  • 921. Data: 2021-09-10 12:10:10
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: a a <m...@g...com>

    On Friday, 10 September 2021 at 07:07:56 UTC+2, ddddddddddddd wrote:

> [...]
    > kiedyś by po prostu mieli cięższą grypę i dalej żyli by normalnie), co
    > miało zakrzepicę (która oficjalnie u nich nie wystąpiła - bo jaki
    > kowidianin powiąże paraliż jednej strony ciała i znaczne pogorszenie
    > wzroku ze szczepieniem niewiele wcześniej - po prostu nie widzi związku,
    > a wzrok się pogorszył nagle gdy założył nowe okulary)
    > Za to po drugiej stronie barykady - w UK stosuje się 45 cykli przy
    > testach PCR (bo chyba więcej się na maszynie ustawić nie da), a teraz
    > ponoć śmierć w ciągu 14 dni od szczepienia to śmierć niezaszczepionego ;)))

    ==Pierwsza strona twojego linku to pacjenci w wieku 85-99 lat (jedna osoba
    50-letnia).
    Nawet jeżeli zmarli po szczepionce (..), to wirus wykończyłby ich na pewno.

    Tutaj ujawnił się sposób myślenia medyka o seniorach,
    że zmarli, bo i tak by zmarli,
    czyli urzędowa eutanazja , bo sa nieprzydatni a generują koszty.

    Tyle , że w Stanach eutanazja jest karana tak jak zbrodnia, zabójstwo, łącznie z karą
    smierci, która jest wykonywana.

    I tam nikt nie powie, że zaszczepiłem seniora i zmarł, bo i tak by zmarł po
    zarażeniu.

    By nie zmarł, by żył, bo by się nie zaraził, gdyby nie zostal zarażony podstępnie.
    Bo w domach opieki nie było i nie ma wirusów, o ile ktoś z personelu ich nie
    sprowadzi .

    I był tenm personel pracujący jednoczesnie w szpitalu dla zakażonych i w domach
    opieki i roznosił zarazę w Szwecji., Niemczech, Stanach, Włoszech, Francji, Hiszpanii
    i stąd 90% seniorów zmarło w domach opieki bo tam była wylęgarnia wirusów, bo nie ma
    naturalnego przewietrzania sal przez otwieranie okien, ale wietrzy klima w obiegu
    zamkniętym z rekuperacją, a filtry rekuperacji nie eliminuja wirusa.

    To jest analogia do legionelizy i zarażenia wszystkich legionistów, którzy
    przyjechali na zjazd do hotelu.

    Ale tam był przeciwnik polityvczny, a w domach opieki brak agendy politycznej.

    A co do liczby cykli termocyklera w czasie testów PCR.

    To oczywiście liczba powinna być ograniczona z 45 do 30 i niżej, bo tylko wtedy wynik
    jest wolny od false positive.

    Ale to WHO ustaliła tak wysoki limit a kto ma dostęp do PCR i robil eksperymenty, że
    test PCR wykrywa wirusa w czystym i steryjnym płynie fizjologiocznym.

    Wynaslazca PCR, Noblista, wyraźnie zakazał używania PCR do poipulacyjnych badań na
    obecnośc wirusa, z uwagio na wadliuwośc metody diagnostycznej i uznał, że jedyna
    metodą jest badanie objawów klinicznych.

    Niestety zmarł w 2019 roku i forma kupiła prawa do PCR za 300 mln. $
    i skomercjalizowała wadliwe testy na caly świat.

    Gdyby tak testowano pacjentów podczas epiddemii grupy sprzed 30 lat, to by wykryto
    miliardy zarażonych bezobjawowców.

  • 922. Data: 2021-09-10 12:29:20
    Od: a a <m...@g...com>

    On Friday, 10 September 2021 at 12:00:40 UTC+2, r...@k...pl wrote:
    > Thu, 9 Sep 2021 15:01:39 -0700 (PDT), w
    > <7...@g...com>, a a

    zmarły był fit, czyli zdolny do poddania się szczepieniu i zagwarantował, że jego
    stan zdrowia się nie pogorszy, co będzie skutkowało zgonem.

