  • 11. Data: 2016-05-07 10:52:40
    Temat: Re: Szukam zbiornika do kompaktu WC
    Od: "Ewa" <...@w...pl>

    Użytkownik "Olo" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ngav5n$5ss$1@node2.news.atman.pl...

    > Klejenie epoksydem wcale nie jest trudne, wiadomo że trzeba osuszyć
    > zbiornik i kleić na suchą powierzchnię od środka (tzn tam gdzie zwykle
    > jest woda). W znajomym mi domku podany sposób załatania pęknięcia
    > funkcjonuje od ładnych kilku lat, nic nie cieknie a ponieważ pęknięcie też
    > jest od strony ściany, do tej pory nikt nie wie o wypadku przy pracy, tzn
    > przy montażu kibla....

    Bardzo dziękuję.

    Wydaje mi się, że będzie to dla mnie najprostsze. Jeśli się nie uda,
    to pozostanie zakup.

    W jakiej postaci i jaką ilość żywicy epoksydowej mam kupić?
    Czym się ją nakłada, pędzlem? Czy trzeba kupić rozpuszczalnik
    do usunięcia ewentualnego kapnięcia w niechciane miejsce?
    Jak długo trwa odczekanie od momentu sklejenia do napełnienia
    zbiornika wodą?

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 12. Data: 2016-05-18 11:05:47
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    > Z wlasnego doswiadczenia. W LM jesli maja cos w sprzedazy to sciagna czesc
    zamienna. Sprawdzone na zywym organizmie. Potlukl sie klosz od lampy. Nowa 5 dych.
    Spytalem pania czy sa klosze a ta sprawdzila w komputerze i mialem do odbioru za
    cztery dni.

    Dokładnie tak, markety mają czasem wybrakowane komplety które muszą
    jakoś opchnąć. Mi tak się udało luzem kilka rzeczy kupić w Praktikerze.