  • 1. Data: 2016-08-01 12:52:48
    Temat: mieszane opryski
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    Czy opryski mieszanką saletra wapniowa + miedzian 50 WP dały rezultat
    jakbym opryskała raz saletrą, a innym razem miedzianem, czy może
    otrzymałam ciecz, która straciła własności swoich części składowych?

    Pozdrawiam Krycha.

  • 2. Data: 2016-08-01 18:07:25
    Temat: Re: mieszane opryski
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 1 Aug 2016 12:52:48 +0200, Krycha napisał(a):

> [...]
    > jakbym opryskała raz saletrą, a innym razem miedzianem, czy może
    > otrzymałam ciecz, która straciła własności swoich części składowych?

    Strasznie dużo pryskasz. Nie za dużo??? - znaczy czy w przypadkach
    koniecznych naprawdę?

  • 3. Data: 2016-08-01 22:28:45
    Temat: Odp: mieszane opryski
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Krycha" nie da za wygraną póki nie wytruje wszystkich:

    > Czy opryski mieszanką saletra wapniowa + miedzian 50 WP dały rezultat
    > jakbym opryskała raz saletrą, a innym razem miedzianem, czy może
    > otrzymałam ciecz, która straciła własności swoich części składowych?

    Ja to widzę, że Chemiczny Ali to przy tobie pikuś