  • 1. Data: 2011-05-12 11:34:06
    Temat: Dzialki a slup energetyczny w poblizu
    Od: "marcan" <m...@o...pl>

    Witam
    Czy i jak powinna wpłynac na cene dzialki obecność slupa wysokiego napiecia
    na dzialce tuz obok, tej ktora jestem zainteresowany. Przez interesujaca
    mnie dzialke żadne przewody nie przechodza.
    Tu zdjecie pogladowe sytuacji: http://tinyurl.com/62jpte7
    Pozdrawiam
    marcan

  • 2. Data: 2011-05-12 11:41:55
    Temat: Re: Dzialki a slup energetyczny w poblizu
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "marcan" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Czy i jak powinna wpłynac na cene dzialki obecność slupa wysokiego
    > napiecia
    > na dzialce tuz obok, tej ktora jestem zainteresowany.

    no raczej nie na plus

  • 3. Data: 2011-05-12 12:02:00
    Od: Marras <m...@g...pl>

    On 12.05.2011 13:34, marcan wrote:
> [...]
    > na dzialce tuz obok, tej ktora jestem zainteresowany. Przez interesujaca
    > mnie dzialke żadne przewody nie przechodza.

    Jak mozesz to odpusc to sobie.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 4. Data: 2011-05-12 12:46:52
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]
    > na dzialce tuz obok, tej ktora jestem zainteresowany. Przez interesujaca
    > mnie dzialke żadne przewody nie przechodza.

    Jaki wpływ na cene?
    Taka bedzie cena za jaką własciciel działki zgodzi sie ja sprzedać.;))

    Krzysiek

  • 5. Data: 2011-05-12 18:17:45
    Od: "mr.Jones" <w...@i...pl>

> [...]
    > na dzialce tuz obok, tej ktora jestem zainteresowany. Przez interesujaca
    > mnie dzialke żadne przewody nie przechodza.

    To dwutorowa linia 110kV (przesyłowa Polskich Sieci Elektroenergetycznych)
    można się budować w odległości około 6mb od przewodu skrajnego linii, w
    odległości powyżej 12mb nie rozpatruje sie w ogóle wpływu linii na zabudowę
    czasem możesz mieć niewielkie zakłócenia RTV
    i możesz w czasie mgły słyszeć syczenie (to tzw ulot)
    ale poza tym taki słup chroni budynki w pobliżu przed wyładowaniami od
    piorunów bo większe jest prawdopodobieństwo że uderzą własnie w niego.
    poza widokiem z okna (daj od słupa klatke schodową i kuchnię, lazienkę) nie
    powinno być to problemem. Szczegółowe przepisy odnośnie odległosci
    znajdziesz w normie PN-E-05100-1/1998 "linie elektroenergetyczne
    napowietrzne z przewodami roboczymi gołymi"
    a każdy powod jest dobry żeby zbić cenę od chłopa.....
    pozdr.
    Jones

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 6113
    (20110511) __________

  • 6. Data: 2011-05-12 18:28:23
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "mr.Jones" <w...@i...pl> napisał w wiadomości

    > a każdy powod jest dobry żeby zbić cenę od chłopa.....

    I od miastowego - przy ew. odpsrzedaży ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 7. Data: 2011-05-12 19:26:37
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "mr.Jones" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
    > To dwutorowa linia 110kV (przesyłowa Polskich Sieci Elektroenergetycznych)
    > można się budować w odległości około 6mb od przewodu skrajnego linii

    chyba ze jest miejscowy plan - wtedy zwykle strefy zabronione sa duzo wieksze

    co do wpływu na zdrowie -jak ktos wierz ze mu zaszkodzi to bedzie chory, normalni
    złego wpływu nie zauważą :)

    b.

  • 8. Data: 2011-05-12 20:22:42
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl>

    >co do wpływu na zdrowie -jak ktos wierz ze mu zaszkodzi to bedzie chory,
    >normalni złego wpływu nie zauważą :)

    A ja nie rozumię po cholerę kupować działkę z takim czymś w najbliższej
    okolicy ?

    Nie ma innych działek ?

    Jak ja szukałem to nie chciałem nic takiego mieć obok siebie ...

    Ja rozumię tych co budują na sprzedaż , oni przecież tam nie będą mieszkali
    ;)

  • 9. Data: 2011-05-13 14:43:41
    Od: "marcan" <m...@o...pl>

    "mr.Jones" napisał
    > To dwutorowa linia 110kV (...)
    Dziekuje za ciekawa odpowiedz. Czy wiesz moze jaka moze byc rznica w cenie
    miedzy taka sama dzialka bez slupa obok a ta?
    pzdr

  • 10. Data: 2011-05-13 14:49:36
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > "mr.Jones" napisał
    > Dziekuje za ciekawa odpowiedz. Czy wiesz moze jaka moze byc rznica w cenie
    > miedzy taka sama dzialka bez slupa obok a ta?
    > pzdr
    Myślisz że ktoś Tobie coś wiarygodnego odpowie?
    Nie wiemy nawet w jakiej części kraju ta działka.
    Na róznice w cenach nie ma norm i zasad;))
    Zapytaj własciciela ile on chce i zorientuj się po ile w okolicy sprzedawały
    się działki bez sąsiedztwa słupa.

    Krzysiek