  • 1. Data: 2019-04-24 19:53:40
    Temat: bojler, zaslepka cyrkulacji
    Od: a...@g...com

    witam.
    mam bojler, viessman, 350l, jest tam rura cyrkulacji albo co, nie wiem, zaslepiona na
    partyzanta, i wlasnie zaczelo to cieknac.
    musze to zaslepic ze tak powiem profesjonalnie...
    ale nawet nie wiem czego szukac...
    zasadniczo pobieznie oszacowany wymiar to 1 5/8 cala...
    to rura z gwintem zewnetrznym. Potrzebuje wiec czegos na ksztalt pokrywki sloja...
    i wogole jak nazwac taki dekiel? zaslepka?
    po jakiej nazwie szukac?
    dostane to w byle jakiej casto?

    thx

  • 2. Data: 2019-04-24 20:25:01
    Temat: Re: bojler, zaslepka cyrkulacji
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-04-24 o 20:16, Kris pisze:
    > Mufka+korek

    Lub korek z gwintem wew.

    https://www.google.pl/search?q=korek+z+gwintem+wewne
    trznym&client=opera&hs=EeP&tbm=isch&source=iu&ictx=1
    &fir=YoGa5xDM3YE0KM%253A%252Cbwj_-irkLYOWlM%252C_&ve
    t=1&usg=AI4_-kRUYqn4oZwMTURkQcyarEvqyIqvYw&sa=X&ved=
    2ahUKEwiApqXzrOnhAhXhkYsKHZ5zAMEQ9QEwA3oECBMQCg#imgr
    c=YoGa5xDM3YE0KM:

    Robert

  • 3. Data: 2019-04-24 22:01:28
    Od: Budyń <b...@g...com>

    Głosuje ze tam jest 5/4 cala. Mufa, redukcja, korek.

    b.

  • 4. Data: 2019-04-25 08:09:17
    Od: a...@g...com

    W dniu środa, 24 kwietnia 2019 22:01:31 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:
    > Głosuje ze tam jest 5/4 cala. Mufa, redukcja, korek.
    >

    > b.

    ja jestem taki znawca od pradu i cali ze jak widze baterie na chodniku, albo cal, to
    przechodze na druga strone. Tak dla bezpieczenstwa....
    jak widze cos w calach to mnoze od razu wymiar przez trzy bo mi sie przypomina trojca
    swieta.
    :-)
    a na powaznie to znalazlem o dziwo taki korek. ale oczywiscie tez ma gwint po
    zewnatrz , wiec czeka mnie mufa, o ile takiej zaslepki, korka na wymiar nie znajde.
    zmierzylem ten gwint na tym korku po zewnetrznej, 42 mm. srogie.
    ale ten wymiar widocznie kiedys byl popularny pod grawitacyjne ogrzewanie, ojciec sie
    za gierka do niego szykowal, zostalo po tym pomysle na strychu od zayebania
    ksztaltek, w tym wlasnie ten korek, ale oczywiscie mufy - nie.
    jeszcze jedno pytanie - do bojlera nierdzewnego nie wolno sie pchac z zwyklym
    zelastwem, tak? prawda to czy nie?
    ponoc tylko ocynk lub mosiezne ....
    jest tak?