  • 71. Data: 2019-02-11 17:45:00
    Temat: Re: Węgiel vs pellet
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Mon, 11 Feb 2019 17:20:18 +0100, Myjk wrote:
    > Ale "u was" to nie jest pępek świata. Ja przenosiłem córkę do innej
    > klasy,
    > bo w jej klasie była przemoc psychiczna i fizyczna ze strony
    > rówieśników.

    Może jakaś nierozgarnięta, że nie potrafi sobie z tym poradzić? Tak bywa
    z dziećmi które wychowywane są pod kloszem.
    Dzieci tłuką się między sobą, niezależnie od powodu. Tak nas wyćwiczyła
    ewolucja.

    > Czarnuchy, kościelni jedynej słusznej wiary. Już zapomniałeś jak
    > krucjaty prowadzili mordując setki jak nie tysiące tych co byli
    > "przeciwnikami" najlepsiejszego kościoła?

    To nie religia zabija, tylko ludzie. Powód nieistotny - jedzenie, ziemia,
    kobiety, religia, demokracja, ropa... coś zawsze się znajdzie.

    Mateusz

  • 72. Data: 2019-02-11 21:02:38
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 11 lutego 2019 17:20:19 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:
    > Sun, 10 Feb 2019 11:32:59 -0800 (PST), Budyń

    > Ale "u was" to nie jest pępek świata. Ja przenosiłem córkę do innej klasy,
    > bo w jej klasie była przemoc psychiczna i fizyczna ze strony rówieśników. I
    > to nie ze strony tych "zdemoralizowanych lewackich innowierców" tylko
    > właśnie tych "świętych" -- dzieci tych rodziców co w pierwszym rzędzie w
    > kościele zawsze siadają.

    ale zaraz, bądz precyzyjny - przemoc była za to ze nie chodziła na religię? To był
    jedyny powód? A jestem ciekawy skad wiesz kto w pierwszych ławkach w kosciele siada,
    przeciez nie bywasz.

    > Bzdura, udowodniono naukowo że jest znacznie więcej innych czynników które
    > wpływają na orientację

    ten twój zachód doszedł już bodajże do 32płci, postuluje aborcję do chwili narodzin.
    Taki cytacik - jak ci sie podoba:
    "gubernator stanu Nowy Jork Andrew Cuomo z satysfakcją poparł prawo gwarantujące
    prawo do aborcji, aż do momentu urodzin. Gubernator stanu Wirginia Northam Ralph (też
    Demokrata) lekarz z zawodu stwierdził, że jeśli życzy sobie tego matka, dziecko można
    nawet zabić już po urodzeniu (!)"

    > Kolejna bzdura, "skrzywienia" nie wychodzą coraz powszechniej jak
    > twierdzisz, bo homoseksualizm był od dawna, jeszcze zanim ludzie się
    > pojawili.

    jaki tam homoseksualizm, 32 płcie były, jasne :-) Naukowo udowodnione! :P

    > Skąd wiesz że tylko tyle? Może u ciebie było tylko tyle.

    bo to były moje lekcje, za gierka chyba

    Badania mówią, że
    > już 9 latki świadomie albo nieświadomie oglądają porno. 12 latki z całą
    > pewnością to robią (bo za moich czasów już to robiły), tym bardziej w dobie
    > internetu gdzie dostęp do tego jest na wyciągnięcie ręki. No ale oczywiście
    > są tacy, co w różowych okularkach siedzą i są zadowoleni. Wolą tego nie
    > zauważać, bo by to im pewnie trochę życie skomplikowało.

    nie za bardzo rozumiem co chcesz powiedzieć - jestem wrogiem pornografii wsród dzieci
    to zamykam oczy na ten problem?

    > Kto ocenia czy już dorosły czy nie? I do czego dorosły? Czy ty w ogóle
    > znasz program "nauki o seksie", widziałeś takowy na oczy, brałeś udział,
    > prowadziłeś? Odnoszę nieodparte wrażenie, że nie masz o temacie zielonego
    > pojęcia. Masz tam jakieś swoje chore wyobrażenie oparte tylko na
    > artykulikach z internetów gdzie serwują papkę dla pelikanów.

    alez ja prosze ciebie czytam artykuły od lewej do prawej.

