  • 11. Data: 2009-04-09 08:27:29
    Temat: Re: budowanie domu wolnostojacego
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 9 Kwi, 10:20, "pluton" <z...@p...onet.pl> wrote:

    > To ja powiem tak: ziemianka, ktora przewidywalem na
    > 5 kpln kosztowala mnie 30 kpln.

    No bo zastosowałeś dziwne wynalazki ...
    ;-)

  • 12. Data: 2009-04-09 09:19:13
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    > To ja powiem tak: ziemianka, ktora przewidywalem na
    > 5 kpln kosztowala mnie 30 kpln.
    >
    > pozdrawiam
    > pluton

    Nie wierze wlasnym uszom!!!!!
    Jak TY mogles sie tak pomylic? Chyba bunkier zbudowales.

    Co do zadawania pytan.
    NIestety, ale wie sie to po czasie, zeby zadac dobre pytanie trzeba
    najpierw sie nauczyc danej dziedziny.
    Przez dlugi czas nie rozumialem jak samemu mozna przygotowac kosztorys
    budowy. Nawet Igus probowal mi pomoc. Do poki nie przeszedlem tego
    etapu z wykonawcami nawet nie potrafilem dobrze zapytac.
    Teraz wiem wiecej i widze ze da sie zrobic ale jak juz to znam.

    Pozdrawiam
    Dy

  • 13. Data: 2009-04-09 09:34:25
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 9 Kwi, 11:19, Dy <d...@m...com.pl> wrote:

    > Nie wierze wlasnym uszom!!!!!
    > Jak TY mogles sie tak pomylic? Chyba bunkier zbudowales.

    Skoro tam mieszka to musiał wybajerzyć .. bo pytanie było "Ile Was

  • 14. Data: 2009-04-09 09:42:09
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    > Skoro tam mieszka to musiał wybajerzyć .. bo pytanie było "Ile Was
    > kosztowa a budowa domu i jakiego" ...
    > ;-)

    Mysle, ze ta ziemianka to ***** standard z klimatyzacja i lozkiem
    wodnym.
    Dom to dopiero ma powstac. Tu sie dopiero zdziwimy.

    Pozdrawiam
    Dy

  • 15. Data: 2009-04-09 10:56:32
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    [...]
    > numerki w najbliżsym losowaniu lotka
    >
    > 2, 6 ,3 ,8 10...

    no daj ten ostatni nr - ale na priv, żeby za wiele osób nie wygrało

    :) Ariusz

  • 16. Data: 2009-04-09 11:09:14
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pluton" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > To ja powiem tak: ziemianka, ktora przewidywalem na
    > 5 kpln kosztowala mnie 30 kpln.

    Bo zastosowałeś zbyt duży drenaż. Kieszeni :)

    Adam

  • 17. Data: 2009-04-09 11:20:10
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > Bo zastosowałeś zbyt duży drenaż. Kieszeni :)

    To byla pierwsza ocena :) Jak wykonawcy zaspiewali
    10kpln, to oczywiscie wszystko przeliczylem na nowo,
    i tu juz ocena byla bardziej realistyczna.

    pozdrawiam
    pluton

  • 18. Data: 2009-04-09 20:09:06
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Krzemo wrote:

> [...]
    > etapy..."
    > ;-)
    >
    > Wtedy odpowiedzi były by inne i można było by coś wywnioskować ...

    już dawno straciłem rachubę :)

  • 19. Data: 2009-04-09 22:35:18
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Dy" <d...@m...com.pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    >Mysle, ze ta ziemianka to ***** standard z klimatyzacja i lozkiem
    >wodnym.
    >Dom to dopiero ma powstac. Tu sie dopiero zdziwimy.

    To tak jak z tymi nowymi dyskami IBM o nieograniczonej pojemnosci, wejda do
    sprzedazy jak sie sformatuja.

    Pozdro.. TK

  • 20. Data: 2009-04-09 22:38:31
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > już dawno straciłem rachubę :)

    Oj tak, oj tak.

    Czysto szacunkowo mozna by przyjac, ze budowa domu bez zakupu dzialki moze
    kosztowac od 200 000zl. dosc skromnego jak na dom.

    Pozdro.. TK