  • 1. Data: 2010-04-26 14:40:01
    Temat: czy taka cena za krąg betonowy jest dobra?
    Od: "marcan" <m...@o...pl>

    Witam,

    Elementem oferty, którą otrzymałem jest wycena pojedynczego kręgu betonowego
    (zbrojonego). Koszt to 190 zł brutto za krąg o średnicy 170 cm i wysokości
    50 cm. Proszę o informację, czy to dobra cena przy zakupie 14 takich kręgów.

    Pozdrawiam
    marcan

  • 2. Data: 2010-04-26 15:14:51
    Temat: Re: czy taka cena za krąg betonowy jest dobra?
    Od: "montemax" <m...@l...pl>

    Czesc.
    Tydzien temu w okolicach Aleksandrowa Łodzkiego płacilem 100zl za sztukę o
    wymiarach 100/50 .

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2010-04-26 16:05:53
    Od: "marcan" <m...@o...pl>

    "montemax" napisał
    > Tydzien temu w okolicach Aleksandrowa Łodzkiego płacilem 100zl za sztukę o
    > wymiarach 100/50 .
    Dzięki. Te "moje" są jednak dużo szersze. Szukam nadal orientacyjnych cen na
    taki właśnie wymiar.

  • 4. Data: 2010-04-26 20:49:32
    Od: mal <m...@g...com>

    On 26 Kwi, 18:05, "marcan" <m...@o...pl> wrote:
    > "montemax"  napisał> Tydzien temu w okolicach Aleksandrowa Łodzkiego płacilem 100zl
    za sztukę o

    > Dzięki. Te "moje" są jednak dużo szersze. Szukam nadal orientacyjnych cen na
    > taki właśnie wymiar.

    W zeszłym miesiącu kupowałam krąg 800 mm z pokrywą z włazem. To
    średnica wewnętrzna, zewnętrzna - 1000 mm. Całość kosztowała 150 zł.

    Wpisz w google krąg 1500 mm + cena i sprawdź.

    mal

  • 5. Data: 2010-04-26 21:27:34
    Od: "marcan" <m...@o...pl>

    "mal" napisał
    (...) Wpisz w google krąg 1500 mm + cena i sprawdź.

    Ale ja potrzebuję 1700 mm :-) i to chyba jest mniej popularny rozmiar bo
    ciężko coś sensownego wyguglać