    > I w tym cały twój problem, jesteś bardziej naiwny niż te dzieci które
    > próbujesz tak żarliwie chronić.

    mozesz to nazywac naiwnością, ja to nazywam wychowaniem

    > Skąd wiesz? Cytujesz tendencyjne artykuliki z tekstami wyrwanymi z
    > kontekstu, a pewnie nawet nie potrafisz powiedzieć w jakim wieku był
    > "chłopiec" z cytowanego artykułu.

    To zacytuj zachodnie zdobycze cywilizacji gdzie piszą ze seks nie ma być miłą zabawą
    tylko uzupełnieniem miłości. Tam tendencja jest inna.

    > Obejrzenie pornosa na studiach robi w głowie spustoszenie? Dobre. :D

    Córce to powiedz, niech oglada - chciałbyś?

    > ale jakoś mnie to nie ciągnęło. W każdym razie wyrośli z nich normalni
    > ludzie a nie dewianci. Więc widać aż takiego strasznego spustoszenia jak
    > twierdzisz, to nie robi.

    a ilu jest po rozwodach?

    > Czytałeś książkę o której wspomniałem? Tam nic takiego napisanego nie było.

    Cytuję:
    Zadaj uczestnikom pytanie, jak rozumieją termin ,,mowa nienawiści w sieci". Spytaj,
    czy ktoś zetknął się z mową nienawiści w Internecie, czy to wobec konkretnej osoby,
    czy też przedstawicieli danej grupy (na przykład gejów, czarnoskórych, muzułmanów,
    Żydów, kobiet itp.). Co czujesz w takiej sytuacji? Jak myślisz, a co czuje ofiara?

    oh, a mowy nienawisci wobec chrzescijan nie ma, cóż za dyskryminacja

    ale o chrześcijanach tez jest - o tym jak wybudowac nowy meczet w chrzescijanskiej
    dzielnicy

    Weź tę książkę przeczytaj nie z naszego polskiego punktu widzenia, tylko z
    europejskiego (bo to europejska produkcja) Jest to czysta manipulacja społeczeństwem
    by sie nie broniło przed napływem imigrantów.

    > Też nie jestem zdziwiony że nie jesteś zdziwiony. Masz tendencję do oceny
    > sytuacji bez poznania faktów a tylko opierając się na swoim widzimisię.

    no ale ja tych cytatów nie wymyślam

    b.

  • 73. Data: 2019-02-14 17:41:03
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 11 Feb 2019 12:02:38 -0800 (PST), Budyń

    > ale zaraz, bądz precyzyjny - przemoc była za to ze nie chodziła na
    > religię? To był jedyny powód?

    Nie, moje dziecko chodzi na religię i akurat nie z tego powodu uciekało z
    tamtej klasy. Niemniej były w tej klasie dzieci które na religię nie
    chodziły i były prześladowane -- wiem to z relacji córki. Mam też paru
    znajomych których dzieci nie chodzą na religię i są notorycznie wytykane
    palcami. Ciemnogrodowa tolerancja psia jego mać.

    > A jestem ciekawy skad wiesz kto w
    > pierwszych ławkach w kosciele siada, przeciez nie bywasz.

    Czasem bywam, jak mnie zmuszą. Ale żona bywa cyklicznie
    i akurat wie takie rzeczy. :P

> [...]
    > (też Demokrata) lekarz z zawodu stwierdził, że jeśli życzy sobie tego
    > matka, dziecko można nawet zabić już po urodzeniu (!)"

