  • 1. Data: 2019-05-29 13:54:55
    Temat: W Krakowie sie ciesza z prezydenta miasta, jakiego sami sobie wybrali.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Podwyzki oplat za parkowanie. Najwyzsza stawka 11 zlotych za godzine w strefie A, 5 w
    strefie C. Oplaty rowniez w dni wolne od pracy.

  • 2. Data: 2019-05-30 00:17:49
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Zenek Kapelinder <4...@g...com> napisał(-a):

    > Podwyzki oplat za parkowanie. Najwyzsza stawka 11 zlotych za godzine w strefie A, 5
    w strefie C. Oplaty rowniez w dni wolne od pracy.

    a w całej polsce nowa opłata paliwowa
    w każdej strefie
    również w dni wolne od pracy

    czujesz ten ból w swojej dupie ? :DDD

  • 3. Data: 2019-05-30 12:05:46
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    >a w całej polsce nowa opłata paliwowa
    masz na mysli roczny okres kiedy diesel byl w pl drozszy od benzyn, gdy na
    calym swiecie, w tym w rzeszy - jak zwykle znacznie tanszy?
    to fajny manewr byl.
    nic tylko kupowac sepena na gieldzie. dywidendy nie sa w stanie wyglosowac
    tyllko dla siebie.
    musza innym tez dac.....
    ciekawe na ile nas szturchneli na tym....

  • 4. Data: 2019-05-30 18:29:18
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 30 May 2019 12:05:46 +0200, w <qco9tr$lag$1@dont-email.me>, "abn140"
    <a...@g...com> napisał(-a):

    > masz na mysli roczny okres kiedy diesel byl w pl drozszy od benzyn, gdy na
    > calym swiecie, w tym w rzeszy - jak zwykle znacznie tanszy?
    > to fajny manewr byl.

    nie. Mam na myśli wzrost podatków od benzyny za obecnych rządów

  • 5. Data: 2019-05-31 09:23:16

    Tak, to właśnie sposób na zmniejszenie opłaty o połowę:
    https://i.dailymail.co.uk/1s/2019/05/30/14/14149802-
    7086855-image-a-116_1559223226301.jpg

    -----