    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Warunki zabudowy -- wezwanie do uzupełnienia wniosku
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    Date: Thu, 30 Oct 2014 21:04:21 +0100

    Nie że się jakoś specjalnie zdziwiłem, bo byłem na 99% pewien że tak
    będzie... Nie że się specjalnie śpieszę, bo sięnie śpieszę. Ale właśnie
    dostałem pisemko z mojego Urzędu Gminy, żebym uzupełnił wniosek do WZ o
    potwierdzenie możliwości zapewnienia dostawy energii od gestora sieci.

    Problem w tym, że załączyłem do wniosku kopię umowy o podłączeniu działki
    do sieci energetycznej, które to nastąpiło ponad 8 lat temu. Innymi słowy
    jak mam dostarczyć potwierdzenie, że coś MOŻE być zrobione, skoro już dawno
    ZOSTAŁO zrobione? Chyba lepszego potwierdzenia niż umowa świadczenia usługi
    nie ma. Czy się, kurczę, mylę?

    --
    Pozdor
    Myjk