  • 31. Data: 2019-02-08 21:14:35
    Temat: Re: Węgiel vs pellet
    Od: abomito <a...@w...pl>

    Witam.

    > No i prawidłowo. Ja już od dawna mam zaplanowane muszle z deską bidetową.

    Jeszcze niedawno nie było papieru i ludzie sobie radzili.
    Gorzej- sedesów też mało było i też dawali radę.Ale kto bogatemu zabroni...
    Pozdro.abomito
    .

  • 32. Data: 2019-02-09 06:41:48
    Od: l...@g...com

    No, były liście łopianu i takie tam. Temat generalnie g...ny.

  • 33. Data: 2019-02-09 12:32:01
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 8 Feb 2019 20:04:22 +0100, MK

    > CHigienicznie ;)

    No pac! ;)

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 34. Data: 2019-02-09 12:32:48
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 8 Feb 2019 10:22:48 -0800 (PST), Budyń

    > ze ale jak sie tego uzywa?

    Poważnie? U turbanów to się ręcznie kurek odkręcało, lało na rów ciepłą
    wodę solarną (jak była) i tak czyściło tyłek. Wystarczyło raz przetrzeć i
    to w zasadzie wodę. W wersji "europejskiej" jest miękki przycisk i różne
    funkcje, w tym masaż jak ktoś lubi, czy funkcja suszenia. :P BTW, tak sobie
    właśnie patrzę, że nawet xiaomi wypuściło deskę bidetową... :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 35. Data: 2019-02-09 12:35:49
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 8 Feb 2019 20:53:37 +0100, KIKI

    > Może unia wyda dyrektywę żeby od razu srać pod prysznicem :-)

    Akurat dzięki UE dążymy do zachodu -- gdyby nie to to byśmy byli pewnie
    nadal mentalnie na poziomie Ukrainy czy innej Białorusi. Unia robi absurdy,
    które wszędzie się zdarzają, ale większość decyzji ma sens. Sranie pod
    prysznicem byłoby jednym z takich absurdów, więc może się tam zapisz i Ci
    się uda to przeforsować. :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 36. Data: 2019-02-09 13:03:36
    Od: l...@g...com

    "Akurat dzięki UE dążymy do zachodu"

    Kocham takie mądrości.

  • 37. Data: 2019-02-09 13:07:31
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 9 Feb 2019 04:03:36 -0800 (PST), l...@g...com

    > Kocham takie mądrości.

    Napisz coś mądrzejszego. Fakty są takie że gdyby nie unia to byśmy nadal
    budowali durszlaki ogrzewane wynglem i dotowali spalinowe smrody (patrz
    ustawa "czyste powietrzne" co dotuje, o zgrozo, kotły spalinowe a co
    zostało słusznie podważone przez KE).

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 38. Data: 2019-02-09 13:52:41
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu sobota, 9 lutego 2019 13:03:39 UTC+1 użytkownik l...@g...com napisał:
    > "Akurat dzięki UE dążymy do zachodu"
    >
    > Kocham takie mądrości.

    ale to prawda - tyle ze unia zdecydowała na kierunkiu raczej absurdalne. Wiec dążenie
    na siłę na ten zachód jest po prostu głupie.

    Wzięliśmy to co dawało progres, czas spadać. Chyba ze sie unię uda nawrócic na powrót
    do jej korzeni, jesli nie czeka ja upadek jak cesarstwa rzymskiego ino krócej to
    potrwa.

    b.

  • 39. Data: 2019-02-09 13:58:31
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu sobota, 9 lutego 2019 12:32:45 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:
> [...]
    > funkcje, w tym masaż jak ktoś lubi, czy funkcja suszenia. :P BTW, tak sobie
    > właśnie patrzę, że nawet xiaomi wypuściło deskę bidetową... :P

    obejrzałem
    https://www.youtube.com/watch?time_continue=146&v=Fx
    7qqmb_B5c

    chyba kogos posrało :/ Zamiast chodzenia wprowadzą maszynę do stawiania kroków, a
    zamiast wyjścia do kina będzie robot który za nas pójdzie...

    b.

  • 40. Data: 2019-02-09 14:14:37
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 9 Feb 2019 04:58:31 -0800 (PST), Budyń

    > chyba kogos posrało :/

    Posrało tego co woli ze śmierdzącym tyłkiem chodzić po tym jak pół rolki
    papieru zużyje na jego wypucowanie. A papier wcale tani nie jest -- ile
    objętościowo stanowi zawartości szamba to nawet nie wspomnę. Użyj chociaż
    raz takiej bidetówki, potem się wypowiedz. Jak już wspominałem nie trzeba
    takiego Mercedesa kupować, wystarczy taki:
    https://in360.pl/ideal-standard-connect-miska-wc-wis
    zaca-z-funkcja-bidetu-biala-e772101.html

    > Zamiast chodzenia wprowadzą maszynę do stawiania kroków, a zamiast
    > wyjścia do kina będzie robot który za nas pójdzie...

    Znowu brniesz w opary absurdu.

    --
    Pozdor
    Myjk