    From: " 666" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Termometr z zapisem temperatury ?
    Date: Tue, 22 Jun 2010 09:09:54 +0000 (UTC)

    Jeżeli są tanie chińskie barometry zapisujące ciśnienie (czyli barografy), to
    termometrów (czyli termografów) miałoby nie być?

    Chcę w jakiś prosty tani sposób monitorować temperaturę w mieszkaniu.

    Idealnie byłoby monitorować jednocześnie temperaturę na zewnątrz mieszkania
    celem porównania do póxniejszej analiz (powiedzmy, że pasjonuję się fizyka
    budowli ;))

    Są od dawna proste tanie termometry samochodowe z wyświetlaczem cyfrowym.

    Pytanie, jak zamienić "cyfry" na "zapis", no ostatecznie mogłoby być po
    złączu RS czy podobnie.

    Coś, co opisujesz jako "samoróbka".

    Jedynie szkoda cały czas gonić komputer, skoro wystarczyłby mi zapis nie on-
    line,a powiedzmy co 4 godziny.

    -----

    śmiertelnika.