  • 21. Data: 2019-02-06 22:16:41
    Temat: Re: Węgiel vs pellet
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Uzywana srajtasme mozna spalic w piecu. Gowno tez sie pali. Do Stokrotki na korki
    chodzisz?

  • 22. Data: 2019-02-06 22:18:21
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 06/02/2019 22:05, l...@g...com wrote:
    > "c) pellet agresywniej wchodzi w retortę i potrafi dojśc z żarem przez
    > ślimak aż do pojemnika. Trzeba umiejętnie trzymać żar w postaci kopca,
    > kwestia ustawień i doświadczenia. "
    > Nie boisz się go zostawiać bez dozoru? Przy grochu potrafi się uruchomić strażak a
    co dopiero przy pellecie.

    Gaśnie sam ponieważ pojemnik jest szczelny. Problemem jest tylko że pali
    się w ślimaku, co go niszczy.

    Ponadto przy prawidłowym ustawieniu *nie* ucieka do ślimaka. Tylko przy
    ustawieniu typu "palnik".

  • 23. Data: 2019-02-06 23:39:35
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W dedykowanym do pelletu palniku kazdy spali sie do niewielkiej ilosci popiolu.
    Palnik do ekogroszku srednio sie do pelletu nadaje. Da sie w nim spalic pellet bo
    Tobie sie jak widac udaje. Testowalem rozne. Od Barlinka do marketowego robionego
    chyba z resztek plyt pazdziezowych. W odpowiedniej temperaturze kazdy mi sie spalal
    bezzapachowo i bezdymnie. Chwilowo pale Barlinkiem bo najmniej w nim pylu a moj
    podajnik wrazliwy jest na pyl ze wzgledu na niewielka moc. W tej chwili jak pracuje
    pobiera ok 4W. Trzeci sezon pale pelletem i na slimaku nie starly sie kolorowe tlenki
    po obrobce cieplnej jakiej byl poddany.

  • 24. Data: 2019-02-07 11:05:43
    Temat: Re: Wgiel vs pellet
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 6 Feb 2019 16:17:53 +0100, abn140

    > Boskie!!!
    > Stalinogrod i te ruskie statki w pl portach: "my im wysylamy wegiel, oni w
    > zamian za to biora od nas kartofle"
    > perelka.

    Też heheszkowałem. Niemniej głównym przekazem, w nawiązaniu do tematu, było
    tutaj palenie kroczące w prosty sposób ograniczające emisję w tych
    kopciuchach. :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 25. Data: 2019-02-08 04:35:12
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 06.02.2019 21:38, WS wrote:

    > to powinien w kosztah ogrzewania uwzglednic zuzycie papieru toaletowego, hm..
    choiaz w sumie tez nie ma obowiazku uzywania...

    Unia chce zakazać papieru toaletowego, bo Niemcy zużywają ileś miliadrów
    rolek. Ma być zastąpiony kiblami z tryskawkami albo żeby od razu na
    bidet siadać.

  • 26. Data: 2019-02-08 06:16:30
    Od: l...@g...com

    Nie kaźdy ma bidet, będzie nakaz montażu. Otwiera się spory rynek. Bidecik, bateria,
    złączki, zaworki, duperelki.

  • 27. Data: 2019-02-08 14:30:20
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 8 Feb 2019 04:35:12 +0100, KIKI

    > Unia chce zakazać papieru toaletowego, bo Niemcy zużywają ileś miliadrów
    > rolek. Ma być zastąpiony kiblami z tryskawkami albo żeby od razu na
    > bidet siadać.

    No i prawidłowo. Ja już od dawna mam zaplanowane muszle z deską bidetową. W
    zasadzie od kiedy taką prostą formę tegoż spotkałem w Egipcie czy tam innej
    Turcji. Genialna w swojej prostocie i bardzo chigieniczna opcja. Do tego
    taka deska jest podgrzewana więc się szoku termicznego nie przeżywa. :P No,
    a obok muszli oboiwązkowo pisuar, też znacznie higieniczniej.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 28. Data: 2019-02-08 19:22:48
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu piątek, 8 lutego 2019 14:30:21 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:
> [...]
    > zasadzie od kiedy taką prostą formę tegoż spotkałem w Egipcie czy tam innej
    > Turcji. Genialna w swojej prostocie i bardzo chigieniczna opcja.

    ze ale jak sie tego uzywa?

    b.

  • 29. Data: 2019-02-08 20:04:22
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 08.02.2019 o 19:22, Budyń pisze:

    > ze ale jak sie tego uzywa?
    >

    > b.

    CHigienicznie ;)

  • 30. Data: 2019-02-08 20:53:37
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 08.02.2019 19:22, Budyń wrote:

    > ze ale jak sie tego uzywa?

    Może unia wyda dyrektywę żeby od razu srać pod prysznicem :-)