  • 11. Data: 2017-08-14 13:20:48
    Temat: Re: Żyły wodne - jak zbadać, zneutralizować wpływ
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 14.08.2017 08:37, EZ wrote:
    > Od czasu gdy parę miesięcy temu zmieniłam ustawienie
    > łóżka w mieszkaniu, zdecydowanie gorzej się czuję.
    > Przypomniało mi się, że kiedyś ktoś z różdżką stwierdził,
    > że właśnie w miejscu, w którym obecnie łóżko stoi,
    > przebiega żyla wodna.
    > Mieszkam na I piętrze, więc wpływ jest możliwy.
    >
    > Pytania:
    >
    > 1) jak to sprawdzić
    > a) we własnym zakresie (nie umiem posługiwać się różdżką) ?

    Nie ma czegoś takiego jak żyły wodne. To jest zabobon.

  • 12. Data: 2017-08-14 13:23:49
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 14.08.2017 13:15, Budyń wrote:

    > to nie są jaja tylko psychologia - gdyby sie koles wykosztował 456zł +vat na pół
    grama "cudownej" soli to by mu pomogła :)

    Pamiętam dawno temu były zestawy do robienia żywej/martwej wody :-)
    Starsi ludzie to łykali jak pelikany, jak garnki Zeptera czy poduszki
    leczące.

  • 13. Data: 2017-08-14 13:25:35
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Sebastian Biały napisał:

    > Już to wymyslono. Z 10 lat temu jakaś hamerykańska firma zrobila
    > przewodzace ubrania. Ponoć wyrównywały szkodliwe potencjały.

    Znane to było o wiele wcześniej. Delikatni faceci o skłonnościach
    do bólu głowy tworzyli tak zwany stan rycerski.

    > Szkoda że rynek audiofilów wtedy nie istnoał tak intensywnie,
    > pewno by kupowali hurtowo. I ubierali swoje wzmacniacze...

    ??? Rynek audiofilski zaczął się ze dwa dziesięciolecia wcześniej.
    Mam wrażenie, że dziesięć lat temu już mocnno podupadł (ale to
    ostatnie może być tylko wrażenem).

    Jarek

    --
    Zrobił jej zrobił
    majtki blaszane

  • 14. Data: 2017-08-14 13:42:51
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 14 sierpnia 2017 13:19:02 UTC+2 użytkownik Jarosław Sokołowski
    napisał:
    > Kawałek głowy nie wystarczy, musi być cała. Najlepiej swe zadanie
    > spełni berecik z antenką.

    Widać, że w tej dziedzinie nie jesteś Waść prymasem.
    Beret foliowy chroni przed inwigilacją mentalną, a nie bólami głowy.

    L.

  • 15. Data: 2017-08-14 13:50:47
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Lisciasty pisze:

    > Widać, że w tej dziedzinie nie jesteś Waść prymasem.
    > Beret foliowy chroni przed inwigilacją mentalną, a nie bólami głowy.

    No chyba że tak. W takim razie nieuniknione będzie poprowadzenie
    solidnej instalacji odgromowej.

    --
    Jarek

  • 16. Data: 2017-08-14 14:30:45
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 14.08.2017 13:20, KIKI pisze:

    > Nie ma czegoś takiego jak żyły wodne. To jest zabobon.

    Nie, to jest kwestia wiary. A wiara góry przenosi, więc dla
    niej żyły wodne, to tyle co nic. Trzeba tylko mocno wierzyć.
    Używanie słowa "zabobon" w takim przypadku jest nie na
    miejscu. W każdej wierze zresztą.

  • 17. Data: 2017-08-14 14:40:32
    Od: collie <c...@v...pl>

    > Kawałek głowy nie wystarczy, musi być cała. Najlepiej swe zadanie
    > spełni berecik z antenką.

    Żyjesz mentalnie w minionej epoce. Dziś prawdziwych beretów
    z antenką już nie ma. Nawet słynne moherowe berety nie mają
    antenki.

  • 18. Data: 2017-08-14 15:15:41
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 8/14/2017 1:25 PM, Jarosław Sokołowski wrote:
    > ??? Rynek audiofilski zaczął się ze dwa dziesięciolecia wcześniej.

    Wtedy byli ludzie kupując bo brzmiało lepiej.

    > Mam wrażenie, że dziesięć lat temu już mocnno podupadł (ale to
    > ostatnie może być tylko wrażenem).

    Teraz sa ludzie którzy kupuja bo chyba jest lepiej, a na pewno drozej.
    czyli deewolucja z rozsadku do religii.

