    From: JanuszWo <j...@t...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Zlecenie oczyszczenia studni
    Date: Mon, 07 Mar 2016 17:57:50 +0100

    Takie samo pytanie zadałem na p.misc.budowanie

    Na siedlisku jest tylko studnia. Całkowicie zawalona. Chciałbym zlecić
    sąsiadowi, chłopu z dziada pradziada oczyszczenie tej studni. Mówi, że
    ma, co trzeba... Jak to zrobić? Głównie chodzi mi o odpowiedzialność w
    przypadku wypadku. Nie jest to praca na budowie, czynność porównywalna
    dla mnie z oraniem, które też temu sąsiadowi zlecę.
    Mam rację? Podpisywać coś na piśmie? Bać się, że to moja będzie wina i
    odpowiedzialność? Czy to sprawa tego, co pracę przyjmuje? Podobno
    studnia
    ma mieć do 14 metrów głębokości. Zawalona była gruzem przez poprzedniego
    właściciela. Że studnię muszę zabezpieczyć to wiem. Ale to jeszcze nie
    jest studnia...
    Pozdrawiam - JanuszWo