  • 1. Data: 2010-08-10 10:00:48
    Temat: Wybor plyty indukcyjnej - wybor pomiedzy
    Od: "Czesuaw P." <c...@o...pl>

    Ktora plyte wybrac?

    1. TEKA
    http://model-agd.pl/product_info.php/products_id/117
    ku tej się skłaniam. Choć nie najtańsza.
    Ale nie znam zupełnie producenta (ale czesto sie pojawia w poradnikach,
    odkąd zacząłem szukac o tym informacji)
    Gwarancja 2 lata
    Sterowanie sensory
    Cena... niestety 1230 zł.

    2. GORENJE
    http://www.eukasa.pl/sprzet-do-zabudowy/sklep/114571
    8/gorenje/gorenje-it320ac/
    Znany producent. Najdroższa.
    Garancja 2 lata.
    Sensory
    Cena tragiczna 1655 zł.

    3. ARDO
    http://www.eminet.pl/index.php?products=product&prod
    _id=4483
    Jakoś mnie ten producent nie przekonuje - może niesłusznie, moze nie mam
    racji.
    Brak info o gwarancji.
    Sensory
    Cena 930 zł.

    4. Inne wasze propozycje:
    tylko dwupolowe, ok. 30 cm szerokosci
    w znośnej cenie, dobrego producenta

    Czy znacie moze tańsze małe dobre płyty niż wymienione?
    Czy szukac płyty ze sterowaniem pokrętłami? Wymienione mają sensory - co
    jest lepsze?

    Wystarczy mała "dwupolowa" płyta indukcyjna. Mała bo:
    - dla jednej/dwóch osób osób
    - do niewielkiej kuchni, b. mało miejsca
    - woda w czajniku elektrycznym
    - gdyby byly potrzebne wiecej niz dwa miejsca grzania - mozna podgrzewac w
    piekarniku lub mikrofali

    Mała/małej mocy, bo instalacja elektryczna 230V w bloku.

    --
    Mam pierdolca - zbieram na psychiatrę.

    Proszę o wsparcie
    mBank 28 1140 2004 0000 3002 3182 2875

    Dziękuję za donację.

  • 3. Data: 2010-08-10 10:36:50
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Czesuaw P. pisze:

    > Czy szukac płyty ze sterowaniem pokrętłami? Wymienione mają sensory - co
    > jest lepsze?

    Sensory sa znacznie wygodniejsze, ponoc mniej trwale, ale mialem sensory
    w ceramicznej przez kilka lat, teraz mam ponad rok indukcyjna i nie
    zaobserwowalem problemow.

    > Mała/małej mocy, bo instalacja elektryczna 230V w bloku.

    Kazdy "palnik" ma oddzielnie zasilanie 230V, Ty i tak musisz podlaczyc
    oba palniki do jednej fazy i wtedy pytanie jak grube sa przewody i czy
    nie zaczna sie przegrzewac i czy cala kuchnia (mikrofala, czajnik
    itd...) jest zasilania z 1 obwodu tzn. idzie 1 kabel do rodzielni czy
    kilka.

    KJ

  • 4. Data: 2010-08-10 11:23:41
    Od: Theli <p...@w...pl>

    W dniu 2010-08-10 12:15, Czesuaw P. pisze:

    > Czy znacie moze tańsze małe dobre płyty niż wymienione?
    > Czy szukac płyty ze sterowaniem pokrętłami? Wymienione mają sensory - co
    > jest lepsze?

    Przy małych dzieciach lepsze sensory. Pokrętła lepsze, gdy masz problemy
    ze wzrokiem lub po prostu źle oświetloną kuchnię. Poza tym chyba
    wszystko jedno.

    th

    --
    http://nitkowo.bloog.pl

  • 5. Data: 2010-08-10 19:17:22
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "Czesuaw P." <c...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ku tej się skłaniam. Choć nie najtańsza.
    > Ale nie znam zupełnie producenta (ale czesto sie pojawia w poradnikach,

    Mam taką, albo bardzo podobną. Stoi w kartonie i wkrótce zamontuję.

    Sensory IMO lepsze, bo łatwiej myć. Gorsze bo trzeba uważać jak się coś
    kładzie.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 6. Data: 2010-08-10 19:18:16
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > zaczna sie przegrzewac i czy cala kuchnia (mikrofala, czajnik itd...) jest
    > zasilania z 1 obwodu tzn. idzie 1 kabel do rodzielni czy

    Teka ma tylko jeden kabel i podłącza się ją do 1 fazy. Maksymalny pobór mocy
    3500W.

  • 7. Data: 2010-08-11 12:40:17
    Od: "Majka" <m...@o...pl>

    > Mam taką, albo bardzo podobną. Stoi w kartonie i wkrótce zamontuję.

    Płyta ta jest dostepna w zasadzie tylko w wysyłce.
    Powiedz prosze, czy jest zapakowana tak, ze mozna bez obaw zamowic kurierem i
    zaplacic przed rozpakowaniem?

    Jest dobrze zabezpieczona?

    M.

  • 8. Data: 2010-08-11 16:02:55
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "Majka" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Płyta ta jest dostepna w zasadzie tylko w wysyłce.
    > Powiedz prosze, czy jest zapakowana tak, ze mozna bez obaw zamowic
> [...]

    Myślę, że rzucanie na beton nawet nie zaszkodzi. Porządne wylewki
    styropianowe.
    Zawsze możesz przed odbiorem zażądać kontroli zawartości. Ja tak robię i nie
    ma problemu.

  • 9. Data: 2010-08-12 13:14:39
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Jan Werbiński pisze:

    > Teka ma tylko jeden kabel i podłącza się ją do 1 fazy. Maksymalny pobór
    > mocy 3500W.

    Fakt, pewnie w 2 palnikowych tak jest, sugerowalem sie swoja.

    Tym bardziej warto zwrocic uwage na instalacje i kabel w scianie.

    KJ

  • 10. Data: 2010-08-17 06:54:51
    Od: "Majka" <m...@o...pl>

    Jan W.:

    > Myślę, że rzucanie na beton nawet nie zaszkodzi. Porządne wylewki
    > styropianowe.
    > Zawsze możesz przed odbiorem zażądać kontroli zawartości. Ja tak robię i nie
    > ma problemu.

    Kupiona. Już działa. Dziekuję.