  • 19. Data: 2017-08-14 15:18:29
    Od: Tornad <w...@a...com>

    W dniu poniedziałek, 14 sierpnia 2017 12:37:12 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Naprawdę jest aż taka różnica? To co, nałożyć pacjentowi jakiś kaftan
    > przewodzący i uziemić? Pytam poważnie, kobitę boli głowa okrutnie
    > przy zmianach pogody, jakby ją tak zekwipotencjalizować i to by pomogło,
    > to byłoby mistrzostwo świata :>

    Pomysl przedni zekwipontencjalizowac wszyskie panie a panny szczegolnie. Tyle,
    ze ta potencja bywa roznie, może jej braknac. Gdybym był młodszy
    przeprowadziłbym cykl badan elektryzacji w czasie, no ten tegowania. Z dużym
    prawdopodobieństwem pomiędzy partnerami tworza się również napięcia
    elektryczne. Takie ogniwo nazywa się ogniwo stezeniowe. Tworzy się na styku
    cial o roznym steezeniu jonow wodorowych Pochwa ma szzczegolny skład tych
    wszystkich soli czy elektrolitow o nieznanym jeszcze nauce skladzie, a mój
    interes to czuje i bardzo ten elektrolit czy wilgoc lubi. Przewiduje, ze w
    czasie orgazmu ten odczyn gwałtownie się zmienia. Gdyby pomiędzy pana i panie
    podlaczyc zwykly woltomierz cyfrowy to mogloby się okazac czy te zmiany a za nimi
    napięcia się zmieniają.

    W swojej hipotezie, ktora już gdzzies kiedyś na ktoryms forum zapodałem poradziłem
    kapiel w slonej wodzie albo tez polozenie się i lb w lozku. Wtedy ten gradient o
    kierunku z gory na dol czy z dolu do gory a scislej jego wpływ
    znacząco się zmieni. No bo grubość czlowieka jest znacznie mniejsza od jego
    wysokości. Obecnie dodaje jeszcze aby sobie taki powolny ale numerek strzelić.
    To sa tylko moje hipotezy a może nawet zwidy ale poprobowac nie zaszkodzi.
    Jakies ekrany blaszane czy wykładanie folia metalowa podłogi nic nie da bo to
    napiecie istnieje niejako w powietrzu i kazda czastkaa powietrza a szczególnie
    pary wodnej jest pod jego wpływem.

    A w ogole to jak pisalem, te sprawy leza odłogiem. żaden osrodek naukowo badawczy
    się tymi sprawami nie interesuje. Na szczęście sa jeszcze amatorzy jak ja i sobie to
    i muzom badaja.
    Ostatnio moja wiedza się poszerzyla co zaowocowało opracowaniem mechanizmu
    elektryzacji atmosfery. Nikt nie wie skad te potężne ladunki w chmurze się
    pojawiają. Wiadomo tylko, ze szczyt chmury burzowej ma potężny ladunak
    elektryczny dodatni a jej podstawa ujemny. I to by się zgadzalo z moimi
    pomiarami bo ta postawa chmury w stosunku do ziemi ma ladunek ujemny zatem pole
    elektryczne musi być skierowane od plusa do minusa czyli do gory.

    > Senność to raczej z uwagi na spadek ciśnienia, czyż nie?

    Na pewno jakiś wpływ spadek ciśnienia barycznego przed burza ma. Musze to
    zacząć notować. Nawet udało mi się kupic antyczny barometr. Tylko w jakich
    jednostach skorelować uczucie senności z ciśnieniem?

    > Jakby zalecili wyłożenie pod łóżko arkusza blachy 2000x800x1 i uziemienie go
    > to bym rozumiał, ale skorupki albo sól? Co to k. jest? :>

    Nie denerwuje się; jak pisalem czego to ludzie nie wymysla. Czytaj moje listy a
    sam się przekonasz. Jak potrafią babcie obrabiać na wnuczka czy innego gaziarza
    to nabieranie na zyly wodne czy inne plagi jest dziecinnie proste i praktycznie
    nie zawiera zadnego elementu ryzyka. Wystraczy tylko znaleźć idotow, którzy w
    te bzdury uwira. A sprzyja temu wprowadzony na wzor amerykański tym razem, system a
    scislej reforma szkolnictwa. Tak dzieci ucza aby tylko czytac i pisać
    oczywiście na komputerze umiały.. A o otaczającym swiecie nie mialy zielonego
    polecia. Takiemu osobnikowi wszystko latwo wmowic. A jeszcze jak się go
    pochwali jaki to on czy ona, mondra jest to już klient do obrobienia gotowy.

    Pzdr
    Tornad

  • 20. Data: 2017-08-14 16:11:54
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-08-14 o 08:37, EZ pisze:
> [...]
    > że właśnie w miejscu, w którym obecnie łóżko stoi,
    > przebiega żyla wodna.
    > Mieszkam na I piętrze, więc wpływ jest możliwy.
    Oczywiście że jest możliwy, spróbuj zmienić układ łóżka,
    jeżeli się nie da to musisz zdobyć rozpraszacz, np klika kamyków
    otoczaków połozonych w kącie pod łóżkiem.

    > Pytania:
    >
    > 1) jak to sprawdzić
    > a) we własnym zakresie (nie umiem posługiwać się różdżką) ?
    Sam nie sprawdzisz. Ja kiedyś tez nie czułem tego, ale jak mi ktoś
    pokazał na czym to polega i sam zaczołem ćwiczyć to cos tam znajduję,
    np: siatkę geopatyczną i żyły wyczuwam bez problemu.

    > Wiem, że wiele osób nie wierzy we wpływ żyl wodnych na zdrowie.
    No już tu cała ekipa prześmiewców się ujawniła :)

    --
    Pozdr
    Janusz