    Nie podoba mi się, ale też nie ma związku z tematem, zresztą nie pierwszy
    raz jak ci braknie argumentów w jednym temacie to wjeżdżasz na kolejny.
    Niemniej absurdalne jest że w naszym chorym kraju postuluje się aby
    bezwzględnie rodzić chore (albo wręcz MARTWE!) dzieci, albo że kobieta nie
    może sama decydować o sobie nawet w skrajnych przypadkach gdy zagrożone
    jest jej zdrowie czy życie. Szkoda tylko że ci co tak cisną na rodzenie
    "warzyw" pewnie sami by takiego dziecka pod dach nie przyjęli, podobnie jak
    nie wezmą porzuconego, bo urodzonego na siłę, przez matkę dziecka z domu
    dziecka. Hipokryci zafajdani.

    > jaki tam homoseksualizm, 32 płcie były, jasne :-) Naukowo udowodnione! :P

    To się do tego odnieś.

    > bo to były moje lekcje, za gierka chyba

    Bo ty naiwny jesteś i ogólnie mało świadomy tego co się wokół dzieje.

    > nie za bardzo rozumiem co chcesz powiedzieć - jestem wrogiem pornografii
    > wsród dzieci to zamykam oczy na ten problem?

    Tak, takie rzeczy się dzieją. Ty zamykasz oczy, zamiast dzieciom pomóc, bo
    w zajęciach o edukacji seksualnej widzisz tylko "lewacką deprawację". Idź
    się dokształć, bo widentnie masz braki w edukacji, nie tylko seksualnej --
    co tylko potwierdza jak bardzo tego brakuje w szkołach.

    > alez ja prosze ciebie czytam artykuły od lewej do prawej.

    To kiedy zapodasz te rzetelne artykuły, a nie papkę dla pelikanów?

    > mozesz to nazywac naiwnością, ja to nazywam wychowaniem

    To jest naiwność, liczenie że poinformowanie aby nie oglądało poskutkuje
    gdy dziecko znajdzie się w grupie rówieśników (albo i starszych dzieci)
    gdzieś daleko od domu. Zresztą sam napisałeś że liczysz, bo pewności nie
    masz. Mimo tego nadal nie chcesz, aby ktoś z doświadczeniem o tym z
    dzieckiem rozmawiał, bo naiwnie liczysz że przez kolejne lata będzie
    zamykać oczy i zatykać uszy. No, naiwniak jak nic.

    > To zacytuj zachodnie zdobycze cywilizacji gdzie piszą ze seks nie ma być
    > miłą zabawą tylko uzupełnieniem miłości. Tam tendencja jest inna.

    Poczytaj sobie pierwszy lepszy program edukacji seksualnej. Tylko nie ten
    co w artykulikach z papką serwują.

    > Córce to powiedz, niech oglada - chciałbyś?

    Na studiach nie widze absolutnie problemu. Pewnie wcześniej też nic jej się
    nie stanie. Zresztą jak już wspominałęm, już coś tam oglądała. Problem
    polega na tym, że nie ma zupełnie edukacji, bo w zamian za to jej mózg
    piorą dwoma lekcjami religii a o seksie się musi dowiadywać z filmów albo
    od koleżanek. Zupełnie jak ja 30 lat temu, co świadczy o tym, że nadal
    tkwimy w ciemnogrodzie. Zresztą patrząc na powietrze i działania cudownego
    rządu co syfy spalinowe dotuje (znaczy próbuje, bo KE działa) w
    nowoczesnych domach to tylko potwierdza.

    > a ilu jest po rozwodach?

    Znam bogobojnych co są po rozwodzie, a nawet dwóch. Jeśli zamierzałeś tego
    użyć jako jakiś argument, to na nic twe starania.

> [...]
    > przykład gejów, czarnoskórych, muzułmanów, Żydów, kobiet itp.). Co
    > czujesz w takiej sytuacji? Jak myślisz, a co czuje ofiara?

    I nie zauważyłeś, że te ćwiczenia to raczej dla starszych "dzieci" są, bo
    zdecydowanej większości postawionych pytań dzieci z podstawówki nawet nie
    zrozumieją?