    > Kto twierdzi, że jest jakieś magiczne "causality"?
    > Ze znaczenia słowa "eutanazja" też się dokształć.
    z wirusami, a lampa UV-C doskonale likwiduje wirusa i koronawirusa.
    > Jasne -- jak siedzą zamknięcie 24h w pokoju, a jedzenie samo przychodzi, to nie
    > mają. No i wszędzie w DPS-ach są takie lampy :
    > Nawet nie chce mi się sprawdzać tego.
    > I patrz -- a nadal infekują się.

    wojownikami i o seniorów schorowanych nie dbamy
    > Haha :D Bo tak mówi szur z usenetu?
    immunologicznego i odporności na covid po przechorowaniu, zaszczepieniu
    > Streść. Może w końcu będzie fachowo.
    przez Billa BlueScreen, po przypadkach zakrzepicy i paraliżu.
    > A to być może słusznie, bo są lepsze.
    Nature
    > Ja polecam zakup pralki, ale być może masz zajęcie zgodne z kwalifikacjami :D
    odezwał się pielęgniarz to kursie wynoszenia basenu

  • 923. Data: 2021-09-10 13:44:45
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 10 Sep 2021 03:10:10 -0700 (PDT), w
    <60ebaf95-9373-434c-9a08-e6c69850f0acn@googlegroups.
    com>, a a
    <m...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    > że zmarli, bo i tak by zmarli,
    > czyli urzędowa eutanazja , bo sa nieprzydatni a generują koszty.

    Mogą nie brać szczepionki. Biorąc pod uwagę śmiertelność w ich grupie, to
    jedyne pytanie jest takie czy umrze ich 10x czy 100x więcej.
    Oczywiście do szurów to nie dotrze.

> [...]
    zamkniętym z rekuperacją, a filtry rekuperacji nie eliminuja wirusa.

    Tak, bo jak wiadomo w DPS-ach lekarzy z zewnątrz w ogóle nie potrzeba, tam są
    sami wysportowani 90-latkowie co to w w tygodniu robią po 100km na rowerku, a w
    niedzielę biegiem pędzą do kościoła.

> [...]
    > A co do liczby cykli termocyklera w czasie testów PCR.
    > To oczywiście liczba powinna być ograniczona z 45 do 30 i niżej, bo tylko wtedy

    To zdanie szura w Usenetu czy jakichś badań?

    > Ale to WHO ustaliła tak wysoki limit a kto ma dostęp do PCR i robil eksperymenty,
    że test PCR wykrywa wirusa w czystym i steryjnym płynie fizjologiocznym.

    Ale bzdury :D
    Testy PCR mogą być fałszywie ujemne, ale b. rzadko zdarza się, aby były
    fałszywie dodatnie (przy prawidłowo pobranej próbce).

  • 924. Data: 2021-09-10 13:45:39
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 10 Sep 2021 03:29:20 -0700 (PDT), w
    <8be27bb0-7a58-41d4-bc21-1e45d57cff1en@googlegroups.
    com>, a a
    <m...@g...com> napisał(-a):

    > odezwał się pielęgniarz to kursie wynoszenia basenu

    Czyli wuja wiesz oprócz przeklepywania bzdetów z szurskich forów.
    Siedźcie tam sobie i foliujcie siebie dalej :D

  • 925. Data: 2021-09-10 14:04:03
    Od: a a <m...@g...com>

    On Friday, 10 September 2021 at 13:51:30 UTC+2, r...@k...pl wrote:
    > Fri, 10 Sep 2021 03:29:20 -0700 (PDT), w
    > <8...@g...com>, a a
    > Czyli wuja wiesz oprócz przeklepywania bzdetów z szurskich forów.
    > Siedźcie tam sobie i foliujcie siebie dalej :D
    medycyna to nauka i obowiązuje hierarchia

    profesorem nie jesteś, ordynatorem nie jesteś, szefem kliniki nie jesteś, 5
    publikacji nt. covid19 w Nature nie masz, Sauci nie jestes, ministrem zdrowia nie
    jestes ani w Polsce, ani w Europie, szwedzkim epidemiologiem nie jesteś, w
    Instytucie Wirusologii w Wuhan nie pracujesz jako naukowiec, w WHO nie pracujesz,
    zatem ucz się od mądrzejszych i nie generuj histerii

    Są miliony mądrzejszych od ciebie i ich słuchaj

  • 926. Data: 2021-09-10 16:56:46
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 10.09.2021 o 11:10, a a pisze:

> [...]
    że test PCR wykrywa wirusa w czystym i steryjnym płynie fizjologiocznym.

    WHO już zaleca zmniejszenie liczby cykli, ale rządom to nie na rękę, bo
    bez pandemii trzeba by szukać innych sposobów na wprowadzanie totalnej
    kontroli nad owcami

    Lukasz

  • 927. Data: 2021-09-10 18:24:35
    Od: a a <m...@g...com>

    On Friday, 10 September 2021 at 16:56:51 UTC+2, ddddddddddddd wrote:

> [...]
    > WHO już zaleca zmniejszenie liczby cykli, ale rządom to nie na rękę, bo
    > bez pandemii trzeba by szukać innych sposobów na wprowadzanie totalnej

    Wszyscy mówią WHO, WHO, a co oni mogą z budżetem, jaki Biedronka kasuje z jednego
    marketu za rok.

