  • 1. Data: 2016-08-02 21:42:55
    Temat: cd aronia na jarząbie
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    Oto obiecany ciąg dalszy "aronia na jarząbie".
    http://tnij.org/9sso6ts
    Tyle zrobiłam szczepień, że teraz aronia zdominowała jarząb.
    Nie chciałam, aby jarząb rósł zbyt wysoko, więc przycinałam.
    A on w rewanżu wypuszcza długie nowe pędy, ale niewiele kwitnie i owocuje.

    Pozdrawiam Krycha.

  • 2. Data: 2016-08-08 21:24:16
    Temat: Re: cd aronia na jarząbie
    Od: Crimi <r...@w...pl>

    W dniu 2016-08-02 o 21:42, Krycha pisze:
> [...]
    > Nie chciałam, aby jarząb rósł zbyt wysoko, więc przycinałam.
    > A on w rewanżu wypuszcza długie nowe pędy, ale niewiele kwitnie i owocuje.
    ----------------------
    Uuu, fajne ;)
    Kiedy, w jakim miesiąc to szczepić ?
    A może napiszesz jak to zrobić żeby się nie przeklikiwać po stronach ?

  • 3. Data: 2016-08-09 23:41:01
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 08.08.2016 o 21:24, Crimi pisze:
    > ----------------------
    > Uuu, fajne ;)
    > Kiedy, w jakim miesiąc to szczepić ?
    > A może napiszesz jak to zrobić żeby się nie przeklikiwać po stronach ?

    Szczepić na przełomie lutego i marca metodą na stosowanie.
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Szczepienie_przez_stos
    owanie
    Oczkowanie (okulizacja) - lipiec-sierpień.
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Okulizacja
    Stosowałam obie te metody.
    Na ogół przy oczkowaniu mam słabe rezultaty. W przypadku aronii na
    jarząbie przyjęło się za pierwszym razem.
    Odwagi i powodzenia.

    Krycha

  • 4. Data: 2016-08-10 08:30:11
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > Oczkowanie (okulizacja) - lipiec-sierpień.

    oczkowanie to glowna metoda do czeresni tez?
    czyli jak probowac to tez teraz?

  • 5. Data: 2016-08-10 21:34:23
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 10.08.2016 o 08:30, abn140 pisze:

    > oczkowanie to glowna metoda do czeresni tez?
    > czyli jak probowac to tez teraz?

    Oczywiście.

    K.