  • 1. Data: 2010-06-14 11:33:13
    Temat: Zapadki przeciw szczurom w kanalizacji
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    Chciałbym jakoś rozwiązać problem szczurów przychodzących
    z kanalizacji. Słyszałem, że na świecie stosuje się zapadki.
    Jedyne co znalazłem to
    http://snakeratverminbarrier.com/products.htm

    Czy to skuteczne?
    Czy nie będzie z tym więcej problemów, niż pożytku?
    Czy są lepsze rozwiązania?
    Praktuktuje się takie rozwiązania w Polsce? Gdzie kupić?

    --
    mjk
    Nie pisz na s...@a...com.pl - to pułapka

  • 2. Data: 2010-06-14 12:20:53
    Temat: Re: Zapadki przeciw szczurom w kanalizacji
    Od: "amir" <a...@g...pl>

    "Slawek Kotynski" <s...@a...com.pl> wrote in message
[...]

    moze zawór zwrotny do kanalizacji
    będzie lepszy, sam takich uzylem

  • 3. Data: 2010-06-14 12:55:37
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Slawek Kotynski" <s...@a...com.pl> wrote in message

    Może wpuszczać tam od czasu do czasu jakąś truciznę na szczury albo zrobić
    rewizję na wylocie z budynku i tam pachać ajkieś świństwo od czasu do czasu
    ?

  • 4. Data: 2010-06-14 13:02:28
    Od: "Jacek" <j...@p...xo.pl>

    Użytkownik "Slawek Kotynski" <s...@a...com.pl> napisał w wiadomości
[...]

    zawór zwrotny rozwiąże twój problem

  • 5. Data: 2010-06-14 13:57:04
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    amir wrote:

    > moze zawór zwrotny do kanalizacji
    > będzie lepszy, sam takich uzylem

    Możesz coś konkretniej? Masz na myśli coś takiego?
    http://www.zasuwaburzowa.pl/index.php?module=group&a
    ction=browse&id_gr=13
    Czy to się nada do zainstalowania między kibelkiem a pionem
    kanalizacyjnym? Mam poważne wątpliwości, czy będzie spływać... :/

  • 6. Data: 2010-06-14 14:36:48
    Od: "amir" <a...@g...pl>

[...]

    tak coś takiego,
    ale to raczej przy kibelku cięzko zamontowac

    przed budynkiem bym na Twoim miejscu
    zainstalował. ale wowczas studzienke rewizyjna musisz dac.

    ja mam w srodk budynku, doslownie 10cm przy wejściu głównej rury.
    tak aby, był dostęp do zaworu.