  • 31. Data: 2017-04-11 14:54:02
    Temat: Re: Tornad faktycznie chyba jest na grupie fizyka :-)
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 11.04.2017 12:06, Tornad wrote:
> [...]
    widoczne całkowite zacmienie Slonca.

    > Tak jak piszsz prawi ta pop..na teoria. Ale ja dotad nie spotlalem osoby,
    > ktoraby to zakrzywianie się przestrzeni potrafila jakos zrozumiale wyjasnic.

    Hehe.

    Jest coś takiego jak splątanie kwantowe próżni. Próżnia jako taka
    posiada minimalną energię, taką na jaką pozwala mechanika kwantowa.
    Przyjmijmy, że w próżni bez ładunków elektrycznych jest pole Higsa,
    które jest niezerowe. To ma nawet swoją nazwę - spontaniczne łamanie
    symetrii. Możemy sobie od niego pożyczać energię lub mu dawać, a to pole
    nawet tego nie zauważy. Wynika to z zasady nieoznaczoności że DxDp >= h/2pi.

    Teraz wychodzę... później wyjaśnię o co chodzi z tym splątaniem
    kwantowym próżni :-)

  • 32. Data: 2017-04-11 17:06:11
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 11 kwietnia 2017 09:37:06 UTC+2 użytkownik Tornad napisał:
> [...]
    pisac. Zawsze milo podyskutowac o czym niestandardowym. Az mi brakuje jakies maniaka
    od "płaskiej ziemi", z takim to byłaby dopiero frajda :)

    widoczne całkowite zacmienie Slonca.

    pomiary które ludzkosc wykonała od tamtej pory. Soczewkowanie grawitacyjne opiera sie
    na tej samej zasadzie.

    > Tak pisza w gazetach i Ty w to wierzysz. A rzeczywistość jest inna.

    zatem jak twoje teoria wyjasnia fotki soczewkowania grawitacyjnego?

    i dlaczego nie ma współczesnych pomiarów odpowiedników badań millera?

    ps. jesli we wstępie do artykułu który chcesz opublikowac stoi:
    "Pan Einstein twierdzi inaczej i dlatego ja nazywam go matolkowatym, opóźnionym
    w rozwoju osobnikiem, który calkowicie pozbawiony wyobraźni przestrzennej, na
    sile zmusza naukowcow i gawiedz całego swiata do wiary w te swoje absurdalne
    postulaty i wynikłe z nich absurdalne tezy. "

    to ja sie nie dziwie ze nie chcą drukowac :-)))

    b.

  • 33. Data: 2017-04-11 18:42:47
    Od: Tornad <t...@g...com>

    W dniu wtorek, 11 kwietnia 2017 17:06:12 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    jedyne pomiary które ludzkosc wykonała od tamtej pory. Soczewkowanie grawitacyjne
    opiera sie na tej samej zasadzie.

    > zatem jak twoje teoria wyjasnia fotki soczewkowania grawitacyjnego?

    Takie cus jak soczewkowanie grawitacyjne fizycznie nie istnieje.

    Istniec może i istnieje soczewkowanie optyczne, w którym załamanie czy
    zakrzywienie promieni świetlnych nastepuje na granicach osrodkow o rozniacych
    się gęstościach objętościowych czastek materialnych. Np jakichś pylow lub tego
    wiatru slonecznego.
    Zwolennicy soczewkowania grawitacyjnego twierdza, ze ono istnieje bo tak
    napisał ich guru w którego teorie bezkrytycznie wierza. Wierza również w
    istnienie czarnych dziur, popieltej materii i w to, ze te czarne dziury sa
    obrosniete (tak ostatnio napisał ten na wozku inwalidzkim).

    Gdyby soczewkowanie grawitacyje rzezcywiscie istniało to ono zachodziloby na
    znacznych odległościach od masy np Slonca. Zasieg grawiatcji słonecznej jest
    ogromny. Wszystkie planety w nim sie mieszcza. A pole grawitacyjne siega
    jeszcze ze trzy razy tyle.
    Pole grawitacyjne maleje w funkcji do kwadratu. Gestosc objetosciowa tych
    wysokoenergetycznych czastek, które wypluwa powierzchnia słoneczna maleje
    bardzo szybko w funkcji do potęgi trzeciej lub czwartej. Wniosek z tego taki,
    ze teleskop Hubblea nie moglby widzieć odległych galaktyk i ich gromad tak
    ostro jak to ma miejsce. Te promienie dochodzące z tych kilkunstu czy może
    nawet kilkudziesieciu miliardow lat świetlnych, bylyby powykrzywiane,
    pozakrecane w rozne esy i floresy a przede wszystkim zaszumione. Obrazy bylyby
    zamglonezasmuzone, bez wyraźnych konturow i zniekształcone. A one sa ostre jek
    zyleta.

    Te kilkadziesiąt fotografii roznych pierścienii w tym oczywiście pierścieni
    Einsteina, sa wynikiem soczekowania optycznego zachodzącego na skupiskach
    materii rozdrobnionej, skupisk gazow a nie wskutek jakiegoś niesistniejecego
    uginania się swiatla pod wpływem grawitacji.