    > oh, a mowy nienawisci wobec chrzescijan nie ma, cóż za dyskryminacja

    Oh, mowy nienawiści nie ma też wobec mężczyzn!
    I żółtych, i białych! Cóż za dyskryminacja!

> [...]
    > chrzescijanskiej dzielnicy Weź tę książkę przeczytaj nie z naszego
    > polskiego punktu widzenia, tylko z europejskiego (bo to europejska

    Czytam z europejskiego, ale także polskiego punktu widzenia gdzie na każdym
    kroku (także w polityce) panoszą się czarnuchy, gdzie kościół stoi
    praktycznie na każdym większym skrzyżowaniu, a w szkole nie uczy się
    RELIGII tylko, używając twojej nomenklatury, formatuje się mózgi pod
    "jedyną słuszną" wiarę (w tym ciśnie na komunię w 2 klasie podstawówki,
    choć żadne dziecko świadomie nie potrafi wyjaśnić co to jest komunia
    święta, o chrzcie nawet nie wspomnę).

    > Jest to czysta manipulacja społeczeństwem by sie nie broniło
    > przed napływem imigrantów.

    Yhym. I wyjaśnij teraz komu na tym tak strasznie zależy? Szczególnie w
    odniesieniu do tego kto pisał tę książkę, bo zakładam że imigranci taliby
    to nie byli.

    > no ale ja tych cytatów nie wymyślam

    Ale ty interpretujesz. Chociaż sam już niewiem czy sam interpretujesz,
    raczej wygląda na to że powtarzasz co ci w tvpis nawkładają do głowy. :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 74. Data: 2019-02-14 20:05:56
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 14 lutego 2019 17:41:01 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:
> [...]
    > znajomych których dzieci nie chodzą na religię i są notorycznie wytykane
    > palcami. Ciemnogrodowa tolerancja psia jego mać.

    czyli wrócliliśmy do początku - przesladowaniem nazywasz wytykanie palcami, jakby ci
    to uprzejmie powiedzieć: błądzisz.

    > Czasem bywam, jak mnie zmuszą. Ale żona bywa cyklicznie
    > i akurat wie takie rzeczy. :P

    przynajmniej jedna dobra wiadomość. Pozdrów żonę :)

    > Nie podoba mi się, ale też nie ma związku z tematem, zresztą nie pierwszy
    > raz jak ci braknie argumentów w jednym temacie to wjeżdżasz na kolejny.

    no nie, chcę ci tylko wykazać zę twój zachód do którego dążysz brnie w takie absurdy
    których obronić się nie da.
    Ale popatrz - ostatnio głośno o tej Semenya, federacja sortów kobiecych rozpaczliwie
    próbuje sie bronić przed sportowcami "trans" czy jak to zwać.
    Bo oczywistym jest ze faceci którym zechce sie nazwać się kobietą w sporcie kobiecym
    bedą rządzić. Ale w ten sposób żadna normalna baba nie zechce w tym cyrku brać
    udziału. Zatem sąd orzekl ze Semenya nie moze startowac z kobietami.
    Wróżę teraz - organizacje lgbtqwerty oskarżą federacje o dyskryminację i spodziewam
    się ze wygrają. Chociaż idzie o potężną kasę, więc kto wie.

> [...]
    > może sama decydować o sobie nawet w skrajnych przypadkach gdy zagrożone

    Ależ niech kobieta decyduje o sobie. Tyle że nie może decydować o życiu innego
    człowieka, co ona, sąd i pluton egzekucyjny w jednym. Najciekawsze jest w tym ze ci
    którzy szeroko szermują "ciemnogrodem" , również ty, w sprawie aborcji już
    podręczników biologii nie raczą czytać - a wręcz będą zakrzykiwac ze jakie tam
    morderstwo, to tylko usunięcie zlepku komórek.
    Prawao mamy dość rozsądne - zagrożenie życia matki jest przesłanką do przeprowadzenia
    aborcji. Natomiast dlaczego chyorych karać śmiercią? Bo to łatwe?

