  • 1. Data: 2013-03-21 10:57:57
    Temat: Ustawa śmieciowa - zemsta imperium
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    http://finanse.wp.pl/kat,1036071,title,SLD-zaskarzyl
    -ustawe-smieciowa-do-Trybunalu,wid,15431038,wiadomos
    c.html

    Ciekawy jestem czy coś zostanie w tej ustawie zmienione, jak się czyta wywód to
    powinno. Mało co tam z sensem napisane.

    --
    ZZ@private

  • 2. Data: 2013-03-21 12:01:36
    Temat: Re: Ustawa śmieciowa - zemsta imperium
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "ZbyszekZ" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]

    >Ciekawy jestem czy coś zostanie w tej ustawie zmienione, jak się czyta
    >wywód to powinno. Mało co tam z sensem napisane.

    Praktyka pokazuje że po zaskarżeniu, trybunał rzeczywiście wypowiada się że
    coś jest niezgodne i wchodzi druga, bardziej upierdliwa ustawa.
    Tak było z opłatami za parkingi. Pamiętam jak niepodobało się że pobierana
    jest opłata 50gr/h. Zaskarżono do TK no i według drugiej ustawy już zgodnej
    z konstytucją opłaty nie wynosiły 50gr lecz 1,50zł/h. Tak samo było chyba
    winietami. Nie pozwolono ministrowi Polowi wprowadzić winiet na wzór
    Słowacji czy Austrii gdzie za 8Euro jeździ się przez 10 dni po wszystkich
    autostradach, no to nam obramkowali autostrady a teraz jeszcze wprowadzają
    emyto które już jest pewne że że będzie obowiązywać także pojazdy osobowe.

    Marek

  • 3. Data: 2013-03-21 12:11:50
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu czwartek, 21 marca 2013 12:01:36 UTC+1 użytkownik 4CX250 napisał:
    > U?ytkownik "ZbyszekZ" <z....com> napisa? w wiadomo?ci

    ps.com...

    > http://finanse.wp.pl/kat,1036071,title,SLD-zaskarzyl
    -ustawe-smieciowa-do-Trybunalu,wid,15431038,wiadomos
    c.html

    > Praktyka pokazuje ?e po zaskar?eniu, trybuna? rzeczywi?cie wypowiada si? ?e
    >
    > co? jest niezgodne i wchodzi druga, bardziej upierdliwa ustawa.

    W to że zrezygnują też nie wierzę, ale może wymogą parę sensownych zmian i
    doprecyzują wrażliwe miejsca. U mnie raczej drożej już nie będzie, chociaż ...
    urzędnik potrafi.

    --
    ZZ@private

  • 4. Data: 2013-03-21 12:31:51
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

> [...]

    doprecyzują wrażliwe miejsca. U mnie raczej drożej już nie będzie, chociaż
    ---------------------------

    Czyli umowy te, które mamy z firmami prywatnymi musimy odpowiednio wcześniej
    rozwiązać?
    Bo pewnie większosc ludzi nie zdaje sobie z tego sprawę i podwójnie będzie
    płacić? czy tak to zadziała?

    pozdrawiam
    AAT

  • 5. Data: 2013-03-21 12:41:16
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 21 marca 2013 12:31:51 UTC+1 użytkownik AT napisał:

    > Czyli umowy te, kt?re mamy z firmami prywatnymi musimy odpowiednio wcze?niej
    >
    > rozwi?za??
    >
    > Bo pewnie wi?kszosc ludzi nie zdaje sobie z tego spraw? i podw?jnie b?dzie
    >
    > p?aci?? czy tak to zadzia?a?
    Zalezy jaka umowa.
    Ja mam umowe w której do niczego sie nie zobowiązuje- czyli jak pełny kosz to wzywam
    firme i oni wywożą- zadnych abonamentów czy minimalnej ilosci wywózek itp w mojej
    umowie nie ma. Wiec i nie ma sensu jej wypowiadac póki co

  • 6. Data: 2013-03-21 12:47:57
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "AT" <Atari!@onet.poczta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wcześniej rozwiązać?
    > Bo pewnie większosc ludzi nie zdaje sobie z tego sprawę i podwójnie będzie

    Tak, musisz wypowiedziec, jesli masz "abonament". Zainteresuj sie tez w
    gminie czy nie musisz zlozyc papierow z okazji nowej ustawy. U mnie termin
    byl do 15 marca. Przy niezlozeniu gmina sama ustali na jakichs zasadach
    ogolnych.

  • 7. Data: 2013-03-21 13:36:35
    Od: quent <q...@b...gmail.kom>

    W dniu 2013-03-21 12:31, AT pisze:
    > Czyli umowy te, które mamy z firmami prywatnymi musimy odpowiednio wcześniej
    > rozwiązać?

    Sprawdź jaki masz okres wypowiedzenia. Jeśli 3 miesiące to musisz się
    spieszyć.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 8. Data: 2013-03-21 13:40:10
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

    > Sprawdź jaki masz okres wypowiedzenia. Jeśli 3 miesiące to musisz się
    > spieszyć.

    Dokładnie mam 3 miesiące, tylko czekam bo jestem ciekaw jak to miasto
    rozwiąże,
    nagle ktoś będzie podjezdzał po moje śmieci? Jakaś umowa będzie czy to
    podatek, muszę do nich chyba zadzwonić:)

  • 9. Data: 2013-03-21 13:46:23
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu czwartek, 21 marca 2013 13:40:10 UTC+1 użytkownik AT napisał:

    > wcze?niej

    > Dok?adnie mam 3 miesi?ce, tylko czekam bo jestem ciekaw jak to miasto
    >
    > rozwi??e,
    >
    > nagle kto? b?dzie podjezdza? po moje ?mieci? Jaka? umowa b?dzie czy to
    >
    > podatek, musz? do nich chyba zadzwoni?:)

    Moje miasto rozwiązało to tak:
    http://www.ursus.warszawa.pl/index.php?dzial=aktualn
    osci&id=1511

    To samo jest w wydawanym przez urząd "Głosie Ursusa", dla tych co internetu nie
    czytają.

    --
    ZZ@private

  • 10. Data: 2013-03-21 14:03:20
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

> [...]

    osci&id=1511

    To samo jest w wydawanym przez urząd "Głosie Ursusa", dla tych co internetu

    --------------------------

    W moim mieście do 15maja mam deklarację wypełnić pobierająć z www, której
    narazie proszą aby nie pobierać, bo do weryfikacji dali :)
    20zł chcą za pojemnik niesegregowany dla osoby czyli x3, albo 4 pojemniki
    jak chce segregować śmieci, 4 to troche dużo miejsca mi
    zajmować będzie, mam zadeklarowac ile osob mieszka, (nie zameldowanych jest
    ale ile mieszka),
    szkoda tylko bo ja tam pomieszkuję i śmieci prawie nie produkuję, w zasadzie
    tylko weekendy
    i teraz pytanie czy mogę zadeklarować jedną osobę, Pani odpowiedziała, ze
    sąsiad jak zakapuje to będzie naliczenie zaległości (no ale to jest akurat
    płynne bo odwołać się można, tak myślę)
    chcę po prostu mały pojemnik moge im placic za kilka osob nie ma problemu,
    ale byle dali mi małe, a nie 4 60l kubły. :)
    to będzie jakaś komedia pomału wracamy do czasów komunizmu, wszystko za co
    się Państwo bierze to przecież muszą spieprzyć.