  • 11. Data: 2018-05-30 07:49:48
    Temat: Re: Zakopanie końca kabla
    Od: Andrzej S <a...@e...pl>

    W dniu 2018-05-28 13:33, Adam Sz. pisze:

    > Zwykła rura wodna PE 20-25 po 2-3 pln / m. Kupisz 4m, wciągniesz (nie musisz
    > w całości jak się nie będzie dało), darń natnij szpadlem pod skosem,

    Jak przeciągnąć przez rure ok. 50m kabla? Sznurek - prekursor
    i odkurzacz pędzący go dmuchem?
    --
    A S

  • 12. Data: 2018-05-30 07:52:11
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 30 maja 2018 07:49:48 UTC+2 użytkownik Andrzej S napisał:

    > Jak przeciągnąć przez rure ok. 50m kabla? Sznurek - prekursor
    > i odkurzacz pędzący go dmuchem?

    za niezły układ dajacy dużą ilosc gazu stosowałem rurę wydechową auta :)

    b.

  • 13. Data: 2018-05-30 09:36:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 30 maja 2018 07:49:48 UTC+2 użytkownik Andrzej S napisał:

    > Jak przeciągnąć przez rure ok. 50m kabla? Sznurek - prekursor
    > i odkurzacz pędzący go dmuchem?

    Jak rura niezakopana jeszcze to wtedy przeciągnąć sznurek
    Coś ciężkiego na końcu(duża nakrętka metalowa np) i podnosisz rurę a nakrętka
    przeciąga sznurek.
    Różniej jak wciągasz sznurkiem przewód w już zakopanej rurze to warto doczepić
    kolejny sznurek aby była możliwość wciągnięcia czegoś znowu
    Ja używam sznurka od snopowiązałek/pras rolniczych. Duża rolka(chyba 2 kilometry
    sznurka) do kupienia za ok 20zł

  • 14. Data: 2018-05-30 09:52:06
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-05-30 o 09:36, Kris pisze:

> [...]
    kolejny sznurek aby była możliwość wciągnięcia czegoś znowu
    > Ja używam sznurka od snopowiązałek/pras rolniczych. Duża rolka(chyba 2 kilometry

    Aaaa, to przez Ciebie i Tobie podobnych producenci sznurka mają teraz
    problem z zaniżonym VATem.
    Kombinator :P
    ;)

    --
    Pete

  • 15. Data: 2018-05-30 09:56:16
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 30 maja 2018 09:52:12 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > Aaaa, to przez Ciebie i Tobie podobnych producenci sznurka mają teraz
    > problem z zaniżonym VATem.
    > Kombinator :P

    Przedawniło się chyba moje przestępstwo bo ja kupiłem rolkę sznurka w 2007 a mam do
    dzisiaj jeszcze nie zużytą;)

  • 16. Data: 2018-06-01 12:00:40
    Od: Sebastian Rusek <s...@r...eu>

    > Wyłącz bezpiecznik od tego kabla w skrzynce.

    A konkretniej różnicówkę. Warto mieć osobną na przewody wychodzące z
    domu żeby złośliwy sąsiad (albo złośliwy deszcz) Ci nie odłączył lodówki
    zwierając PE a N jak wyjeżdżasz na wakacje.

    --
    Pozdr
    Sebastian Rusek

  • 17. Data: 2018-06-03 20:26:12
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 01.06.2018 o 12:00, Sebastian Rusek pisze:
    > A konkretniej różnicówkę. Warto mieć osobną na przewody wychodzące z
    > domu żeby złośliwy sąsiad (albo złośliwy deszcz) Ci nie odłączył lodówki
    > zwierając PE a N jak wyjeżdżasz na wakacje.

    Trafne spostrzeżenie.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 18. Data: 2018-06-04 13:35:34
    Od: GreDi <b...@b...pl>

    On 29.05.2018 09:40, quent wrote:
    > http://178.182.254.185/photo/share/bgQqRdcW

    I-Den-Ty-Ko to u mnie wygląda. No może nie mam tak od chuchanego
    trawnika. ;-). Nic wielo-listnego u Cibie nie rośnie.

    --
    GreDi

  • 19. Data: 2018-06-04 13:39:16
    Od: GreDi <b...@b...pl>

    On 01.06.2018 12:00, Sebastian Rusek wrote:

    > A konkretniej różnicówkę. Warto mieć osobną na przewody wychodzące z
    > domu żeby złośliwy sąsiad (albo złośliwy deszcz) Ci nie odłączył lodówki
    > zwierając PE a N jak wyjeżdżasz na wakacje.

    Mam tak. Ale nie mogę tak zrobić
    Bo brama wjazdowa używana (napęd), jest pod tą samą różnicówkę co kable
    o których mowa i gniazdka na elewacji, i oświetlenie na elewacji. Jedna
    różnicówka + kilka bezpieczników.

    Napięcia tam nie ma przyłożonego, tak że się nie stresuje ;-) Kiedyś
    było... ale pierwsza ulewa po wprowadzeniu się wyklarowała sytuację ;-)

    --
    GreDi

  • 20. Data: 2018-06-05 08:39:03
    Od: quent <x...@x...com>

    On 04.06.2018 13:35, GreDi wrote:

    > I-Den-Ty-Ko to u mnie wygląda. No może nie mam tak od chuchanego
    > trawnika. ;-). Nic wielo-listnego u Cibie nie rośnie.

    Rośnie, rośnie... musze co jakiś czas pryskać na chwasty. W tym roku
    jeszcze nie pryskałem, nie nawoziłem ect. Trzeba mieć na to czas a
    ostatnio każdą wolną chwilę spędzam na wodzie, kupiłem sobie łódkę ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info