  • 11. Data: 2018-05-29 18:46:44
    Temat: Re: e zaprojektowana wanna
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Caly czas wygrywam bo zaproponowalem rozwiazanie w ktorym jest najlepszy stosunek
    ceny do efektywnosci.

  • 12. Data: 2018-05-29 18:55:08
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > Caly czas wygrywam bo zaproponowalem rozwiazanie w ktorym jest najlepszy
    > stosunek ceny do efektywnosci.
    w pierwszym roku remis bo u mnie trzeba wiercic + 1,5 metra sznura. butelke
    licze odzysk.
    ale potem...
    policz 11 pln netto za godzine, wycieranie to ile? minuta? x 365 dni albo
    wiecej jak wiecej juzerow.
    w 10 lat dobrego smartfona przeputasz na to wycieranie.
    a tak to tylko butla raz na miesiac.

  • 13. Data: 2018-05-29 19:25:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Pozwolisz ze sie nie zgodze. Zeby miec butelke trzeba kupic i wypic lub inaczej zuzyc
    jakis plyn. Przy stawce jaka podales przetarcia beda kosztowaly 6 zlotych rocznie.
    Przez 10 lat za zaoszczedzone pieniadze bedzie mozna kupic jedno doladowanie do
    telefonu a nie telefon.

  • 14. Data: 2018-05-29 20:09:48
    Temat: Re: Żle zaprojektowana wanna
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 28.05.2018 22:54, Bolko pisze:

    > Efekt jest taki że po myciu woda zbiera się na tych płytkach
    > bo nie ma gdzie spłynąć.
    >
    > I co teraz zrobić?

    Myć się w miednicy. Na gumnie, by nie zachlapać wanny.

  • 15. Data: 2018-05-29 22:06:07
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl>

    > Poprostu wanna jest tak wyprofilowana/obudowana że w niektórych(*) miejscach
    > zbiera się woda.
    >
    > (*) w tych miejscaach nie można położyć płytki ze względu na kształt
    > zbyt wąsko i podłoże wykonane z akrylu.

    Daj fotkę a lepij z 2-3 łatwiej coś doradzić.

    Robak

  • 16. Data: 2018-05-30 06:45:40
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 29.05.2018 o 12:55, abn140 pisze:

    > otwor, na 'niemal' ciasno, puscic go na dol do flaszki.
    > raz na rok wymieniac 'osocze' z flaszki.
    Ty chłopie nie myśl, że tu wszyscy wiedzą, co to jest flaszka.
    Jacek

    PS
    przypomniał mi się stary kawał:
    Ślązak robi w W-wie zakupy w monopolowym:
    - dejcie mnie halba - mówi
    - ekspedientka: przepraszam, a co to jest halba?
    - mocie recht, dejcie dwie!

  • 17. Data: 2018-05-30 14:39:18
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu wtorek, 29 maja 2018 12:55:37 UTC+2 użytkownik abn140 napisał:
    > prosz....:
    > wzdluz tej rynny z woda, o ile o to chodzi, polozyc sznurek, konopny czy
    > jakis co ciagnie wode. koniec sznurka na jednej stronie wsadzic w wywiercony
    > otwor, na 'niemal' ciasno, puscic go na dol do flaszki.
    > raz na rok wymieniac 'osocze' z flaszki.

    To mieszkanie w którym mieszka 3 dorosłych mężczyzn-studentów.
    Na szczęście nie moje bo ja też wynajmowałem ale takiego syfu
    to w życiu nie widziałem.