  • 221. Data: 2017-07-11 16:55:01
    Temat: Re: a są tu jacyś komputrowcy?
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2017-07-11 o 15:56, Budyń pisze:
> [...]
    Aktualizacje i co sie tylko udało powyłączne.

    > tak dla wyjasnienia - moze sie komus przyda - mam w domu kilka laptopow thinkpad
    lenovo, i zasilacze miedzy nimi sa użytkowane dosc przypadkowo. Otóż okazało sie ze
    zasilacz od modelu w510 dziala przy starszych modelach - ale odwrotnie to juz nie
    całkiem. Tzn starsze zasilacze jak najbardziej ładują nowego lapka i udaja ze
    działaja poprawnie - ale z niewiadomego mi powodu system masakrycznie zwalnia.
    > Padło podejrzenie na kartę wifi, bo gdy lazłem do kabla lan to sie odpinałem od
    trefnego zasilacza wiec nagle wszystko dzialalo cudownie szybko :-)
    > Trzy miesiące dochodzilem do niniejszej konstatacji :/

    Toś Amerykę odkrył... A na amperaż zasilacza to już się pewnie nie
    chciało spojrzeć, nie?
    W510 to jest mobilna stacja robocza, z wydajną dodatkową kartą
    graficzną, zwykle mocniejszymi prockami, więcej kości RAM itd.
    Wymaga zdacydowanie mocniejszego zasilacza niż inne modele z rodziny
    Thinkpad. Nic dziwnego, że nie dawał rady na małych, 65-cio czy nawet
    90-cio Wattowych zasialczach.
    Włączył się zapewne tzw. throttling procesora, być może też innych
    komponentów w celu zmniejszenia poboru prądu, aby zasilacz dał radę. W
    sumie i tak miałeś szczęście, że w ogóle kompa na tym chciał działać.

    Pzdr

    --
    /__/_* /

  • 222. Data: 2017-07-11 16:58:37
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 11 lipca 2017 16:55:03 UTC+2 użytkownik Kżyho napisał:
> [...]
    trefnego zasilacza wiec nagle wszystko dzialalo cudownie szybko :-)

    > Toś Amerykę odkrył... A na amperaż zasilacza to już się pewnie nie

    phi :)

    b.