  • 1. Data: 2012-08-10 14:43:50
    Temat: Wymiana kaloryfera w łazience
    Od: " Adax" <a...@N...gazeta.pl>

    Witam. Starsze mieszkanie z c.o. na kaloryferach żeliwnych. W łazience rozstaw
    podpięcia do kaloryfera wynosi w pionie 50cm. W jaki sposób najłatwiej zmienić
    grzejnik na drabinkowy? Czy konieczny spawacz? Pozdr.

  • 2. Data: 2012-08-10 15:01:31
    Temat: Re: Wymiana kaloryfera w łazience
    Od: margol <g...@w...pl>

    W dniu 2012-08-10 14:43, Adax pisze:
    > Witam. Starsze mieszkanie z c.o. na kaloryferach żeliwnych. W łazience rozstaw
    > podpięcia do kaloryfera wynosi w pionie 50cm. W jaki sposób najłatwiej zmienić
    > grzejnik na drabinkowy? Czy konieczny spawacz? Pozdr.

    Są grzejniki drabinkowe z podłączeniem bocznym.

    mg

  • 3. Data: 2012-08-11 16:19:47
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 10.08.2012 14:43, Adax pisze:
    > Witam. Starsze mieszkanie z c.o. na kaloryferach żeliwnych. W łazience rozstaw
    > podpięcia do kaloryfera wynosi w pionie 50cm. W jaki sposób najłatwiej zmienić
    > grzejnik na drabinkowy? Czy konieczny spawacz? Pozdr.

    ja sobie dorobiłem z PP zgrzewanego podejście do grzejnika drabinkowego.
    Z tym że w miejscu gdzie był grzejnik poprzedni, obecnie jest zabudowa
    sedesu, więc jest to zasłonięte(poprzednia instalacja spawana) a dalej
    nowe rurki idą w ścianę bo płytkowałem całą łazienkę.