  • 41. Data: 2011-05-17 19:53:21
    Temat: Re: co na ogrzewanie podłgowe - pcv, linoleum...
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "Alexy" <a...@o...com.pl> napisał w wiadomości
    news:iquj76$h9h$1@news.onet.pl...

    > No to musiał byś się cofnąć ze 100 lat wstecz, bo obecnie takiego nie
    > znajdziesz :)

    Tzw. jedynka jest ponoc czysta. Nie mam juz zadnego wora, ale zdaje sie bylo
    napisane bezpopiolowy.

    Pozdro.. TK

  • 42. Data: 2011-05-19 17:11:43
    Od: Kazimierz Debski <k...@o...eu>

    > Nota bene: maja dzialanie zblizone do zenskich hormonow - facetom
    > rosna piersi, ale kobietom - TEZ !!!

    Jeśli mają działanie podobne do żeńskich hormonów, to zapewne wpływa to
    na osłabienie płodności (spadek liczby i jakości plemników) u facetów.

    Kazek

  • 43. Data: 2011-05-20 21:10:40
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 19 Maj, 19:11, Kazimierz Debski <k...@o...eu> wrote:

    > Jeśli mają działanie podobne do żeńskich hormonów, to zapewne wpływa to
    > na osłabienie płodności (spadek liczby i jakości plemników) u facetów.
    >
    > Kazek

    Zgadza sie.
    ...i na zniewiescienie.

  • 44. Data: 2011-05-20 21:15:33
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 16 Maj, 22:16, quent <x...@x...com> wrote:

    > A skąd to wiesz?
    >
    > Pozdr.

    Nie bede tu pisal mojego zyciorysu...heeeheee.
    Jak chcesz sprawdzic, to znajdz jakis obiekt , gdzie lezy linoleum i
    powachaj.
    Oczywiscie , na codzien smaruja to roznymi zajzajerami, ktore
    zagluszaja ten zapach.
    Jak chcesz, to moge Ci przyslac kawalek ( mam jeszcze
    probke)holenderskiego linoleum, ktore montowalem jakies 10 lat temu.
    Mozesz sie tym inhalowac - podobno dobrze wplywa na drogi oddechowe...

  • 45. Data: 2011-05-20 21:16:16
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 16 Maj, 22:06, "Alexy" <a...@o...com.pl> wrote:
    > Użytkownik "Marek" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Ale cement jest szkodliwy, bo produkowany z rakotwórczych popiołów.

    Cement z popiolow ?
    Chyba z weglanu wapnia ?

  • 46. Data: 2011-05-21 12:47:59
    Od: "bogart" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    g.googlegroups.com...
> [...]
    > Użytkownik "Marek" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Ale cement jest szkodliwy, bo produkowany z rakotwórczych popiołów.

    A mi wydawało się, że popiół ze spalanego w piecu cementowni węgla jest
    "naturalnym" - koniecznym - dodatkiem - wypełniaczem
    cementu.
    To znaczy, do pieca obrotowego z jednego końca rury ładuje się skały
    wapienne i paliwo w postaci np. węgla, a z drugiego końca
    rury wypada "cememt" do zmielenia wraz z popiołami. To tak w wielkim
    uproszczeniu.
    A zawartość tego popiołu w produkcie, jak mi się wydaje to do 1/4 może być.
    Problem może być jak zamiast węgla, do pieca idzie "inne" paliwo.

    Pozdrawiam

    bogart

  • 47. Data: 2011-05-21 18:55:22
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2011-05-20 23:15, Marek wrote:
> [...]
    > probke)holenderskiego linoleum, ktore montowalem jakies 10 lat temu.
    > Mozesz sie tym inhalowac - podobno dobrze wplywa na drogi oddechowe...

    Dzięki. Mam już 2 probki od Forbo - od nich chcę kupić.