> [...]
    > nie wezmą porzuconego, bo urodzonego na siłę, przez matkę dziecka z domu

    Po zdrowe dzieci jest kolejka.

    > To się do tego odnieś.

    Co mam się odnosić - nauka radziecka to udowaodniła, a nie przepraszam zachodnie
    uczelnie "gender studies". Własnie doczytałem ze płci już jest 70 :)

    > Bo ty naiwny jesteś i ogólnie mało świadomy tego co się wokół dzieje.

    > Tak, takie rzeczy się dzieją. Ty zamykasz oczy, zamiast dzieciom pomóc, bo

    ależ ja nie twierdze ze sie nie dziają, pornografia jest bardzo powaznym problemem.
    My, pokolenie sprzed ery powszechnego internetu, radzimy sobie z pornografią o tyle
    ze nasze doswiadczenia seksualne były wcześniejsze niż obrazki w internecie.
    Dzisiejsza młodzież w prawdziwy sex wchodzi z głową napakowaną filmami które z
    rzeczywistoscią mają tyle wspólnego co wygląd panien na okładce czasopisma z jej
    faktycznym wyglądem. Napatrzyli się - a to wcale tak nie wygląda. To próbują innych
    sposobów, dojdziemy i do kozy.
    Niemcy doszli juz do zwierząt, protezą zakazu zoofilii (bo nie politycznie jest
    powiedziec ze to niemoralne) jest zakaz pod pretekstem ochrony zwierząt.
    Podsumowując - jestem za zakazem pornografii.

    > To kiedy zapodasz te rzetelne artykuły, a nie papkę dla pelikanów?

    dla ciebie artykuły rzetelne są tylko te które cie utwierdzają w twoich
    przeświadczeniach.
    A mnie sie zdarza że piszę pewną myśl, szukam po żródłach i musze się z niej wycofać,
    wiec kasuję całe akapity. Bo źródła mówią inaczej niz sądziłem.

> [...]
    > gdy dziecko znajdzie się w grupie rówieśników (albo i starszych dzieci)
    > gdzieś daleko od domu. Zresztą sam napisałeś że liczysz, bo pewności nie

    oczywista sprawa

    > Mimo tego nadal nie chcesz, aby ktoś z doświadczeniem o tym z
    > dzieckiem rozmawiał, bo naiwnie liczysz że przez kolejne lata będzie
    > zamykać oczy i zatykać uszy. No, naiwniak jak nic.

    im dłużej uda mi sie zachować dzieciaka od "tych spraw" tym dla niego lepiej.
    Ty mozesz swojej córce opowiadać co tylko sobie życzysz.

    > Poczytaj sobie pierwszy lepszy program edukacji seksualnej. Tylko nie ten
    > co w artykulikach z papką serwują.

    https://natemat.pl/59401,burza-wokol-niemieckiej-ksi
    azki-do-edukacji-seksualnej-dla-pieciolatkow

    > Znam bogobojnych co są po rozwodzie, a nawet dwóch. Jeśli zamierzałeś tego
    > użyć jako jakiś argument, to na nic twe starania.

    bo w kościołach często jest niestety przetrwalnik kultury. Rytuały są końcem
    doświadczenia religijnego.
    Początkiem rozwoju religijnego jest dekalog i to jest niezła koncepcja, jesli juz
    urośniesz w wierze nie będziesz miał tyłów w postaci trzeciej zony itd. Tylko dlatego
    ze (nie rozumiejąc) przestrzegałeś przykazan.
    Smutne jest to ze do dalszego etapu rozwoju wiary wielu nie dochodzi, w czym widze
    zresztą wine koscioła.

> [...]
    > zrozumieją?

