  • 61. Data: 2012-06-26 20:45:01
    Temat: Re: Zmiana porothermu na BK
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Użytkownik "kiki" <l...@l...net> napisał w wiadomości
    news:jscp6m$ic1$1@inews.gazeta.pl...

    > "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> wrote in message

    > YTONG YTONGOWI nie równy. Mały domek z najcieplejszego będzie super jako
    > jednowarstwowy ale przeważnie się nie da tak zaprojektować ciut większego
    > domku i trzeba użyć mocniejszy ytong, który ani się nie opłaca ani nie
    > izoluje.

    Kiki to prawda ze jeden Ytong innemu nie równy bo dlatego są rozne odmiany
    (wg gestosci) im wieksza gestosc tym gorzej izoluje to oczywiste ale to
    pewnie wiesz.
    A od czego miales tak duze naciski? przy domkach to sie scian nie liczy
    praktycznie bo naciski na sciane sa znikome w stosunku do jej
    wytrzymalosci...

  • 62. Data: 2012-06-26 22:50:37
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    > A od czego miales tak duze naciski? przy domkach to sie scian nie liczy
    > praktycznie bo naciski na sciane sa znikome w stosunku do jej
    > wytrzymalosci...

    Oj miałem naciski miałem, że aż w strop wsadzili heby 25x25 dokładnie na
    grubość stropu po dwa równolegle, bo wyszło że słupy w ścianach trzymające
    dach tak napierają. Duże rozpiętości. np 10x6m, nad tym słup. Było co nieść.
    Nie ważne w sumie. Gdyby ta banda przygłupów konstruktorów, architektów i
    trzeciego imbecyla co to sprawdzał, inspektora, znała się na swojej robocie
    to by nigdy nie zrobili takiego gówna projektowego.
    Ono w ogóle ignorowali sprawy ekonomiki eksploatacji, potencjalnych
    fuszerek. Przygłupy - zwyzywałem ich wielokrotnie.

  • 63. Data: 2012-06-27 09:28:02
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>

> [...]
    > Ono w ogóle ignorowali sprawy ekonomiki eksploatacji, potencjalnych
    > fuszerek. Przygłupy - zwyzywałem ich wielokrotnie.

    Chcesz się cieszyć nowym, zapewne całkiem fajnym domem czy zadręczać się
    przez całe życie? Warto?

  • 64. Data: 2012-06-27 16:49:30
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LIT
    in message news:jsecm2$uaj$1@usenet.news.interia.pl...

    > Chcesz się cieszyć nowym, zapewne całkiem fajnym domem czy zadręczać się
    > przez całe życie? Warto?

    Ale zadręczanie wynika z tego, że musiałem robić remont od razu jak
    wykonawcy uciekli jak szczury.