    Najbardziej mnie smiesza obrazy, na których widać cztery gwiazdki. obrazy te
    również sa interpretowane jako efekt soczewkowania podczas gdy sa to cztery
    niezależne obiekty.

    > i dlaczego nie ma współczesnych pomiarów odpowiedników badań Millera?

    Ano wlasnie. Odpowiez brzmi: bo okazaloby się, ze postulat pana Einsteina jest
    OPKDR zatem cala jego teoria stracilaby soje fundamenty, na których już ledwo,
    ale jeszcze stoi.

    Żaden decydent, który chce zachować swoja ciepla i dobrze platna posadke, nie
    dopuści do tego aby ktokolwiek te pomiary powtorzyl. Pisalem o tym na grupie
    fizyka. Jeden czy dwóch wysokich Kaplanow Zakonu Albertynow Bosych
    odpowiedział mi, ze było wykonanych tysiące pomiarow interferometrycznych, w
    tym na rezonatrach i żaden nie wykazal anizotropii predkosci swiatla. Wiec na
    jakies powtarzanie "antycznych" pomiarow, po prostu szkoda pieniędzy. Takie
    jest aktualne stanowisko nauki w tej sprawie i tego nie przeskoczysz.

    Ale na potwierdzenia istnienia zakrzywienia czasoprzestrzeni wokół Ziemi,
    które kosztowalo około miliarda dolarów (projekt B Probe) jakos pieniądze się
    znalazły. Badania oczywiście w pełni potwierdzily predykcje Einsteina ale do
    jeszcze pelniejszego ich potwierdzenia, Chopcy ze Stamdford University
    zażyczyli sobie jeszcze jednego miliarda. Tych pieniędzy już od Busza czy Obamy, nie
    dostali.

> [...]
    > postulaty i wynikłe z nich absurdalne tezy. "
    >
    > to ja sie nie dziwie ze nie chcą drukowac :-)))

    No to taki glupi to ja już nie jestem. Tu na grupie czy na spotkaniu możemy
    sobie pogwarzyć, ponarzekac ale w artykule takich sformułowan stosować nie
    wolno. Chociaz jeśli będzie ono uzasadnione i poparte odnośnymi badaniami to
    i owszem. Do tej pory mimo wielu znakow na niebie i na ziemi nikt nie odwazyl
    się napisc, ze krol jest nagi. Może w obwie aby takiemu smialkowi nie
    przylepili latki antysowiety czy czegos w tym guście.Pojawiaja się artykuly
    ewidentnie podwazajace teorie ale tak tylko miedzy wierszami.
    Np Studenci z Bogoty (stolica Columbii) przy zastosowaniu starego teleskopu i
    sredniej jakości siatki dyfrakcyjnej, zmierzyli predkosc swiatla dochodzącego do ich
    labu ze Slonca. I określili predkosci tego swiatla rano, w południe i wieczorem. W
    wyniku otrzymali wartości predkosci swiatla c' rowne; rano
    c' = c + 472 m/sek, zas wieczorem rowna c' = c - 472 m/sek.
    Wyniki te ewidentnie podwazyly postualat Einsteina mowiacy, ze predkosc
    swiatala w prozni jest stala w stosunku do każdego obserwatora. A tu się
    okazało, ze stala predkosc swiatla w próżni sumuje się algebraicznie z
    predkoscia wlasna obserwatorow. W tym przypadku z predkoscia powierzchni
    ziemi z jej ruchu wirowego. Mam gdzies ten atykul w j. angielskim; zaczalem
    go nawet tlumaczyc na polski ale mi to idzie bardzo pomalu.

    Dzieki za zaintereowanie i probe konstruktywnej krytyki.

    Pzdr
    Tornad

  • 34. Data: 2017-04-11 18:59:06
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 11 kwietnia 2017 00:54:01 UTC+2 użytkownik adam napisał:
    > Jakoś nie widzę majstra, który by wyciągnął kasę i powiedział "masz Pan
    > racje, spierd....em tom robote, i oddaje co do złotówki"
    > Ale ja mam słabą wyobraźnię.

    A po co ma wyciągać kasę? Dostał połowę kwoty przed i w trakcie roboty,
    a na koniec resztę wypłacasz paragonami, nikt niczego nie musi wyciągać ;)

    L.

  • 35. Data: 2017-04-11 19:07:14
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 11 kwietnia 2017 18:42:48 UTC+2 użytkownik Tornad napisał:

> [...]
    > istnienie czarnych dziur, popieltej materii i w to, ze te czarne dziury sa
    > obrosniete (tak ostatnio napisał ten na wozku inwalidzkim).

    ale, ale - ja nie wierze w soczewkowanie dlatego ze guru jakis napisal tylko dlatego
    ze ogladam fotki takich objektów. Fotki są ostre zatem zakrzywienie nie następuje na
    gazie. Linie spektralne potwierdzają ze to są te same obiekty.

> [...]
    > zamglonezasmuzone, bez wyraźnych konturow i zniekształcone. A one sa ostre jek

    to jest kwestia jak jakosc wplywa na ilosc. Jesli zakrzywienie grawitacyjne jest
    male, tak male ze trzeba extra takich obiektow szukac, to pozostale nie bedą mialy
    widocznych defektów.

