  • 1. Data: 2010-02-13 14:41:59
    Temat: zakupy agd - gdzie mozna poczytac opinie?
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    czeka mnie zakup troche nowego AGD typu lodowka, zmywarka, kuchnia
    itp.

    gdzies w sieci jest w miare wiarygodne zrodlo opinii na temat tego
    typu sprzetu?

    pozdarwiam,
    cyb

  • 2. Data: 2010-02-13 16:00:03
    Temat: Re: zakupy agd - gdzie mozna poczytac opinie?
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 13 Feb 2010 15:41:59 +0100, Cyb napisał(a):

    > czeka mnie zakup troche nowego AGD typu lodowka, zmywarka, kuchnia
    > itp.
    >
    > gdzies w sieci jest w miare wiarygodne zrodlo opinii na temat tego
    > typu sprzetu?

    Wiarygodnego nie znajdziesz. Wszędzie mogą się trafić opinie pisane przez
    marketing jakiejś firmy, ale wystarczy się skupiać na tych krytycznych.
    Sporo opinii znajdziesz w porównywarkach cen oraz w większych sklepach
    internetowych (typu euro.com.pl). Zawsze możesz też zapytać tutaj :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 3. Data: 2010-02-13 16:27:35
    Od: "non.ens" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości

    > Wiarygodnego nie znajdziesz. Wszędzie mogą się trafić opinie pisane przez
    > marketing jakiejś firmy, ale wystarczy się skupiać na tych krytycznych.

    ... ale te krytyczne może z kolei pisać konkurencja. I tak źle, i tak
    niedobrze ;)

  • 4. Data: 2010-02-13 16:35:00
    Od: "Krzysztof" <k...@g...pl>

    Czytalem ze serwisy ktore zamieszczaja opinie ludzi manipuluja nimi tzn
    zamieszczaja dobre akasuja zle.Zapewne na prosbe producentow ale tego nie
    wiem,
    Moze lepiej zdac sie na tutejszy serwis chociaz tez ciezko z obiektywizmem
    ,np ktos ma pralke rok i bardzo chwali , a coz to jest rok itp

  • 5. Data: 2010-02-14 00:39:58
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 13 Feb 2010 17:27:35 +0100, non.ens napisał(a):

    > ... ale te krytyczne może z kolei pisać konkurencja. I tak źle, i tak
    > niedobrze ;)

    Też prawda. Po ostatnim "odkurzaczowym" wątku na grupie zacząłem
    przeglądać takie opinie, bo mój 40-letni pancerny sprzęt zaczął niedomagać.
    Ale odpuściłem sobie jak przy jednym modelu miałem na przemian "Zalety -
    długi przewód" / "Wady - krótki przewód" albo "Zalety - cicha praca" przy
    90dB w specyfikacji.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl