  • 21. Data: 2015-10-01 11:32:30
    Temat: Re: Zbieranie deszczówki
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-10-01 o 11:08, Adam Sz. pisze:

    > Z kanalizacja, czy bez?
    > U mnie woda kosztuje 5 pln. Jak masz kanalize, to oczywiscie wiecej ale wtedy
    > podpinasz oddzielny licznik na ogrod i za wode z tego licznika placisz bez
    > kanalizy.

    Tu jest jakis myk z kasa za odczyt chyba i plombowanie.

    Pozdro.. TK

  • 22. Data: 2015-10-01 11:33:14
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maniek4 wrote:

    > Tu jest jakis myk z kasa za odczyt chyba i plombowanie.

    w Warszawie nie ma nic. zgłaszasz do wodociągów, że założyłeś i podajesz
    stan.
    Oczywiście poza weryfikacją co 5 lat. to się bardziej opłaca kupić nowy
    za 50zł

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 23. Data: 2015-10-01 11:41:33
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-10-01 o 11:33, masti pisze:

    > w Warszawie nie ma nic. zgłaszasz do wodociągów, że założyłeś i podajesz
    > stan.
    > Oczywiście poza weryfikacją co 5 lat. to się bardziej opłaca kupić nowy
    > za 50zł

    Co kraj to obyczaj jak widac. U nas chyba kilka zyli dodatkowo za odczyt
    sobie zycza.

    Pozdro.. TK

  • 24. Data: 2015-10-01 13:34:52
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 1 października 2015 11:35:15 UTC+2 użytkownik masti napisał:
    > w Warszawie nie ma nic. zgłaszasz do wodociągów, że założyłeś i podajesz
    > stan.
    U nas tez nic dodatkowo nie liczą

    > Oczywiście poza weryfikacją co 5 lat. to się bardziej opłaca kupić nowy
    > za 50zł
    w tym roku zmieniałem bo poprzedni miał już 5 lat. Licznik kupiłem za ok 25zł,
    wodociągi oplombowały go za darmo. Mają tez w ofercie swoje liczniki z odczytem
    radiowym- cena za licznik+ założenie- ok 80zł

  • 25. Data: 2015-10-01 14:01:47
    Od: t...@g...com

    No nie zawsze. W całej okolicy ludziom powysychały studnie z których korzystano nawet
    od pradziada. Teraz tym którzy jeszcze nie są podpięci do miejskiej, dowożą wodę
    beczkowozami

  • 26. Data: 2015-10-01 14:08:31
    Od: t...@g...com

    W dniu czwartek, 1 października 2015 11:08:46 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

> [...]
    > podpinasz oddzielny licznik na ogrod i za wode z tego licznika placisz bez

    U mnie też około 5zł sama woda. Tyle płaciłem dotychczas. Ale z kanalizą już ponad
    10zł kosztuje. Oczywiście pytałem czy mogę założyć podlicznik dla wody na zewnątrz,
    to nie uzyskałem taką odpowiedź jak chcę to tak ale będzie to nieopłacalne bo można
    ale na ich liczniku z ich legalizacją co kosztuje na starcie jakieś 200zł plus co
    ileś lat legalizacja.
    Tak czy siak, Co by nie mówić. Szambo nie zostało zmarnowane przez zasypanie i o to
    tu w tym wszystkim chodzi.

  • 27. Data: 2015-10-01 14:10:23
    Od: t...@g...com

    Zapomniałem też o jednym. Za drugi licznik ekstra osobno abonament 6zł miesięcznie,
    czyli nieco ponad koszt 1m3 wody.

  • 28. Data: 2015-10-01 14:40:11
    Od: masti <g...@t...hell>

    Kris wrote:

> [...]
    wodociągi oplombowały go za darmo. Mają tez w ofercie swoje liczniki z odczytem
    radiowym- cena za licznik+ założenie- ok 80zł

    u mnie ogrodowy w ogóle nie jest przez wodociągi plombowany :)

  • 29. Data: 2015-10-01 14:54:06
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-10-01 o 14:01, t...@g...com pisze:
    > No nie zawsze. W całej okolicy ludziom powysychały studnie z których korzystano
    nawet od pradziada. Teraz tym którzy jeszcze nie są podpięci do miejskiej, dowożą
    wodę beczkowozami

    Jak susza to susza. Deszczu tez nie ma. Zreszta ten rok jest jakis
    wyjatkowy. Bardzo rzadko zdarza sie, ze nie ma wody w studni. W kazdym
    razie jest i zima.

    Pozdro.. TK

  • 30. Data: 2015-10-01 15:53:13
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Kolejny balsam dla moich oczu. Tym ktorzy nie podpieci wode dowoza beczkowozami. To
    tak chyba dla komfortu mieszkania we wlasnym domku sobie z wiaderkami lataja po wode
    jak w sredniowieczu. Pewno za to powietrze czyste bo tacy niedomyci okien nie
    otwieraja.