  • 11. Data: 2012-02-04 22:59:58
    Temat: Re: Wyrzynarka zielony bosch czy czerwony einhell
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    Użytkownik "Jackare" <1...@t...com.pl> napisał w wiadomości
    news:jghrtp$pbp$1@node2.news.atman.pl...

    > makita i metabo to sprzęty profesjonalne. Jeśli potrzebujesz pracować
    > wyrzynarką codziennie przez 3-4 godziny przez dłuższy okres czasu to
    > świetnie się nadają. Do użytku amatorskiego wystrczy Ci każda jedna
    > wyrzynarka jaką kupisz w dowolnie wybranym miejscu.

    Dzisiaj kupiłem w Lidlu ponieważ dziurwę na zlew w blacie w gospodarczym
    muszę wydziergać.
    Po ropakowaniu i wzięciu do ręki sprawia wrażenie OK jak za te pieniądze,
    aczkolwiek z lidlowskimi parksajdami mam różnie mieszane doświadczenia.
    Ta ma solidną sztywną podstawę a nie kawałek blachy. No 3 lata gwarancji
    jednak zdecydowały że to na nią padł wybór.
    Wyrzynarka ma regulację obrotów oraz tzw szybki montaz klingi bezkluczykowy.
    Posiada oczywiście podejście do podłaczenia rury odkurzacza w celu zasysania
    opiłków.
    Parę dni temu kupiłem akurat w lidlu odkurzacz do kominka który świetnie się
    do takich celów nadaje jak odsysanie opiłków z elektronarzędzi.
    No i jeszcze to że za oba te zakupy dostałem dwa talony na benzynę na
    Shellu. Zawsze to jakieś 30zł do przodu.

    Marek

  • 12. Data: 2012-02-05 16:18:23
    Od: "uciu" <guseva(sssss)@interia.pl>

    > Dzisiaj kupiłem w Lidlu

    byłem w kilku bo chciałem ją kupić i nigdzie już u mnie jej nie było..

    Wziąłem einhela... na zywo troche duzo ale da rade:-)

    --
    ---
    uciu