  • 1. Data: 2009-08-26 13:35:45
    Temat: cena projektu
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    Witaj
    Potrzebuje projekt ktory dołacze do Starostwa
    przy powiadomieniu o chęci budowy budynku gospodarczego słuzacego do
    produkcji rolnej na działce siedliskowej .
    Przekladajac na nasze musze zbudowac sobie pomieszczenie do pakowania
    paczek z moimi trawkami a obok magazyn kartonów
    W sumie nic wielkiego dwa pomieszczenie lacznie do 35 m.kw
    sciany - beton komorkowy przykryty blachochodachowka
    Ile by kosztował taki projekcik?
    Zasadniczo jestem za czyms murowanym ale z ciekawosci zapytam ile mniej
    wiecej wyszedł by taki budneczek w technologii budynku modułowego
    :)
    z pozdrowieniami i uśmiechami
    smal
    www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12262
    sklep: http://trawki.pl/

  • 2. Data: 2009-08-26 13:39:56
    Temat: Re: cena projektu
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    Tadeusz Smal pisze:
> [...]
    > Zasadniczo jestem za czyms murowanym ale z ciekawosci zapytam ile mniej
    > wiecej wyszedł by taki budneczek w technologii budynku modułowego
    Nie tu mial byc wysłany ten e-mail...
    :)
    Na grupie szukałem adresu do Hany
    ale gdy jestem zalogowany na grupach to program pocztowy
    przeadresowywuje e-maile
    :)
    W sumie jakby mial ktos namiar na tani projekcik czegos takiego to
    prosze o informacje
    :