    > Oh, mowy nienawiści nie ma też wobec mężczyzn!
    > I żółtych, i białych! Cóż za dyskryminacja!

    dyskryminacja białych mężczyzn jest faktem

> [...]
    > "jedyną słuszną" wiarę (w tym ciśnie na komunię w 2 klasie podstawówki,
    > choć żadne dziecko świadomie nie potrafi wyjaśnić co to jest komunia

    jak wyżej. Chrzest jest wtedy gdy rodzice uznają wiare za ważną. I przekazują ją
    dziecku od początku, łącznie z innymi ważnymi dla dziecka sprawami.
    Komunia jest wtedy gdy dziecko umie rozróżnić dobro od zła.
    A bierzmowanie powinno być swiadomym i dobrowolnym oddaniem się Jezusowi. Tu sie
    sprawa rypie :/

    > Yhym. I wyjaśnij teraz komu na tym tak strasznie zależy?

    Lewakom których celem jest znszczenie tradycyjnych społeczeństw.

    > Ale ty interpretujesz. Chociaż sam już niewiem czy sam interpretujesz,
    > raczej wygląda na to że powtarzasz co ci w tvpis nawkładają do głowy. :P

    Taka jest natura percepcji, czytasz i interpretujesz, na podstawie wczesniejszych
    danych. Na to nic nie poradzę :)

    b.

  • 75. Data: 2019-02-15 14:51:47
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-02-10 o 20:32, Budyń pisze:

    > W porządku, są i mi nie przeszkadzają. Ale jesli wprowadzisz w
    > szkołach zwyczaj zakłócania dziaciom ich naturalnego rozwoju poprzez
    > opowiadanie ze mogą wybrać tożsamość kotka to pewna słabsza
    > psychicznie ich część wybierze taką postawę. A debile będą z radościa
    > ogłaszać - wiedzielismy ze tożsamość kotka jest jedną z tożsamości
    > człowieka i dopiero teraz nauczyliśmy się ją wyzwalać.
    > Dokładnie tak sam jest z homoseksualizmem - opowiada się dzieciom brednie i pierze
    mózgi, to i skrzywienia psychiczne wychodzą coraz powszechniej. Ale nie dlatego ze te
    dzieci są wyzwolone tylko ze są skrzywdzone.

    Piszesz jak nawiedzony fanatyk.

    Przecież nikt nikogo nie namawia do bycia kotkiem, lecz do uszanowania
    tego, że ktoś tym kotkiem jest. Nikt też nie namawia do szerzenia zmiany
    orientacji.

    Nie rozumiem skąd w fanatykach religijnych rodzą się takie idiotyczne
    przekonania.

    A dzieciom właśnie tacy fanatycy opowiadają brednie i później mamy
    społeczeństwo zestresowane i nie potrafiące się cieszyć swoją seksualnością.

    > Miałem lekcje biologii w podstawówce gdzie przyszedł jakis pan i objasnił słownie
    jak wyglada proces rozrodczy.

    A ja miałem na szczęście normalnych nauczycieli w podstawówce, którzy
    wszystko opowiedzieli ze szczegółami, a później zaprosili na film
    edukacyjny.

    > Jedna lekcja, dzieci z pewnym zawstydzeniem się pochichotały i tyle. Nie chciałbym
    aby moje dziecko miesiącami miało lekcje szczegółowe ze spraw do których nie dorosły,
    a w które wkrecają je dorośli. Moje dziecko wie ze gdyby trafilo sie porno ma to
    natychmiast wyłączyć.
    > I spodziewam sie ze to zrobi.
    > A seks nie ma być miłą zabawą tylko uzupełnieniem miłości. Tego raczej na zachodzie
    nie usłyszysz.

    I mówisz do swojej żony: "Kochana małżonko, ponieważ Cię kocham to
    odbędę dzisiaj z Tobą stosunek seksulany i broń Boże nie mam zamiaru się
    podniecać"?

    > Qurcze, na studiach juz chyba byłem. I wiem jakie to robi spustoszenie.

    Skoro u Ciebie w domu tematy seksu były tabu aż do czasów Twoich studiów
    i Ci wpajano, że to jest zło najgorsze i grzech śmiertelny to się nie ma
    co dziwić, że kontakt z seksem był taką traumą.

