  • 1. Data: 2010-02-04 11:25:02
    Temat: Wygładzanie dużej powierzchni
    Od: mamqa <m...@o...pl>

    Postawiliśmy w końcu regał z płyt kartonowo gipsowych, cały już jest
    zaszpachlowany uniflotem a teraz trzeba go wygładzić... ale robienie
    tego tymi siateczkami do szlifowania to istna katorga dla mnie... czy
    można to zrobić czymś innym? A już najlepiej czymś elektrycznym? (może
    jakąś szlifierką?)Ale tak żeby koszt zakupu nie przekroczył 400 zł...

    Regał jest duży, na całą ścianę i ma 4 półki, więc to naprawdę dużo pracy...

    mamqa

  • 2. Data: 2010-02-04 13:17:58
    Temat: Re: Wygładzanie dużej powierzchni
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mamqa" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Postawiliśmy w końcu regał z płyt kartonowo gipsowych, cały już jest
    > zaszpachlowany uniflotem
    Jak go zaszpachlowałęś uniflotem to teraz tylko Tobie współczuć

    >a teraz trzeba go wygładzić... ale robienie tego tymi siateczkami do
    >szlifowania to istna katorga dla mnie.

    Jak uniflot to się nie dziwię

    > można to zrobić czymś innym? A już najlepiej czymś elektrycznym? (może
    > jakąś szlifierką?)Ale tak żeby koszt zakupu nie przekroczył 400 zł...

    Kup za 40zł w markecie szlifierke elektryczna taka na która papier scierny
    sie zakłada i próbuj tym

    Krzysiek

  • 3. Data: 2010-02-04 13:43:33
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *kris* napisał(-a):

    > Kup za 40zł w markecie szlifierke elektryczna taka na która papier scierny
    > sie zakłada i próbuj tym

    Szlifierka oscylacyjna. Też o niej pomyślałem. A te siatki, to jakby
    specjalnie do nich były robione :)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 4. Data: 2010-02-04 14:00:03
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "Big Jack" <a...@b...zz> wrote in message
    > W wiadomości
    t.pl

    > Szlifierka oscylacyjna. Też o niej pomyślałem. A te siatki, to jakby
    > specjalnie do nich były robione :)

    Najtańszy zestaw do takich prac z gwarancją powodzenia:
    http://www.arsen.pl/do/item/59g260/Szlifierkadogip

  • 5. Data: 2010-02-04 14:11:55
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Najtańszy zestaw do takich prac z gwarancją powodzenia:
    > http://www.arsen.pl/do/item/59g260/Szlifierkadogip

    Ty jak zwykle z armaty do muchy walisz.

    Krzysiek

  • 6. Data: 2010-02-04 14:14:24
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości

    > Szlifierka oscylacyjna. Też o niej pomyślałem. A te siatki, to jakby
    > specjalnie do nich były robione :)

    Papier ścierny zakładaj. Ja taka szlifierką za 40zł prawie cały dom
    wyszlifowałem..

    Krzysiek

  • 7. Data: 2010-02-04 15:52:21
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "kris" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ty jak zwykle z armaty do muchy walisz.

    Czy ta praca jest jednarazowa? Zwłaszcza odkurzacz?

  • 8. Data: 2010-02-04 16:44:41
    Od: mamqa <m...@o...pl>

    kris pisze:

    > Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości

    > Papier ścierny zakładaj. Ja taka szlifierką za 40zł prawie cały dom
    > wyszlifowałem..

    Dziękuję za poradę, w sobotę zobaczę w sklepie.

    Pozdrawiam,
    mamqa

  • 9. Data: 2010-02-04 18:09:23
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > Czy ta praca jest jednarazowa? Zwłaszcza odkurzacz?
    Wydać z 1.5tys aby wyszlifowaęć regał.
    Twoje rady sa powalajace.
    Do wyciecia paru chwastów polecałes kiedyś profesjonalny sprzet Stihla za
    kilka tys zł a do odkurzania auta odkurzacz za podobna cenę itp.
    Niezły jesteś;))

  • 10. Data: 2010-02-04 18:46:38
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    mamqa <m...@o...pl> wrote:

    > Dziękuję za poradę, w sobotę zobaczę w sklepie.

    A ja tam jednak radzę założyć na ta szlifierkę (taką za 40zł, do
    gipsu szkoda lepszej bo i tak się zatrze) własnie siatkę, nie papier
    ścierny. O wiele lepiej sie sprawdza przy szlifowaniu gipsu, głównie
    dlatego, że się tak nie zapycha, jak papier, a jak się nawet zapcha,
    to wystarczy nią trzepnąć o udo i się pracuje dalej. Papier na
    ścianie się szybko zapycha i niewiele mniej szybko przeciera.

    J.