    Tedros jest niewątpliwie autorytetem, ale WHO to swiatowa stacja
    sanitarno-epidemiologiczna a nie żaden instytut naukowy, czy badawczy.

    Oni zbieraja dane i wydają rekomendację
    i raz jest Polio w Afryce, raz ebola, raz cós innego
    i organizuja jakieś ekipy i ukończyłem u nich kursy zapobiegania covid19,
    mikrobiologii, ale nie chciałbym z nimi jechac gdzieś w odległe miejsce świata, aby
    zwalczać zarazę, bo ryzyko zarażenia zbyt wysokie.

    Wszystkie agendy ONZ sa biedne bo to nie są korporacje, nie generują zysków, jeno
    koszty i żyją z dotacji, a jak Donald cofnął dotacje to się znalazł Bill
    NiebieskiEkran i dał kasę, licząc, że przejmie kontrole nad światem i dodatkowo
    sfinansował produkcję indyjskiej AstraZeneca.
    Co się skonczyło zakrzepicową porażką i zakazem szczepień AstraZeneca w Europie,
    a mądra żona Billa od niego uciekła rozwodem aby uratować kasę przed roszczeniami
    odszkodowawczymi sparaliżowanych i rodzin zmarłych zaszczepionych

    30 cykli już mnoży wirusa 1.000.000.000 razy, czyli miliard razy
    a 45 cykli mnoży wirusa 35 bilionów razy i cały człowiek musiałbny się składać jeno z
    samych wirusów.

    To jest patologia ale ona przynosi lobbystom miliardy zysku

  • 928. Data: 2021-09-10 19:52:08
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 10 Sep 2021 15:56:46 +0100, w <shfrnh$3ge$1@dont-email.me>, ddddddddddddd
    <d...@f...pl> napisał(-a):

> [...]
    >
    > WHO już zaleca zmniejszenie liczby cykli, ale rządom to nie na rękę, bo
    > bez pandemii trzeba by szukać innych sposobów na wprowadzanie totalnej

    Mniejsza liczba cykli to mniejsza szansa na wynik dodatni.
    Coś w foliarskich kręgach logika szurania nie zabanglała :D

  • 929. Data: 2021-09-10 19:55:41
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 10 Sep 2021 09:24:35 -0700 (PDT), w
    <d26c2d63-d60c-4e6d-8932-e5f9c8ff7ed8n@googlegroups.
    com>, a a
    <m...@g...com> napisał(-a):

    > Co się skonczyło zakrzepicową porażką i zakazem szczepień AstraZeneca w Europie,

    Widzę, że nie tylko logika szwankuje, ale i podstawowa wiedza także :D

    > a mądra żona Billa od niego uciekła rozwodem aby uratować kasę przed roszczeniami
    odszkodowawczymi sparaliżowanych i rodzin zmarłych zaszczepionych

    :D :D W upały nie noś folii.

    > 30 cykli już mnoży wirusa 1.000.000.000 razy, czyli miliard razy
    > a 45 cykli mnoży wirusa 35 bilionów razy i cały człowiek musiałbny się składać jeno
    z samych wirusów.

    Czyli zmniejszenie cykli teoretycznie może spowodować mniejszą wykrywalność
    wirusa i więcej osób będzie zdrowych.

    To wy szury chyba w ogóle nie myślicie przy konstruowaniu teorii spiskowych :D

    Poza tym jak mnoży, przecież wirusa nie ma :D

    PS. Czekam na następne teoryjki z waszego pierdolnika. Już jest zabawnie.

  • 930. Data: 2021-09-10 19:56:58
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 10 Sep 2021 05:04:03 -0700 (PDT), w
    <b7d32e3d-c96b-47d2-b0a8-a487cb04cdban@googlegroups.
    com>, a a
    <m...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    Instytucie Wirusologii w Wuhan nie pracujesz jako naukowiec, w WHO nie pracujesz,
    > zatem ucz się od mądrzejszych i nie generuj histerii

    Właśnie dlatego uczę się od mądrzejszych.

    A ty się uczysz od intelektualnej tępoty. No, ale każdy ma takie towarzystwo na
    jakie zasługuje.

    > Są miliony mądrzejszych od ciebie i ich słuchaj

    I to robią.
    A od ciebie mądrzejsze są miliardy, więc nie próżnuj, tylko uważaj na lekcjach.