonu.

    co za dziecinne bzdury

    Baza VAERS jest ofiocjalna, czyli urzędowa i zawiera kartoteki zmarlych pacjentów
    Nikt nie ma dostępu do kartotek pacjentów, poza lekarzami i administratorami health
    service

    Nie jest możliwe, aby Janek zgłosił, że zmarł Zenek

    "The general public may report events to VAERS

    To jest rękojmia konstytucyjna, że nie wolno ukryć żadnego zgloszenia i powinno
    zostać przetworzone.

    Ale sprawdź się sam i pokaż, że potrafisz coś dopisać do tej bazy

> [...]
    > The disclaimer also says "the inclusion of events in VAERS data does not imply

    A dlaczego baza mialaby jeszcze zawierać sledztwa koronera i ujawniać tajemnice
    śledztw ?

    Co to jest causality

    "Causality - Wikipedia
    https://en.wikipedia.org/wiki/Causality

    Causality (also referred to as causation, or cause and effect) is influence by which
    one event, process, state or object (a cause) contributes to the production of
    another event, process, state or object (an effect) where the cause is partly
    responsible for the effect, and the effect is partly dependent on the cause. In
    general, a process has many causes, which are also said to be c...

    gdzie przyczyna jest częsciowo odpowiedzialna za efekt/skutek

    No i wybieramy opcję zgonów w dniu zaszczepienia

    "Found 1,913 cases where Vaccination-to-Onset Delay is 0 days and Vaccine is COVID19
    and Patient Died

    https://www.medalerts.org/vaersdb/findfield.php?TABL
    E=ON&GROUP1=AGE&EVENTS=ON&VAX=COVID19&DIED=Yes&V2OCH
    ECKED=ON&V2OLOW=0&V2OHIGH=0

    No i 1913 pacjentów zmarło w dniu zaszczepienia
    czyli istnieje causality, ponieważ przed szczepieniem stan zdrowia każdego pacjenta
    byl znany i zbadany i oceniono, że zaszczepienie nie wywoła zgonu.

    A zgon następil w 1 godzinę, 2, 5 po zaszczepieniu
    i to właśnie nazywane jest w Stanach causality czyli przyczynowością

    Kwestionowanie faktów, gdy znane są kartoteki każdego zmarłego, to są deluzje.

    W przypadku seniorów z domów opieki, to lekarz podjął decyzję, że każdy zmarły był
    fit, czyli zdolny do poddania się szczepieniu i zagwarantował, że jego stan zdrowia
    się nie pogorszy, co będzie skutkowało zgonem.

    I latwo to zweryfikowac kontaktując się z koronarem.

  • 916. Data: 2021-09-09 23:24:24
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 9 September 2021 at 23:21:50 UTC+2, a a wrote:
> [...]
    się nie pogorszy, co będzie skutkowało zgonem.

    > I latwo to zweryfikowac kontaktując się z koronarem.
    A tu oficjalna baza VAERS, oferowana przez CDC
    Wonder
    https://wonder.cdc.gov/vaers.html

    To jest ta sama baza, ale intuicyjny interfejs wyszukiwania jest oferowany przez
    medalerts

  • 917. Data: 2021-09-09 23:46:44
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 9 Sep 2021 14:21:49 -0700 (PDT), w
    <1a346fb3-4340-4047-85cb-84aa5a94a92fn@googlegroups.
    com>, a a
    <m...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    byl znany i zbadany i oceniono, że zaszczepienie nie wywoła zgonu.

    Bo tak powiedział szur z grupy na usenecie, który z medycyną ma tyle wspólnego,
    że był u lekarza i widział stetoskop?
    Pierwsza strona twojego linku to pacjenci w wieku 85-99 lat (jedna osoba
    50-letnia).
    Nawet jeżeli zmarli po szczepionce (co tylko ty tak twierdzisz + inne szury, bo
    autopsje nie potwierdziły), to wirus wykończyłby ich na pewno.

    > A zgon następil w 1 godzinę, 2, 5 po zaszczepieniu
    > i to właśnie nazywane jest w Stanach causality czyli przyczynowością

    Jasne. Jak wpadli po tramwaj, to też po szczepionce, bo na pewno się
    zdekoncentrowali poszczepiennie.

    1913 przypadków (w których nie potwierdzono związku) na setki milionów
    szczepień. No grubo :D

    Szepnij na forach foliarskich, że potrzebne lepsze "dowody" i aktualny trolling
    nie przechodzi.

    PS. W Norwegii w DPS-ach umierało po szczepieniu 400 pacjentów każdego
    tygodnia.
    Tym się zajmij.
    Policz mieszkańców USA i Norwegii -- to przecież musi być gruba sprawa.

    Jak zgłębisz temat to się okaże, że przed szczepieniem też umierało 400 osób
    tygodniowo.

    Wtedy ze zdziwieniem odkryjesz, że szczepionka nie daje nieśmiertelności.

    > W przypadku seniorów z domów opieki, to lekarz podjął decyzję, że każdy zmarły był
    fit, czyli zdolny do poddania się szczepieniu i zagwarantował, że jego stan zdrowia
    się nie pogorszy, co będzie skutkowało zgonem.

