  • 1. Data: 2018-05-28 22:54:20
    Temat: Żle zaprojektowana wanna
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Kolega poprosił mnie żebym rzucił okiem na jego łazienke.
    Ma wannę i obok wanny jest półeczka/przedłużenie zrobiona z płytek tak
    żeby to była jednolita całość.
    Problem jest taki że wanna ma taki kołnierz który
    wystaje ponad poziom płytek.

    Efekt jest taki że po myciu woda zbiera się na tych płytkach
    bo nie ma gdzie spłynąć.

    I co teraz zrobić?
    Rozwiązanie jeden.
    Lokalna kratka ściekowa , tylko że nie mam dostępu do odpływu.

    Rozwiązanie dwa
    Zalać wszystko betonem i przykleić z wierzchu płytke
    Wanna elastyczne <> sztywna płytka pęknie.

    Rowiązanie trzy
    Jakaś żywica
    Koszty i kwestia esketyki

    Mi wyszło że najprościej będzie wymienić wanne

    Jakies inne opcje

  • 2. Data: 2018-05-28 22:57:13
    Temat: Re: Żle zaprojektowana wanna
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 28 maja 2018 22:54:21 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:

    > Rozwiązanie dwa
    > Zalać wszystko betonem i przykleić z wierzchu płytke
    > Wanna elastyczne <> sztywna płytka pęknie.

    Połączenie płytka <> wanna robisz z elastycznego silikonu i nic nie pęknie :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2018-05-28 23:04:56
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 28 maja 2018 22:57:15 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Połączenie płytka <> wanna robisz z elastycznego silikonu i nic nie pęknie :)
    > pozdr.
    >
    > --
    > Adam Sz.

    Tylko że wanna jest tak głupio zaprojektowana że jest
    wystający kołnierz
    potem plastikowa płaszczyzna poniżej poziomu kołnierza po lewej i po prawej stronie
    części roboczej wanny(*)
    potem są płytki

    (*) problem jest taki że na tych plastikach za kołnierzem
    zbiera się woda dużo wody i nie ma gdzie spływać
    bo z jednej strony kołnierz z drugiej płytki

  • 4. Data: 2018-05-28 23:08:36
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 28 maja 2018 23:04:58 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:

> [...]
    > wystający kołnierz
    > potem plastikowa płaszczyzna poniżej poziomu kołnierza po lewej i po prawej stronie

    Chyba za słabą mam wyobraźnię niestety ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 5. Data: 2018-05-28 23:17:51
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Chyba za słabą mam wyobraźnię niestety ;)
    Poprostu wanna jest tak wyprofilowana/obudowana że w niektórych(*) miejscach
    zbiera się woda.

    (*) w tych miejscaach nie można położyć płytki ze względu na kształt
    zbyt wąsko i podłoże wykonane z akrylu.

  • 6. Data: 2018-05-29 00:18:26
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Najtaniej i najprosciej wyjdzie szmata do wytarci wody.

  • 7. Data: 2018-05-29 09:43:44
    Od: Agent0700 <k...@w...pl>

    > Najtaniej i najprosciej wyjdzie szmata do wytarci wody.

    To zbyt proste, myśl dalej :-)

  • 8. Data: 2018-05-29 12:55:35
    Temat: Re: e zaprojektowana wanna
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > To zbyt proste, dalej :-)
    prosz....:
    wzdluz tej rynny z woda, o ile o to chodzi, polozyc sznurek, konopny czy
    jakis co ciagnie wode. koniec sznurka na jednej stronie wsadzic w wywiercony
    otwor, na 'niemal' ciasno, puscic go na dol do flaszki.
    raz na rok wymieniac 'osocze' z flaszki.
    ----
    no! to jest level master. czekam na 'enterprajs edyszyn'

  • 9. Data: 2018-05-29 13:08:24
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-05-29 o 12:55, abn140 pisze:
> [...]
    > raz na rok wymieniac 'osocze' z flaszki.
    > ----
    > no! to jest level master. czekam na 'enterprajs edyszyn'

    cerata prysznicowa.

    Nie ma za co ;)

    --
    Pete

  • 10. Data: 2018-05-29 16:46:15
    Od: j...@p...fm

    W dniu wtorek, 29 maja 2018 12:55:37 UTC+2 użytkownik abn140 napisał:
> [...]
    > raz na rok wymieniac 'osocze' z flaszki.
    > ----
    > no! to jest level master. czekam na 'enterprajs edyszyn'

    Wsypać hydrożelu ozdobnego