  • 1. Data: 2011-11-14 17:05:02
    Temat: Z cyklu "ile za..."
    Od: Lucky <l...@v...pl>

    Ile za murowanie m2 scianki dzialowej z ytonga 11.5, na klej.
    Okolice W - wy

    Dzieki,

  • 2. Data: 2011-11-14 22:24:17
    Temat: Re: Z cyklu "ile za..."
    Od: Lucky <l...@v...pl>

    On 14/11/2011 17:05, Lucky wrote:
    > Ile za murowanie m2 scianki dzialowej z ytonga 11.5, na klej.
    > Okolice W - wy
    No dobrze, widze ze nie ma zadnych odpowiedzi. Moj murarz chce 60 za m2.
    Czy to duzo czy malo?
    Dzieki,

  • 3. Data: 2011-11-14 22:37:47
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 14 Lis, 23:24, Lucky <l...@v...pl> wrote:
    > On 14/11/2011 17:05, Lucky wrote:> Ile za murowanie m2 scianki dzialowej z ytonga
    11.5, na klej.

    > No dobrze, widze ze nie ma zadnych odpowiedzi. Moj murarz chce 60 za m2.
    > Czy to duzo czy malo?

    A przy ilu m2 ? :) Bo co innego wymurowac scianke 5m2 w urzadzonym juz
    pokoju w bloku, a co innego 300m2 w nowym domu w stanie surowym ;)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 4. Data: 2011-11-14 22:54:57
    Od: Lucky <l...@v...pl>

    On 14/11/2011 22:37, Adam wrote:

    > A przy ilu m2 ? :) Bo co innego wymurowac scianke 5m2 w urzadzonym juz
    > pokoju w bloku, a co innego 300m2 w nowym domu w stanie surowym ;)
    > pozdr.

    120 m2
    Dzieki

  • 5. Data: 2011-11-14 23:57:10
    Od: Filip <q...@q...pl>

    W dniu 2011-11-14 23:54, Lucky pisze:

    > 120 m2
    > Dzieki

    Dostanie za to 700 zł, to według Ciebie dużo? Bo ja uważam, że nie.
    Rzekłbym bardzo mało.

  • 6. Data: 2011-11-15 00:48:42
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 15 Lis, 00:57, Filip <q...@q...pl> wrote:

    > Dostanie za to 700 zł, to według Ciebie dużo? Bo ja uważam, że nie.
    > Rzekłbym bardzo mało.

    120m2 * 60 / m2 = 7200 pln, a nie 700 :) Zapomniales o zerze.
    Moim zdaniem bardzo drogo. Jezeli ja bez wiekszej wprawy w murowaniu
    ~10m2 scianki z ytonga postawilem w 2h z kumplem to taki murarz by to
    zrobil 5 x szybciej :)

    Moj murarz za kazda kondygnacje bral 3,5k pln - gdzie piwnica byla
    murowana z ciezkich betonow, a parter z porothermow. Dzialowki z
    ytonga sa lekkie i muruje sie je duzo szybciej. Na kondygnacji mialem
    jakies 300m2 scian. Wiec ten jego murarz niedosc, ze ma duzo
    latwiejsza robote to jeszcze kasuje 6 x drozej :) No ale to W-wa.
    Placz i plac - ceny z kosmosu :D
    pozdr.

    --
    Adam

  • 7. Data: 2011-11-15 08:41:00
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOgazeta.pl>

    Użytkownik "Lucky" <l...@v...pl> napisał w wiadomości
    > No dobrze, widze ze nie ma zadnych odpowiedzi. Moj murarz chce 60 za m2.
    > Czy to duzo czy malo?
    > Dzieki,

    no jak takie ceny w wa-wie to tylko się tam do roboty załapać:-) taniej
    wyjdzie nająć murarza z np. woj. lubelskiego, zapłacić za przejazd w obie
    strony, zorganizować nocleg i jedzenie i jeszcze dobra kasa murarzowi
    zostanie i tobie też:-)

    --=olo=--