  • 1. Data: 2009-08-26 09:35:37
    Temat: Połaczenie izolacji poziomej scian fund. i posadzki parteru
    Od: daroski <d...@w...pl>

    Czesc

    Napiszcie jak poradziliscie sobie z wykonaniem solidnego polaczenia
    izolacji poziomej sciany fundamentowej (tej lezacej na bloczkach czy
    betonie scian fundamentowych pod pierwsza warstwa sciany parteru) z
    izolacja pozima posadziki parteru?

    Chodzi mi o to, ze jesli izolacje sciany wykonamy zostawiajac
    powiedzmy 20-to centymetrowy zaklad dla pozniejszego polaczenia, to w
    trakcie budowy ten zaklad jest bardzo mocno niszczony przez kolejne
    roboty: murowanie scian i przede wszystkim tynki.

    W efekcie gdy chcemy wykonac izolacje posadzki i polaczyc ja z
    izolacja sciany, to ten wystajacy kawalek papy(folii) przypomina
    raczej strzep czegos blizej nieokreslonego.

    I jak tu mowic wtedy o ciaglosci izolacji?

    Moze Wasi majstrowie na Waszych budowach mieli jakies rozsadne
    pomysly?

    Pozdrawiam

    Darek

  • 2. Data: 2009-08-26 12:50:45
    Od: Sebastian Sawicki <f...@s...edu.pl>

    daroski said the following on 26.08.2009 11:35:

    > Moze Wasi majstrowie na Waszych budowach mieli jakies rozsadne
    > pomysly?

    tak, zamiast papy byla folia, ktora sie slicznie czysci ze wszystkiego
    S.

  • 3. Data: 2009-08-26 14:35:37
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    daroski pisze:
> [...]
    >
    > I jak tu mowic wtedy o ciaglosci izolacji?
    >
    > Moze Wasi majstrowie na Waszych budowach mieli jakies rozsadne

    Nie sprzątać, lub zasypać piaskiem. Cokolwiek spanie to nie złapie papy,
    na to niech spadają następne rzeczy, a posprzątać dopiero po tynkach

    Ariusz

  • 4. Data: 2009-08-26 17:52:48
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Uzytkownik "daroski" <d...@w...pl> napisal w wiadomosci

    > Chodzi mi o to, ze jesli izolacje sciany wykonamy zostawiajac
    > powiedzmy 20-to centymetrowy zaklad dla pozniejszego polaczenia

    Wystaje najwyzej 10cm, a pozniej skleja sie to papa termozgrzewalna razem do
    chudziaka.

    Pozdro.. TK

  • 5. Data: 2009-08-27 09:44:07
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    Maniek4 pisze:
    > Uzytkownik "daroski" <d...@w...pl> napisal w wiadomosci

    > Wystaje najwyzej 10cm, a pozniej skleja sie to papa termozgrzewalna razem do
    > chudziaka.
    >
    > Pozdro.. TK

    U mnie poza jedną ścianą nie mam problemu z wilgocią.

    Chudziak przed położeniem grubej folii zabezpieczony był dwoma/trzema
    warstwami dysperbitu. Na to folia czarna budowlana ze sporymi zakładkami
    wywinięta na ścianę Nie widzę, żebym miał problemy z wilgocią.

    Owszem mam w innym miejscu - gdzie tynk poszedł bezpośrednio na
    dysperbit i na tynk wyszła wilgoć

    Ariusz