    "Zagwarantował" :D
    Ty faktycznie masz tyle wspólnego z medycyną co ja z baletem :D

  • 918. Data: 2021-09-10 00:01:39
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 9 September 2021 at 23:50:28 UTC+2, r...@k...pl wrote:
> [...]
    Nawet jeżeli zmarli po szczepionce (co tylko ty tak twierdzisz + inne szury, bo
    autopsje nie potwierdziły), to wirus wykończyłby ich na pewno.

    Ale jak zmarli po szczepionce i jest causality, to znaczy, że dokonano procedury
    eutanazyjnej na seniorach

    Czy wirus by im zaszkodzil to mydlana hipoteza bo w domu opieki nie mają kontaktu z
    wirusami, a lampa UV-C doskonale likwiduje wirusa i koronawirusa.

    WHO zakazał jej stosowania, ale WHO nie leczy zakażonych, bo to jedynie centralny
    sanepid i administracja

    W Stanach dezynfekcja UV-C ozonem i perhydrolem jest powszechna, także w szkołach.

    ==
> [...]
    > tygodnia.
    > Tym się zajmij.
    > Policz mieszkańców USA i Norwegii -- to przecież musi być gruba sprawa.

    Norwegia, jako lud północy ma analogiczna agendę jak Szwecja, czyli jesteśmy
    wojownikami i o seniorów schorowanych nie dbamy

    Norweski profesor opublikował interesującą pracę w Nature nt. układu immunologicznego
    i odporności na covid po przechorowaniu, zaszczepieniu
    i warto przeczytać.

    Norweski Minister Zdrowia wcześnie zakazał indyjskiej AstraZeneca sfinansowanej przez
    Billa BlueScreen, po przypadkach zakrzepicy i paraliżu.

    Jeżeli nie jestes profesorem medycyny i nie opublikowałeś 5 prac nt. COVID19 w Nature
    to nie trac czasu i nie odpowiadaj, bo robie pranie.

  • 919. Data: 2021-09-10 07:07:53
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 09.09.2021 o 22:06, a a pisze:
    > a reuters to kto i co ma wspólnego z epidemiologią
    >
    > Czytać i naumieć się trza wpierw

    nie ma sensu ich przekonywać.
    Tej zakrzepicy musi być znacznie więcej, bo wśród znajomych tyle samo
    osób ciężej przechodziło kowid (teraz trzeba mówić o tragedii kowidowej,
    kiedyś by po prostu mieli cięższą grypę i dalej żyli by normalnie), co
    miało zakrzepicę (która oficjalnie u nich nie wystąpiła - bo jaki
    kowidianin powiąże paraliż jednej strony ciała i znaczne pogorszenie
    wzroku ze szczepieniem niewiele wcześniej - po prostu nie widzi związku,
    a wzrok się pogorszył nagle gdy założył nowe okulary)
    Za to po drugiej stronie barykady - w UK stosuje się 45 cykli przy
    testach PCR (bo chyba więcej się na maszynie ustawić nie da), a teraz
    ponoć śmierć w ciągu 14 dni od szczepienia to śmierć niezaszczepionego ;)))

  • 920. Data: 2021-09-10 11:56:57
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 9 Sep 2021 15:01:39 -0700 (PDT), w
    <7eac3e5a-7c49-47d6-84ac-85acab71a21dn@googlegroups.
    com>, a a
    <m...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    > autopsje nie potwierdziły), to wirus wykończyłby ich na pewno.
    >
    > Ale jak zmarli po szczepionce i jest causality, to znaczy, że dokonano procedury

    Kto twierdzi, że jest jakieś magiczne "causality"?
    Ze znaczenia słowa "eutanazja" też się dokształć.

    > Czy wirus by im zaszkodzil to mydlana hipoteza bo w domu opieki nie mają kontaktu z
    wirusami, a lampa UV-C doskonale likwiduje wirusa i koronawirusa.

    Jasne -- jak siedzą zamknięcie 24h w pokoju, a jedzenie samo przychodzi, to nie
    mają. No i wszędzie w DPS-ach są takie lampy :

    > WHO zakazał jej stosowania, ale WHO nie leczy zakażonych, bo to jedynie centralny
    sanepid i administracja

    Nawet nie chce mi się sprawdzać tego.

    > W Stanach dezynfekcja UV-C ozonem i perhydrolem jest powszechna, także w szkołach.

    I patrz -- a nadal infekują się.

    > ==
    > ==
    >
    > Norwegia, jako lud północy ma analogiczna agendę jak Szwecja, czyli jesteśmy
    wojownikami i o seniorów schorowanych nie dbamy

    Haha :D Bo tak mówi szur z usenetu?

    > Norweski profesor opublikował interesującą pracę w Nature nt. układu
    immunologicznego i odporności na covid po przechorowaniu, zaszczepieniu
    > i warto przeczytać.

    Streść. Może w końcu będzie fachowo.

    > Norweski Minister Zdrowia wcześnie zakazał indyjskiej AstraZeneca sfinansowanej
    przez Billa BlueScreen, po przypadkach zakrzepicy i paraliżu.

    A to być może słusznie, bo są lepsze.

    > Jeżeli nie jestes profesorem medycyny i nie opublikowałeś 5 prac nt. COVID19 w
    Nature
    > to nie trac czasu i nie odpowiadaj, bo robie pranie.

    Ja polecam zakup pralki, ale być może masz zajęcie zgodne z kwalifikacjami :D