  • 11. Data: 2009-11-16 16:43:59
    Temat: Re: Umocowanie muszli - zamiast śrub
    Od: Slawek <s...@g...com>

    > Czy sam silikon (bez śrub) wytrzyma?
    > Czy może jakiś klej?
    > Czy może... taśma dwustronnie klejąca?
    > Macie pomysł?

    silikon to tak średnio, czasem bywają masy w tubie poliuretanowe (ale
    nie pianki, tylko masy) używane też do drobnych uszczelnień
    dekarskich, i tym można przykleić. A poza tym, każdym porządnym klejem
    dwuskładnikowym (np. distal) tylko nie poxipolem, bo nie zdążysz
    wymieszać i nałożyć, ale takim właśnie 6 godzinnym. Klej
    dwuskładnikowy jeszcze jak świeży wycierasz acetonem

  • 12. Data: 2009-11-17 19:33:35
    Temat: Re: Umocowanie muszli - zamiast srub
    Od: cyber_no_@_spam_sarocom.net

    > Prawde mówiac równiez troche mnie zaskoczyly mocno rozbudowane pomysly...
    > No i ciesze sie, ze chociaz jedna podpowiedz jest... prosta :-)
    czytam i sie zastanawiam... Tornad chyba najmadrzej prawi... co jak trzeba
    bedzie kibelek wymienic ? jak go przykleisz to bedzie z tym zdecydowany
    problem. system ktory umozliwia przykrecenie tegoz kibelka umozliwi tez
    jego bezproblemowy demontaz/wymiane.

    przemysl to
    --
    Robert CyberM

  • 13. Data: 2009-11-17 20:10:03
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik <cyber_no_@_spam_sarocom.net> napisał w wiadomości
> [...]
    > bedzie kibelek wymienic ? jak go przykleisz to bedzie z tym zdecydowany
    > problem. system ktory umozliwia przykrecenie tegoz kibelka umozliwi tez
    Tornada metoda jest klopotliwa bardzo. najprosciej przykleić kibelek a jak
    trzeba będzie za lat kilkanaście wymienić go to się go odkuje i przyklei
    nowy.

    Kris

  • 14. Data: 2009-11-18 06:30:14
    Od: Collet <r...@w...pl>

    On 17 Lis, 21:10, "Kris" <k...@w...pl> wrote:

> [...]

    na silikonie masz bez problemu .. trzyma sie porzadnie, a jak trzeba
    zdemontowac, to wycinasz silikon cienkim dlugim nozykiem i po sprawie

    system ktory umozliwia przykrecenie tegoz kibelka umozliwi tez

    wiercenie dziur w posadzce to zabytek ... wiekszosc nowoczesnych
    muszli nie posiada otworow na sruby

    > Tornada metoda jest klopotliwa bardzo. najprosciej przykleić kibelek a jak
    > trzeba będzie za lat kilkanaście wymienić go to się go odkuje i przyklei
    > nowy.

    na silikonie nic nie odkuwasz !!!