  • 11. Data: 2017-01-04 20:41:58
    Temat: Re: Wycinka drzew na własnej posesji
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > że stawka za cm obwodu nie może być większa niż 500.

    Też mi się tak wydaje.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 12. Data: 2017-01-05 14:48:35
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 4 Jan 2017 13:31:20 -0000 (UTC), masti napisał(a):

    > developerzy mogą mieć znaczne oszczędności finansowe i czasowe

    To, co deweloperzy robią z szeroko pojętym krajobrazem, powinno skłaniać do
    nieułatwiania im czegokolwiek, a za każde wycięte drzewo powinni sadzić 2 w
    bezpośrednim sąsiedztwie...

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 13. Data: 2017-01-05 14:56:25
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 4 Jan 2017 13:40:22 +0100, KIKI napisał(a):

    > Tak nie mów. Nikt dla zabawy nie chce wycinać drzew.

    Nie, skąd. Wiesz ile znam przypadków matołów, którzy tną dla własnego
    widzimisię?
    A jak im się powie coś np. o sezonie gniazdowania ptaków, to się patrzą jak
    na kosmitę.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 14. Data: 2017-01-05 15:57:21
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maciek wrote:

    > To, co deweloperzy robią z szeroko pojętym krajobrazem, powinno skłaniać do
    > nieułatwiania im czegokolwiek, a za każde wycięte drzewo powinni sadzić 2 w
    > bezpośrednim sąsiedztwie...

    ale właśnie po to jest ta ustawa. I zeby ułatwić wycinanie lasów

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?