  • 31. Data: 2009-08-19 21:01:57
    Temat: Re: certyfikat energetyczny
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "T.M.F." napisał:
    > Bo trudno tu dyskutowac. Podobnie jak trudno mi zrozumiec po co mam placic
    > za cos, co do niczego nie jest mi potrzebne (buduje sobie dom i po cholere
    > mi ten papierek?).

    a co tu do rozumienia?:O)
    PO prostu kolesie musza mieć robotę, ci co głosowali na POpaprańcuf tak
    chcieli i tak jest i będzie, cędzie coraz wiecej podatków od coraz bardziej
    absurdalnych rzeczy, coraz wiecej przymusowych opłat i certyfikatuf i tak
    dalej i tak dalej, POwodzenia, kocham cie POooolsko:O)

  • 32. Data: 2009-08-20 05:23:53
    Od: Lech <l...@g...com>

    On 19 Sie, 20:18, "T.M.F." <t...@n...mp.pl> wrote:

> [...]
    > rzeczywistymi kosztami (ktore udowodnie na podstawie rachunkow) to
    > zaplace ci trzykrotnosc wartosci certyfikatu (nawet liczac po 1,5tys,
    > czyli 4,5tys.). Jesli wyliczone wartosci beda odbiegac o wiecej niz 10%
    > to ty mi zaplacisz 4,5tys. Podejmujesz zaklad?
    >
    > P.S. Jeli tolerancja 10% ci nie odpowiada to zaproponuj inna, zapewne
    > tez sie zgodze.
    >
    > --
    > Inteligentny dom -http://idom.wizzard.one.plhttp://idom.sourceforge.n
    et/
    > Teraz takze forum dyskusyjne
    > Zobacz, wyslij uwagi, dolacz do projektu.

    Oczywiście że się nie zgodzę, bo doskonale wiem gdzie są błędy w
    metodologii.
    Poza tym jest jak napisałeś, te kilka kaszan wykonawczych może mieć
    wpływ na wynik.
    Ale w ramach eksperymentu poznawczego - czemu nie.
    Wyznaczyć wskaźnik Ek w rozbiciu na nośniki i to porównywać z
    kosztami :D Sam jestem ciekaw co wyjdzie.
    Zawodowo nie zajmuję się domkami a budownictwem przemysłowym i
    potwierdzam co piszesz:)

  • 33. Data: 2009-08-20 07:02:58
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lech" <l...@g...com> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...

    >O potrzebności CE nie dyskutuję.
    >Wiele lat żyliśmy bez tego i było OK.
    >Być może euromędrcy coś tam wiedzą :P

    Więc nie ma o co kopi kruszyć. Na szczęśćie na rynku(Allegro) sa uprawneini
    fachofcy co taki papierek za 400-500zł przyślą pocztą bez łazenia po budynku
    i urzędnik będzie zadowolony.
    Te 400zł to zmarnowana kasa ale jest nadzieja że jeszcze trochę i magicy z
    Allegro za 200zł te karteczki będą wysyłać.
    A Poważni Panowie którzy za certyfikat chcą 1500zł mają tyle różnych
    uprawnień i certyfikatów że znajdą sobie spokojnie inne żródła dochodów.;))

    Krzysiek

  • 34. Data: 2009-08-20 18:07:28
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Papa Smerf wrote:

> [...]
    > coraz bardziej absurdalnych rzeczy, coraz wiecej przymusowych opłat i
    > certyfikatuf i tak dalej i tak dalej, POwodzenia, kocham cie

    Plonk

  • 35. Data: 2009-08-20 19:37:14
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Marek Dyjor"> napisał: