  • 1. Data: 2016-08-01 12:41:34
    Temat: pleśń na owocach
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    Co zrobić, aby owoce (nie tylko gruszki) nie obrastały takim świństwem
    jak na obrazku:
    https://picasaweb.google.com/110636404017483245604/6
    313807399040025057

    Opryski miedzianem czy sylitem nie przeszkodziły.

    Pozdrawiam Krycha.

  • 2. Data: 2016-08-01 18:06:30
    Temat: Re: pleśń na owocach
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 1 Aug 2016 12:41:34 +0200, Krycha napisał(a):

> [...]
    > https://picasaweb.google.com/110636404017483245604/6
    313807399040025057

    > Opryski miedzianem czy sylitem nie przeszkodziły.

    Jak coś ZGNIJE, to MUSI obrastać :-)

  • 3. Data: 2016-08-08 18:06:33
    Od: Crimi <r...@w...pl>

    W dniu 2016-08-01 o 12:41, Krycha pisze:
> [...]
    > https://picasaweb.google.com/110636404017483245604/6
    313807399040025057

    > Opryski miedzianem czy sylitem nie przeszkodziły.

    --------------------
    Krycha. Link do zdjęć nie działa.
    Xelka rozwiń jeśli możesz

  • 4. Data: 2016-08-08 21:02:25
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 08.08.2016 o 18:06, Crimi pisze:
    313807399040025057

    > --------------------
    > Krycha. Link do zdjęć nie działa.
    > Xelka rozwiń jeśli możesz

    Jakieś zmiany na picasa.
    U mnie link działa, ale pokazuje już nie na picasa, ale na google.
    Oto skrót http://tnij.org/9c1njky.

    Krycha.

  • 5. Data: 2016-08-08 21:17:56
    Od: Crimi <r...@w...pl>

    Też to mam tyle że na morelkach i brzoskwinkach
    ale na oko to jakieś 2% owoców tylko

  • 6. Data: 2016-08-08 22:26:14
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 8 Aug 2016 18:06:33 +0200, Crimi napisał(a):

    > Xelka rozwiń jeśli możesz

    Ale co?