  • 1. Data: 2009-11-15 16:42:20
    Temat: drzwi przesuwane z plyt meblowych pytania
    Od: gooral <p...@w...pl>

    Witam.

    Moze mi ktos powiedziec ile wazy standardowa plyta 18mm (8'x4'?)

    planuje zrobic drzwi przesuwane do szafy (na cala wysokosc mieszkania)

    Pytanie dodatkowe nie zna ktos nosnosci szyn hafele 407.24.024?
    w katalogu nic nie ma a na www nie znalazlem

    a noz ktos wie z gory dziekuje za info ;)

  • 2. Data: 2009-11-16 08:25:04
    Temat: Re: drzwi przesuwane z plyt meblowych pytania
    Od: gooral <p...@w...pl>

    > Co do nosnosci i nazw to Ci nie odpowiem,
    > ale mam zrobiona taka a'la szafe przez lokalnego magika,
    > osprzet z lokalnej hurtowni i dwa skrzydla 2,60 x 1 m
    > póki co (prawie 4 lata) nic sie nie urwalo ;-)

    potrzebuje 3 skrzydla po 2,6na1,2m (garderoba to cala sciana sypialni)
    is troszke boje by mi sie niebo na glowy nie zawalilo ;P

  • 3. Data: 2009-11-16 11:58:34
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    On 16 Lis, 09:25, gooral <p...@w...pl> wrote:

    > potrzebuje 3 skrzydla po 2,6na1,2m (garderoba to cala sciana sypialni)
    > is troszke boje by mi sie niebo na glowy nie zawalilo ;P

    a już kupiłeś tę szynę, bo jak nie, to do takiego ciężaru polecam
    szynę dolną, drzwi wtedy stoją, a nie wiszą

    pozdrawiam
    s_13

  • 4. Data: 2009-11-16 14:14:11
    Od: "MaciekP" <n...@o...pl>

    Uzytkownik "gooral" <p...@w...pl> napisal w wiadomosci
    b.googlegroups.com...
    > Witam.
    >
    > Moze mi ktos powiedziec ile wazy standardowa plyta 18mm (8'x4'?)
    >
    > planuje zrobic drzwi przesuwane do szafy (na cala wysokosc mieszkania)

    Do szaf przesuwnych daje sie plyty ciensze niz standard (chyba ok. 10 mm)
    M.

  • 5. Data: 2009-11-16 21:28:24
    Od: gooral <p...@w...pl>

    > a już kupiłeś tę szynę, bo jak nie, to do takiego ciężaru polecam
    > szynę dolną, drzwi wtedy stoją, a nie wiszą

    juz kupilem inna (pojedyncza) z hafele o nosnosci 30kg/drzwi
    a na dole beda panele podlogowe i teoretycznie powinny byc luzne
    "plywajace"

  • 6. Data: 2009-11-16 21:29:28
    Od: gooral <p...@w...pl>

    > Do szaf przesuwnych daje sie plyty ciensze niz standard (chyba ok. 10 mm)
    > M.

    dobry pomysl zobacze jakie maja najciensze dzisiaj.

  • 7. Data: 2009-11-17 12:56:38
    Od: gooral <p...@w...pl>

    > OSB najciensza robia 8 mm - byc moze meblówke tez.

    niestety irlandia to irlandia maja tylko 8x4 stopy 18mm i 8x2 stopy
    15mm (w sklepie ktory wylacznie sprzedaje blaty kuchenne i plyty
    meblowe)
    A w marketach budowlanych maja tylko panele o dlugosci max 2m (ja
    szukam minimum 2,4m) i szerokosci jakis 50cm
    ;)