  • 1. Data: 2010-04-26 14:20:48
    Temat: pompa do beczki do podlewania
    Od: "Wojtek" <n...@o...pl>

    Witam
    mam pompe jak nizej w linku
    http://allegro.pl/item1010083884_pompa_wz_250_najtan
    iej_na_allegro.html
    podlewac podlewa
    ale ma cisnienie słabe.
    Poszukuje pompy ktora ma lepsza wydajność niz ta w linku
    nie chce kupować znowu w ciemno bo jedna juz kupilem.
    Może ktos kupił i może polecić taka co można wrzucic do beczki/zbiornika i
    madobre cisnienie ? do podlewania wezem ogrodowym ?

    z gory dziekuje za pomoc :)

  • 2. Data: 2010-04-27 08:17:15
    Temat: Re: pompa do beczki do podlewania
    Od: "Gejzero" <g...@p...onet.pl>

    Wojtek <n...@o...pl> wrote:
> [...]
    > Może ktos kupił i może polecić taka co można wrzucic do
    > beczki/zbiornika i madobre cisnienie ? do podlewania wezem ogrodowym ?
    Witam,
    Ja mam pompę MH1300 tej samej firmy, tylko że pompuję ze studni.
    Jestem bardzo zadowolony co do wydajności i cieśnienia. Co też ważne to jest
    bardzo cicha.
    Niestety tej pompy nie wrzucisz do zbiornika tylko musisz mieć jakiś wąż
    ssący i woda musi być czysta.
    Jednak za ta cenę uważam ją za bardzo udaną ;)
    Mam jeszcze taką
    http://allegro.pl/item1006815059_pompa_glebinowa_dor
    ota_membranowa_monika_hypo_wars.html

    Ona jest zatapialna, ciśnienie ok ale wydajność licha.

    Gejzero.

  • 3. Data: 2010-04-29 05:38:10
    Od: "Wojtek" <n...@o...pl>

    a co sadzicie o takim czyms ?