  • 51. Data: 2021-02-04 00:32:32
    Temat: Re: budowanie domu - koncepcja
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 3 Feb 2021 21:41:05 +0100, Marcin N
    <m...@o...pl> wrote:
    > Oczywiście, że ma znaczenie. Na przestrzeni 30 lat to już prawie
    > 100 tys zł.

    Przecież tyle nie przeżyje.

    > Takie "pozwalanie sobie na luksus" albo mówiąc wprost - życie ponad
    > stan
    > - prowadzi do tego, że umierasz jako biedak, bo całe życie płacisz

    I tak całe życie płaci, jak nie bankowi to gdzieś indziej. Ma sobie
    odmawiać żeby na ewentualną starość żałować, że nie skorzystał z
    szansy?
    Jak się umiera to już wszystko jedno.

    > bankowi za coś czego "nie umiesz sobie odmówić", zamiast
    > zatrzymywać dla
    > siebie.

    A po co sobie odmawiać?? Życie za krótkie żeby sobie odmawiać.

    --
    Marek

  • 52. Data: 2021-02-04 00:32:54
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 03.02.2021 o 12:34, ąćęłńóśźż pisze:
    > Można zaoszczędzić na zgłoszeniu mniejszej powierzchni użytkowej
    > (wysokość wg jednej z norm)?

    Akurat metr powierzchni mieszkalnej zwykle kosztuje jakieś śmieszne
    kwoty, jak o podatek od nieruchomości chodzi. Więc zysk raczej słaby...

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 53. Data: 2021-02-04 00:57:45
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Bardzo spodobała mi się koncepcja (u znajomych) "zsypu na pranie" idącego z piętra
    przez parter do pralni w podziemiu. Domownicy
    wrzucają brudne ciuchy lądują w podstawionym koszu na pranie.

    -----

  • 54. Data: 2021-02-04 01:04:10
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 04.02.2021 o 00:57, ąćęłńóśźż pisze:
    > Bardzo spodobała mi się koncepcja (u znajomych) "zsypu na pranie"
    > idącego z piętra przez parter do pralni w podziemiu. Domownicy wrzucają
    > brudne ciuchy lądują w podstawionym koszu na pranie.

    A z powrotem też tym zsypem do szafy wlatują? :)))

    Bo ja powiem szczerze nie wyobrażam sobie latania z piwnicy na piętro,
    żeby całe pranie pochować...

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 55. Data: 2021-02-04 07:52:26
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 04.02.2021 o 00:32, Marek pisze:
    > A po co sobie odmawiać?? Życie za krótkie żeby sobie odmawiać.

    Dokładnie tymi słowami ludzie się przed sobą usprawiedliwiają.

    --
    MN

  • 56. Data: 2021-02-04 09:16:44
    Od: budynPL <b...@g...com>

    czwartek, 4 lutego 2021 o 00:32:37 UTC+1 Marek napisał(a):
    > I tak całe życie płaci, jak nie bankowi to gdzieś indziej. Ma sobie
    > odmawiać żeby na ewentualną starość żałować, że nie skorzystał z
    > szansy?

    Marek, a przyszło ci do głowy że potrafiąc sobie odmówić pewnych rzeczy
    można wybudować bez kredytu?

    > Jak się umiera to już wszystko jedno.

    Nie, nie wszystko. Zostają dzieciaki które dostaną w spadku mój kredyt do spłacenia.

    > A po co sobie odmawiać?? Życie za krótkie żeby sobie odmawiać.

    Zycie jest dużo zdrowsze, jeśli UMIESZ sobie odmówić. Nie mówię, że zawsze trzeba to
    robić,
    ale trzeba nad sobą panować by móc to zrobić. To może być baba na boku, lub samochód
    na który cię nie stać.
    Jesli sobie odmówisz - nie ładujesz się w kłopoty.

    b.

  • 57. Data: 2021-02-04 11:58:14
    Od: collie <c...@v...pl>

    W środę, 3.02.2021 o 20:13, FEniks napisała:

    >>> https://polska-org.pl/808421,foto.html?idEntity=5092
    89

    > To może w takim?
    >
    > https://polska-org.pl/3933318,foto.html?idEntity=509
    289

    Latasz od ściany do ściany i nie widzisz tego co pomiędzy.
    A pomiędzy można znaleźć nawet bida-szopę/stodołę
    w nie-postfolwarcznej wersji:

    https://zapodaj.net/5a08e7429c190.jpg.html

    Można? Można. Powiedz to wiatrowi... ee, Budyniowi.

    PS. Ewo, możesz wstawić swój podpis pod delimiterem? Thunderbird
    to umożliwia. Będzie mniej roboty przy odpowiedzi.

    --
    Po skończonej pracy...
    https://zapodaj.net/eaeb1be76d3de.jpg.html

  • 58. Data: 2021-02-04 13:13:01
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 04.02.2021 o 11:58, collie pisze:

> [...]
    > w nie-postfolwarcznej wersji:
    >
    > https://zapodaj.net/5a08e7429c190.jpg.html
    >
    > Można? Można. Powiedz to wiatrowi... ee, Budyniowi.

    Dom jak dom. Każdy buduje na tyle, na ile ma możliwości. Mieszkać się
    da. A i tak najważniejsze jest to, co w środku.

    > PS. Ewo, możesz wstawić swój podpis pod delimiterem? Thunderbird
    > to umożliwia. Będzie mniej roboty przy odpowiedzi.

    Teraz lepiej?

    --

    Ewa

  • 59. Data: 2021-02-04 13:50:51
    Od: collie <c...@v...pl>

    W czwartek, 4.02.2021 o 13:13, FEniks napisała:

    > Dom jak dom. Każdy buduje na tyle, na ile ma możliwości. Mieszkać się
    > da. A i tak najważniejsze jest to, co w środku.

    Jak z kobietami - "każda potwora znajdzie swego amatora",
    bo i tak najważniejsze jest to, co w środku, że posłużę się
    Twoimi słowami.

    > Teraz lepiej?

    No, zdecydowanie. Już nie muszę ręcznie usuwać podpisu przy odpowiedzi,
    bo robi to automagicznie mój 40tude Dialog. Dziękuję.

  • 60. Data: 2021-02-04 19:36:35
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 03.02.2021 17:15, Tomasz Gorbaczuk wrote:
    > to taka łazienka/kibelek nie jest znaczącym wydatkiem a znacznie podnosi
    > komfort mieszkania.

    Ja się wychowałem w czteroosobowej rodzinie. I żeby trzy osoby
    jednocześnie chciały, to tak rzadka sytuacja że nawet nie pamiętam :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz