  • 11. Data: 2010-02-04 18:48:53
    Temat: Re: Wygładzanie dużej powierzchni
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "Kris" <k...@w...pl> wrote in message
    news:hkf2gg$5ck$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Wydać z 1.5tys aby wyszlifowaęć regał.
    > Twoje rady sa powalajace.
    > Do wyciecia paru chwastów polecałes kiedyś profesjonalny sprzet Stihla za
    > kilka tys zł a do odkurzania auta odkurzacz za podobna cenę itp.
    > Niezły jesteś;))

    Jeżeli tylko regał, to można nawet językiem zeszlifować. Ogólnie 99%
    prac można wykonać ręcznie używając np. w wypadku regału kawałków stłuczonej
    szyby. Tylko jeżeli chodzi o czas i zmęczenie, to bilans wychodzi zupełnie
    inny. Wtedy posiadacz maszyny mogącej więcej niż twoja bije ciebie w
    przedbiegach.

  • 12. Data: 2010-02-05 07:25:10
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    > "Big Jack" <a...@b...zz> wrote in message
    t.pl

    > scierny

    > Najtańszy zestaw do takich prac z gwarancją powodzenia:
    > http://www.arsen.pl/do/item/59g260/Szlifierkadogip

    Producent: GRAPHITE
    Cena: 1099.00

    <lol>, <rotfl>
    No ale dla kogos kto reinbowa kupuje toto moze i na jeden raz warto kupic
    hiehiehie

  • 13. Data: 2010-02-05 08:58:01
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 5 Feb 2010 08:25:10 +0100, Misiek napisał(a):
    > Producent: GRAPHITE
    > Cena: 1099.00
    > No ale dla kogos kto reinbowa kupuje toto moze i na jeden raz warto kupic
    > hiehiehie

    Sprzęt fajny, gdybym prowadził usługi budowlane na pewno bym kupił :)
    Aha - rainbowa mam, a jednak bym tego graphita do jednorazowej roboty nie
    kupił... no chyba że ta jednorazowa robota by polegała na samodzielnym
    położeniu gładzi szpachlowej w 4 pokojach - wtedy by wyszło taniej niż
    zrobienie tego przez specjalistę ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 14. Data: 2010-02-05 11:26:54
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> wrote in message

> [...]
    > kupił... no chyba że ta jednorazowa robota by polegała na samodzielnym
    > położeniu gładzi szpachlowej w 4 pokojach - wtedy by wyszło taniej niż

    Może będziesz strugał łyżki lipowe aby zarobić na łyżke strawy na stare lata
    gdyż ZUS upada...
    A wtedy odkurzacz się przyda.

  • 15. Data: 2010-02-07 14:55:24
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    .news.neostrada.pl
    *Prawusek* napisał(-a):

    > Najtańszy zestaw do takich prac z gwarancją powodzenia:
    > http://www.arsen.pl/do/item/59g260/Szlifierkadogip

    A żeby uciąć deskę, to pewnie trak kupujesz :/

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 16. Data: 2010-02-07 17:21:59
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    > W wiadomości
    .news.neostrada.pl

    > A żeby uciąć deskę, to pewnie trak kupujesz :/

    To zależy czy wzdłuż czy wszerz... :-)))))))))

  • 17. Data: 2010-02-08 13:29:03
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 5 Feb 2010 12:26:54 +0100, Prawusek napisał(a):

    > Może będziesz strugał łyżki lipowe aby zarobić na łyżke strawy na stare lata
    > gdyż ZUS upada...

    Na ZUS nawet nie próbuję liczyć. Tak, wiem - niezależnie od tego skąd będę
    miał "emeryturę" pieniądze będą g* warte ;)

    > A wtedy odkurzacz się przyda.

    Odkurzacz? Przecież na prąd mnie nie będzie stać... :>

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944