  • 11. Data: 2011-03-02 08:08:00
    Temat: Re: dla grzejących węglem
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:1app40trqy3ia$.13c1dpp367ebc.dlg@40tude.net...
    > kopcacych dizli

    Diesle śmierdzą i kopcą nadal.
    Nawet te niby "nowsze".

    Pzdr

    JKK

  • 12. Data: 2011-03-02 08:14:22
    Od: "mirek" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Shreek" <p...@M...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ikjd1i$bui$1@news.onet.pl...
    >W dniu 2011-03-01 18:27, mirek pisze:
    >> http://podatki.onet.pl/wegiel-bedzie-drogi-jak-cygar
    a-i-kapelusze,19923,4197382,1,prasa-detal

    > Czy coś w tym systemie nie będzie drogie?
    > Celowe działanie organizatorów "systemu" aby uwalić sporą część
    > społeczeństwa, która nie jest na tyle biedna aby była nieistotna
    > ekonomicznie i nie na tyle bogata aby być partnerem w biznesie.

    A mnie to cieszy.
    Skończy sie smrodzenie przez oszczędnych.

    --
    buy and sell your photos
    http://photobank.net-poland.com

  • 13. Data: 2011-03-02 08:23:13
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 2 Mar 2011 09:08:00 +0100, J_K_K napisał(a):

    > Diesle śmierdzą i kopcą nadal.
    > Nawet te niby "nowsze".

    Jak sa sprawne, to smrodza mniej niz te stare.
    Ale ja mam akurat bardzo starego :)

    --
    Maciek

  • 14. Data: 2011-03-02 08:33:12
    Temat: Re: dla grzejacych gazem prądem olejem, drewnem.
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    Użytkownik "kogutek" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    a-i-kapelusze,19923,4197382

    > Jak zdrozeje węgiel to zdrożeją proporcjonalnie i inne nośniki. Pewne jak
    > banku. Nie zdrożeją stare opony.

    Zdrożeją. Wzrośnie popyt na nie i zdrożeją :)

  • 15. Data: 2011-03-02 08:38:29
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "mirek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Shreek" <p...@M...onet.pl> napisał w wiadomości
    a-i-kapelusze,19923,4197382,1,prasa-detal

    > A mnie to cieszy.
    > Skończy sie smrodzenie przez oszczędnych.

    Bzdura.
    Tytuł jak i sam artykuł napisany w ten sposób jakby wegiel miał osiągnąc
    cene złota. Wygląda jakby był napisany na zamówienie przez lobby górniczeA
    jesli juz proponoweane rozwiązania wejda w życie to wzrost ceny będzie o
    30zł na tonie czyli ok 5%
    Podrożeje polski wegiel więc podrożeje równiez prad i gaz. A rynek nie lubi
    prózni więc pojawi się jeszcze więcej taniego wegla z poza granic
    Polski/Unii.

    Krzysiek

  • 16. Data: 2011-03-02 08:48:04
    Temat: Re: dla grzejacych byle czym
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "J_K_K" <j...@i...fm> napisał w wiadomości

    > I póki co nie zanosi się niestety na opłatną zwrotnę od PET'ów
    > i innych folii.

    Juz nawet nie chodzi o opłate zwrotną od tych PETów. Wystarczy aby
    wszędzie były dostępne pojemniki do darmowego pozybwania sie plastyku,
    szkłą, papieru. W moim miescie jest tych pojemników sporo więc nawet przez
    myśl mi nie przechodzi palić plastykowymi butelkami w kotle. A zbiera sie
    tego u mnie sporo- raz na dwa tygodnie duży worek samych butelek. Jednak
    dzięki temu że 300metrów od domu mam pojemniki gdzie za darmo moge sie tego
    pozbyć to nie ląduja one w piecu np.
    A jak bywam w okolicznych gminach gdzie takich pojemników nie ma to
    wieczorem patrzac na dym z kominów widać co ludzie z nimi robią.
    Dzieki temu ze plastyku, szkła i papieru moge pozbyć się za darmo nie mam
    większego problemu ze śmieciami. Dwa trzy razy do roku tylko odbierają
    odemnie pojemnik 200litrów- płace za to ok25zł. Jest tam praktycznie tylko
    popiół z drewna.

    Krzysiek

  • 17. Data: 2011-03-02 08:56:12
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik mirek napisał:
    > A mnie to cieszy.
    > Skończy sie smrodzenie przez oszczędnych.

    Ale co Cię cieszy...?
    Może urzędnikiem państwowym jesteś i będziesz miał do dyspozycji większy
    budżet z tytułu większych wpływów podatkowych...?

    Dla zasmucenia Ciebie dodam, że 'oszczędni', jak ich tu ładnie nazwałeś,
    raczej nie palą ekskluzywnymi formami opału, jakimi jest m.in. węgiel.

    Oni palą wszystko co tylko jest w stanie się utlenić w procesie spalania
    - stare buty, dywany, śmieci, plastikowe butelki, stare szmaty, opony,
    worki z tworzyw sztucznych, styropianowe opakowania, a nawet resztki
    farb, czy rozpuszczalników i inne 'ekologiczne' przedmioty.

    Zapewniam Cię, że o wiele bardziej ich spalanie śmierdzi, niż spalanie
    węgla w dobrze ustawionym kotle.

    pozdr
    Robert G

  • 18. Data: 2011-03-02 08:58:35
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik /// Kaszpir /// napisał:

    > Jest ruski węgiel , jest czeski węgiel ...

    Ja całą już zimę jadę na ruskim węglu i nie widzę, żeby był jakiś zły...
    Pali się jak należy, w domu ciepło.

    pozdr.
    Robert G.

  • 19. Data: 2011-03-02 09:41:16
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 01.03.2011 20:58, Shreek pisze:

    > Tyle, że produkowanie tysięcy nowych samochodów jest w efekcie chyba
    > mniej ekologiczne od używania starszych ale "nie ekologicznych".

    W szczególności wszystkich tych wynalazków typu Prius - toż ten badziew
    ma tak złożoną konstrukcję, że jego wyprodukowanie obciąża środowisko
    znacznie bardziej, niż jeżdżenie latami zadbanym samochodem z potężnym
    silnikiem V8.

    Zwłaszcza że Psius wcale nie ma takiego niskiego spalania jeśli ktoś
    próbuje jeździć nim "normalnie".

  • 20. Data: 2011-03-02 17:16:48
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    Użytkownik "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    wiadomości news:ikl3bs$7u9$1@inews.gazeta.pl...

    > Zwłaszcza że Psius wcale nie ma takiego niskiego spalania jeśli ktoś
    > próbuje jeździć nim "normalnie".

    Znaczy jak "normalnie"? Przejeździłem priusem kilka tysięcy km i palił
    malutko. W trasie wychodziło pomiędzy 5 a 6 litrów z tym że bliżej 5. W
    mieście nie wiem - nie interesowałem się ale jakość tego paliwa szczególnie
    nie ubywało na paliwowskazie