  • 1. Data: 2013-03-17 13:07:38
    Temat: demontaż starej klamki z trzpieniem ząbkowanym
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    Teściowej złamał się ząbkowany trzpień bardzo starej około 100 letniej
    klamki mosiężnej. Znalazłem na strychu równie stare drzwi z całymi
    klamkami ale nie bardzo wiem jak zdemontować te klamki.?
    Odkręciłem szyldy z obu stron ale klamki te mają ząbkowane trzpienie
    wzajemnie zazębiające się wewnątrz zamka i o ile w uszkodzonym zamku da
    się to pewnie wybić młotkiem i kawałkiem bolca to nie wiem jak podejść
    do zdemontowania klamek w tych starych drzwiach .
    Sprawa jest bardzo pilna
    Z pozdrowieniami
    Smal