    Oczywiście nie popieram nauki o seksie od oglądania filmów
    pornograficznych, ale powinna się ona rozpocząć od nauki fizjologii
    człowieka, a nie wpajania, że to grzech śmiertelny i że od dotykania
    fujary będziesz się smażył w piekle.

    > Bo definicja mowy nienawisci wyglada w twojej krainie tak: jesli nie mówia tak jak
    my chcemy to jest to mowa nienawiści i nalezy jej zakazać.

    Ale tak właśnie czynią zwolennicy PiS. Krzyczą o mowie nienawiści, ale
    to właśnie oni na każdym kroku tą nienawiścią emanują.

    > Ciekawe czy wolno mówic ze wałęsa to bolek, czy to juz jest mowa nienawisci.

    A czy ja mogę mówić do Ciebie "pedofilu"?

    Poczytaj sobie co mówią o Wałęsie jego koledzy stoczniowcy, którzy
    wiedzieli, że Wałęsa stawiał się na wezwania SB. Wiedzieli ile razy był,
    kiedy był i są przekonani, że Wałęsa nie był konfidentem. Wiedzą też, że
    SB fałszowała dokumenty na temat Bolka. Ale tacy jak Ty nie są w stanie
    zrozumieć tego, że chłopaki z SB dorabiali sobie pisząc beletrystykę i
    dzieląc się kasą, którą rzekomo otrzymywał agent Bolek za rzekome,
    poufne informacje. A biedny Bolek był stawiany pod ścianą i był
    zastraszany "albo podpiszesz kwit, że wziąłeś kasę i my coś z tego
    będziemy mieć, albo długo nie zobaczysz żony i dzieci, bo mamy na ciebie
    takiego haka, że z pierdla nie wyjdziesz do końca życia i dwa dni
    dłużej". Bolek to prosty chłop, który nigdy nie umiał się wysłowić,
    dlatego nie umie się bronić i jest zakrzykiwany przez nawiedzone bandy.

    Podobnie też było z Wołoszańskim, który sam się przyznał, że pracował na
    rzecz SB tworząc beletrystykę, aby tylko go puścili za granicę w celu
    zdobywania materiałów historycznych. Tyle, że fanatycy jakby go mogli to
    by go zlinczowali, bo był agentem. Nieważne, że sam się przyznał.

    Nie to co np. Zelnik, który jest swój PiS-owski chłop. Choć ten to już
    świadomie kablował i podpierdalał. Ale jak już jest z PiS-em to jest
    święty i spokojnie można go wynieść na ołtarze.

    Ot cała prawda o fanatycznych zwolennikach.

  • 76. Data: 2019-02-15 16:18:04
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 10.02.2019 20:32, Budyń wrote:

> [...]
    takiej definicji. Ciekawe czy wolno mówic ze wałęsa to bolek, czy to juz jest mowa

    To mowa nienawiści :-)

    W takiej Ameryce gdyby takie oszustwo bolkowe zaistniało (np. prezydent
    był agentem obcego mocarstwa) to by go prowadzili dawno w kajdankach.
    Już by siedział.

  • 77. Data: 2019-02-15 16:27:19
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 14.02.2019 17:41, Myjk wrote:
> [...]
    > znajomych których dzieci nie chodzą na religię i są notorycznie wytykane
    > palcami. Ciemnogrodowa tolerancja psia jego mać.

    Moja córka nie chodziła nigdy i nie miała z tego powodu żadnych problemów.
    Natomiast jest teraz w liceum i mówi, że pary chłopaków i dziwczyn homo
    chodzą za rączki i nikt sobie z tego nic nie robi. Nie żeby jakoś
    wszyscy ale kilka par na te około tysiąc uczniów jest.

  • 78. Data: 2019-02-15 17:39:43
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu piątek, 15 lutego 2019 14:51:57 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:

> [...]
    >
    > Piszesz jak nawiedzony fanatyk.
    >
    > Przecież nikt nikogo nie namawia do bycia kotkiem, lecz do uszanowania

    Tolerancja polega na tym by to szanować i jak najbardziej to popieram.