> [...]

    > Żaden decydent, który chce zachować swoja ciepla i dobrze platna posadke, nie
    > dopuści do tego aby ktokolwiek te pomiary powtorzyl.

    cholera, to juz brzmi jak teorie plaskoziemców. Spisek nasa i rządu światowego.
    Zeby ktos nie dopuscil to musi wiedziec ze teoria jest falszywa...

    > Dzieki za zaintereowanie i probe konstruktywnej krytyki.

    a ja to takie pogaduszki lubie, trzeba siegac w rejony zwykle nieomawiane

    b.

  • 36. Data: 2017-04-11 19:08:51
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 11.04.2017 14:54, KIKI wrote:

> [...]
    > nawet tego nie zauważy. Wynika to z zasady nieoznaczoności że DxDp >= h/2pi.
    >
    > Teraz wychodzę... później wyjaśnię o co chodzi z tym splątaniem

    To piszę dalej.

    Masz przed sobą przestrzeń, pokój, kibel czy pudełko zapałek. Nawet
    pomyśl o parze jeansów ze szwem na dupie.
    Podziel je sobie w głowie tę przestrzeń na pół.
    I co się okazuje. Lewa strona podziału jest splątana kwantowo z prawą.
    Jeżeli z lewej masz jakąś cząstkę w dowolnym miejscu to i z prawej w
    lustrzanym odbiciu masz taką samą cząstkę. Jak jej nie ma po lewej to i
    nie ma po prawej w tym samym punkcie po lustrzanym odbiciu. Na przykład
    są to pary cząstek elektron-pozyton.

    To się zapisuje tak ( te nawiasy to sa "kety" od "bracket")

    |11> + |00>

    Teraz czy tak splątaną przestrzeń możesz rozplątać? Jasne! Wpuszczasz
    tam energię i te magiczne połączenia na odległość się rozepną. Tak
    jakbyś rozpruł szew w spodniach na dupie :-) Dostarczyłeś nożyczkami
    energię i szew puścił :-)

    Teraz tak.
    Energia jest masą -> E = mc2 prawda? m = E/c2.
    Masa jest źródłem pola grawitacyjnego, a pole grawitacyjne jest
    reprezentowane przez zakrzywienie, zniekształcenie przestrzeni.
    Z tego powodu zagęszczenie energii w punkcie przestrzeni zniekształci
    przestrzeń w rejonie gdzie jest obecna energia i oddali oba fragmenty
    podzielonej przestrzeni od siebie. Tak jak rozprute na dupie spodnie.

    Przestrzeń nie może trzymać samej siebie w kupie. Przestrzeń trzyma się
    w kupie dzięki splątaniu kwantowemu. Jak tam wpuścisz energię to
    przestrzeń się rozłazi.

    Jak poczekasz chwilę po zabraniu energii to badana przestrzeń powróci
    samoistnie do stanu splątanego. Nagromadzona energia samoczynnie
    wypromieniuje w przestrzeń i jej poziom się wyrówna. Z rozprutymi
    spodniami na dupie to się nie stanie ale w skali Plancka tak się właśnie
    zachowuje przestrzeń.

  • 37. Data: 2017-04-11 19:16:22
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    Jeszcze powiem dosadniej :-)

    Jedziesz palcem po szwie jakieś małolaty przy zgaszonym świetle :-)
    Liczysz, że trafisz palcem we właściwe miejsce. Ale tu zonk! Szew
    rozpruty i palec objechał to miejsce dookoła :-)

    W miejscu rozprucia spodni działała energia, która spowodowała
    zakrzywienie przestrzeni i splątanie kwantowe przestrzeni puściło i
    dżinsy się zakrzywiły :-)

    To fizyka kwantowa w prostych słowach :-)

  • 38. Data: 2017-04-12 08:09:27
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "KIKI" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    .

    >Problem, który poruszyłem (teoria pola kwantowego) chyba dla nich za
    >skomplikowany :-)
    >Zaczepiałem ich, a oni się nie wdali w głębsze rozważania :-)

    No właśnie, a dla kikiego rzeczywistość jest prosta jak dup...paragpony.

  • 39. Data: 2017-04-12 08:11:15
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Tornad" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    W dniu niedziela, 9 kwietnia 2017 08:30:36 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
    > Użytkownik "Tornad" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >Problem czy sprawa jest zlozona [...]

    Oczywiscie, ale czy moglbys odpowiedziec na zadane pytanie?

  • 40. Data: 2017-04-12 08:18:01
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Tornad" napisał w wiadomości grup
> [...]

    > sobie z unieważnianiem wyników doświadczeń?

    > Zjawisko przyspieszania czy tez opóźniania okresu połowicznego rozkładu

    Czyli metodą: zniknijmy wynik, nie będziemy mieli problemu.

    Tornad, jesteś tępym prostakiem i nikt ci nie wmówi, że czarne jest czarne,
    a białe białe. Ale i tak lepiej, że zajmujesz się tym, a nie np.
    mkarwanieniem.