    Nikt też nie namawia do szerzenia zmiany
    > orientacji.

    przypominam ze mówimy o "zachodzie". Polecam hasło: przedszkole neutralne płciowo.
    Efektem bedą dzieci które w wieku nastoletnim bedą kompletnie ogłupione, nie dlatego
    ze sie homo urodziły, a dlatego ze naturalnego wychowania pozbawione. I te ogłupione
    osoby będą szukac różnych rozwiazan np wejscie w homoseksualizm.

    > A ja miałem na szczęście normalnych nauczycieli w podstawówce, którzy
    > wszystko opowiedzieli ze szczegółami, a później zaprosili na film
    > edukacyjny.

    napisalem dosc dokladnie to co ty, ale ja jestem fanatyk, a ty miales normalnie ;-) U
    mnie nie było filmu.

    > I mówisz do swojej żony: "Kochana małżonko, ponieważ Cię kocham to
    > odbędę dzisiaj z Tobą stosunek seksulany i broń Boże nie mam zamiaru się
    > podniecać"?

    znów sobie wyczytałeś co chciałeś. Nie napisałem ze sex nie ma być przykry czy coś w
    ten deseń.

> [...]
    > pornograficznych, ale powinna się ona rozpocząć od nauki fizjologii
    > człowieka, a nie wpajania, że to grzech śmiertelny i że od dotykania

    Chyba ze będziesz :-)

    jak my chcemy to jest to mowa nienawiści i nalezy jej zakazać.

    > Ale tak właśnie czynią zwolennicy PiS. Krzyczą o mowie nienawiści, ale
    > to właśnie oni na każdym kroku tą nienawiścią emanują.

    to dosc dokładnie wygląda z obu stron barykady, pisowiec bez problemu znajdzie
    platformerskie cytaty o dożynaniu watahy a platformers o mordzach zdradzieckich.
    W sumie chore, ale dałoby sie z tym żyć.
    Ale wprowadzanie zapisów na "mowe nienawisci" jest skrajnie głupie, bo ona własnie
    zalezy od punktu siedzenia, pisowski sąd skarze dokładnie odwrotnie niz sędzia
    łączewski.

    > A czy ja mogę mówić do Ciebie "pedofilu"?

    Gadaj zdrów.

    > Poczytaj sobie co mówią o Wałęsie jego koledzy stoczniowcy, którzy

    Ale ty przestań, to że wałęsa to bolek nie ulega najmniejszej wątpliwosci. W szafie
    kiszczaka znalazły sie własnoręcznie podpisane kwity, a kolega lech sie do tego
    przyznał https://www.youtube.com/watch?v=TALy44FpR5A
    Twój obóz polityczny twierdzi raczej ze to drobiazg który nie przekreśla jego zasług.

    > zrozumieć tego, że chłopaki z SB dorabiali sobie pisząc beletrystykę i
    > dzieląc się kasą, którą rzekomo otrzymywał agent Bolek za rzekome,
    > poufne informacje.

    "Wygrywałem w totka zawsze, gdy potrzebowałem" ot i wszystko
    Osobiście to mi człowieka bardzo szkoda. Gdyby opowiedział jak było, żyłby dzis jak
    bohater.

    b.

  • 79. Data: 2019-02-15 17:43:31
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu piątek, 15 lutego 2019 17:39:45 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    >znów sobie wyczytałeś co chciałeś. Nie napisałem ze sex nie ma być przykry czy coś w
    ten deseń.

    o qurcze, teraz to bedzie ;) Postaraj sie zrozumiec co chcialem napisac :) Tam jest
    za dużo o jedno "nie"

    b.

  • 80. Data: 2019-02-15 18:38:57
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Fri, 15 Feb 2019 08:39:43 -0800, Budyń wrote:

    > Chyba ze będziesz :-)

    Bez przesady, od tego co najwyżej można oślepnąć (wiem od babci).

    Mateusz